Minkä kokoinen haluaisit olla jos voisit muuttaa itsesi taikaiskusta?
Vai etkö muuttaisi ollenkaan? Itse haluaisin tällä hetkellä olla tosi siro ja pieni, sellainen ihan hento vaalea nainen. Keijukainen. Oikeasti olen aika tavis 165 cm/60 kg nainen, vaalea olen ja ihan nätti mutta olisi ihanaa olla sellainen kevyt keijukainen:)
Kommentit (53)
Itse olen n.163/64, olisin mieluusti muutamankin kilon hoikempi.
Pituutta 175cm ja paino n. 65-70kg. Lihaksia, mukavasti muotoja ja hyvät tissit. (Paksu ja pitkä tummanruskea tukka ja mustikansiniset silmät. )
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:45"]
203/62
[/quote]
Miksi et vain laihduttaisi?
Haluaisin olla n. 60-65 -kiloinen. Sen kokoisena näyttäisin varppina hyvältä, varsinkin jos läskit lähtisivät oikeista kohdista, ja toki ne taikaiskusta niin tekisivätkin.
Olen ihan kivan kokoinen, en varmaan muuttaisi kokoani enkä muutenkaan ulkonäköäni. Minusta on kiva olla minä, virheineni päivineni :)
Haluaisin olla pieni nainen, olen aina halunnut olla sellainen. Olisin 160 cm ja painaisin max joku 48 kg. Nyt olen 170 cm ja painan 65 kg. Hoikimpanakin (52 kg) olen tuntenut oloni liian pitkäksi ja isoksi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:52"]
Pituutta 175cm ja paino n. 65-70kg. Lihaksia, mukavasti muotoja ja hyvät tissit. (Paksu ja pitkä tummanruskea tukka ja mustikansiniset silmät. )
[/quote]
Kuvailit minut :D ei kukaan voi haluta olla tällainen.
Haluaisin olla 20 kg laihempi. Nyt 172/92 ja lihon vaan :(((
Olen 171/63. Olisi ihana olla lyhyempi! Kymmen senttiä ja kymmenen kiloa pois, niin johan ois naisellisempi olo! Kaikki olisi suhteessa vähän pienempää. Jalkapöydät, hartiat, vyötärö. Olo on aina kuin jättiläisellä.
Pituuden voisin pitää (168cm) mutta voisin olla 10kg pienempi nykyisestä (noin 50kg ois kiva). Lisäksi se lähtisi jaloista ja rinnat isontuisivat.
Ah, mä ajattelin jotain jännempää - että vois muuttaa itsensä vaikka hiiren tai kärpäsen kokoiseksi.
Mahtaisiko mun kissat syödä mut, jos oisin vaikka oravan kokoinen?
20-25kg nykyistä kevyempi, nykyinen pituus on sopiva. Eli sellanen 60-65kg, 168cm ja sopivan kiinteä. Ei luulis olevan liikaa vaadittu, mutta tällä päällä näemmä pystyy vain lihomaan.
Haluaisin olla 164/56. 90/60/90. 70B. Urheilullinen vartalo.
Olisin Bile-Dani. Naista kaatuis kuin heinää.
168/72, nykyinen lihasmassa, rasvaa vähemmän kuin nyt.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 07:53"]Olisin Bile-Dani. Naista kaatuis kuin heinää.
[/quote]
Biledanissa on iso osa viehätysvoimasta luontaisessa charmissa, ei pelkkä ruumiinmuoto.
Mallinmitat mutta tissit.