Miten voisin lähestyä naista? Ns puhtaalta pöydältä
Kommentit (62)
Puhut ja katsot ihan normaalisti häntä. Huomioit häntä ja osoitat hänen olevan tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:43"]
Jos on aiemmin mokannut.
[/quote]
Anna olla, se juna meni jo.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:04"]
Riippuu täysin mokasta.
[/quote]Komppaan tätä. On eri asia oletko pettänyt tai esim haukkunut kuin esim. muuten ollut tyly. Jos pettänyt niin älä lähesty, jos jotain muuta niin anteeki pyytäminen olisi ihan hyvä.
Riippuu mokan suuruudesta. Jos olette jo seurustelleet ja olet vaikka pettänyt, niin unohda koko juttu, ainoastaan idiootti antaa pettämisen anteeksi. Jos kyse on pienemmästä mokasta, niin pyydä reilusti anteeksi.
"Mennääks meille vähän" ja sitten hinkkaat käsiäsi yhteen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:13"]
[/quote]
Tai "haluisin tiäksää" ja liputat kieltä sormien välistä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:13"]
[/quote]Älä vaan yllytä. Miehet on sen verran tyhmiä ettei ymmärrä että naiset käyttää paljon sarkasmia
Ei mitenkään. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Anteeksipyyntö on toki aina hyväidea.
Olin turhan innokas aiemmin. Kannattaako ostaa kukkia tms?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:25"]
Olin turhan innokas aiemmin. Kannattaako ostaa kukkia tms?
[/quote]
Joku oikea moka voisi olla anteeksiannettavissa, esim. pettäminen, mutta jos olet yrittänyt iskeä ja epäonnistunut nössöyttäsi, ei se toisten onnistu. Ellet sitten ole voittanut lotossa tässä välin miljoonaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:25"]Olin turhan innokas aiemmin. Kannattaako ostaa kukkia tms?
[/quote]
Ai yritit päästä pöksyihin? No vain puhe auttaa ja rehellinen sellainen.
Niin... Hän suuttui aika pahasti. Mielestäni vika ei kuitenkaan ole kokonaan minun, mutta en kai voi muuta kuin yrittää aloittaa alusta?
Kerro mitä olet mokannut. Eihän me muuten voida neuvoa, hyvä mies!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:34"]
Niin... Hän suuttui aika pahasti. Mielestäni vika ei kuitenkaan ole kokonaan minun, mutta en kai voi muuta kuin yrittää aloittaa alusta?
[/quote]Ai oletko käynyt käsiksi naiseen vastoin hänen tahtoaan. Siinä tapauksessa pysy kaukana siitä naisesta ja mahdolllisesti muistakin naisista HYI
No ei se ollut vastoin hänen tahtoaan... Etenin kai liian nopeasti.
Menet sen luo ja tervehdit ja kyselet kuulumisia. Ole ystävällinen. Miten olet mokannut?