Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Super Nintendon! Olin katkera pitkään kun piti tyytyä 8-bittiseen romu Nintendoon. Nyt pelaankin kaikki Super Nintendon pelit läpi emulaattorilla kostoksi!
Siinähän oppivat!
Legoja. Ainuttakaan palikkaa en saanut, sillä jostain käsittämättömästä periaattesta vanhempani välttelivät Legoja kuin ruttoa. En ikinä saanut niitä lahjaksi mistään enkä saanut niitä ostaa. No, korvasin tuon ja aikuisiällä olen aloittanut legonrakenteluharrastuksen.
Kampaus-/meikkipään.en ikinä saanut. Omalle tytölle ostin 2.
My little pony hääponia toivoin monena jouluna.
Tavallistakin ponia toivoin joskus. Äitini nauroi, että parvekkeelleko se menisi asumaan. En ymmärtänyt mikä oli hauskaa, koska parvekkeelle olisi toden totta mahtunut juuri yksi poni. Lupasin ostaa sille heinät viikkorahoista (5mk).
Vierailija kirjoitti:
Kampaus-/meikkipään.en ikinä saanut. Omalle tytölle ostin 2.
Taisin minäkin haluta juuri tuollaista meikkipäätä. Mutta en saanut. Toivoin myös kipsiä käteen tai jalkaan, mutta en saanut sitäkään😂 Nyt toivon, ettei ole jälkitoimituksessa…
Lohikäärmettä lemmikiksi 🤣 Olin niiiin pettynyt kun minulle selvisi, ettei sellaisia olekaan ja jään ilman omaa lohikäärmettä
Vierailija kirjoitti:
Rakastavat vanhemmat.
Samoin minäkin, sain vain piiskaa.
Toivoin Nalle Puh talolelua. Toivoin monta vuotta enkä saanut.
Isoveli sai aina upeita poikien leluja millä olisin myös halunnut leikkiä. Prätkähiiriä, legoja, robotteja, mikroskooppi jne. Sain tyttönä barbeja ja nukkeja, mistä en välittänyt.
Halusin ponin. Toivoin monta joulua peräkkäin. Onneksi en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärmettä lemmikiksi 🤣 Olin niiiin pettynyt kun minulle selvisi, ettei sellaisia olekaan ja jään ilman omaa lohikäärmettä
Voi ei :).
Omaa hevosta minäkin halusin, mutta en koskaan saanut. Myöskään aikuisena ei koskaan ole ollut aikaa, rahaa tai oikeaa tilaisuutta hankkia hevosta. Taitaa jäädä toteutumattomaksi toiveeksi iäksi.
Vierailija kirjoitti:
Stiga-kelkan.
Samoin, sain vain halvan kopion. Titan/Koho jääkiekkomailan sijasta joku neuvostoliittolainen maila.
Poni. Olen 50v, minulla on ollut suomenhevonen ja lämminverinen mutta ponia ei vieläkään.
Oma sänky.
Nukuin vanhempien vieressä kouluikään asti, sen jälkeen olohuoneen sohvalla 15 vuotiaaksi asti, vanhemmat nukkuivat myös olohuoneessa. Veljeni nukkui keittiössä hetekassa. Ja tämä on 1970-lukua, Suomessa.
Rumpukirja. Sellanen peltirummun muotoinen pikkulasten kirja, jossa oli oikea naru. Vieläkin, 56 vuoden jälkeen, harmittaa, kun en saanut sitä. Kaikkea muuta kyllä ja vanhemmat oli ihan kivoja.
Kaalimaan kakara