Mitä kivaa teet viikonloppuna? :)
Onko suunnitelmia? Itse vielä arvon kaupunkimenojen ja maaseuturentoutumisen välillä.
Kommentit (49)
Viettäisimme mökkiviikonloppua saaristossa, mutta kuume pilasi tämän suunnitelman. Eli toivumme kotona.
Lauantaina juoksen maratonin ja sunnuntaina käyn sienestämässä :)
Nukun. PALJON JA PITKÄÄN. Ihanaa :)
Töitä. Ja on se ihan kivaa. Pari päivää olen ollut vapailla niin kyllä se jo tuntuu, että töitäkin voisi tehdä :) Mieluummin kyllä viettäisin aikaa perheen kanssa, mutta tämä vkl mennään nyt näin :)
Haetaan pitkään odotettu kissanpentu sunnuntaina. :)
Opiskelen, opiskelen, opiskelen, käyn syömässä äitini kanssa ja treffeillä uuden tuttavuuden kanssa :) ihanaa viikonloppua kaikille!
Piti lähteä tänä viikonloppuna kavereiden ja miehen kanssa vähä kiertelemään eri maita. Australia, Espanja, Yhdysvallat ja Italia oli ainakin suunnitelmissa. Siis oltais siellä monta kuukautta. Mutta kappas vaan, mun jalka murtuu 3 eri kohtaa, käsi paketissa JA toisesta jalasta nyrjähti nilkka. En siis pääse lähtemään. Arvatkaa ärsyttääkö, tätä oltiin suunniteltu jo monta vuotta. Mun tuuria.
Syön hyvin, juon olutta ja viiniä, saunon, pelaan lautapelejä ja pleikkaa perheen kanssa. Ihan huippua! Ja lapset ovat jo isoja, ei tarvitse kenenkään huolestua ;)
Kuvaukset ja yritän saada biisin kirjotettua loppuun. Sit ehkä treenaan pianolla pari kipaletta, jotka pitäs ens viikolla osata.. Pitäs ehtii käydä mun vanhempien luona, miehen vanhempien luona JA vielä käydä kattomassa mahdollista hääpaikkaa ja mekkoa. Ainiin, sit käydään miehen tytön kanssa yks leffa kattomassa.. Jossain välissä yritän rentoutua mukavasti miehen kainaloon ja nukkua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:12"]
Piti lähteä tänä viikonloppuna kavereiden ja miehen kanssa vähä kiertelemään eri maita. Australia, Espanja, Yhdysvallat ja Italia oli ainakin suunnitelmissa. Siis oltais siellä monta kuukautta. Mutta kappas vaan, mun jalka murtuu 3 eri kohtaa, käsi paketissa JA toisesta jalasta nyrjähti nilkka. En siis pääse lähtemään. Arvatkaa ärsyttääkö, tätä oltiin suunniteltu jo monta vuotta. Mun tuuria.
[/quote]
Eikä! :( Paranemisia! ♥
Surkuttelen tylsää elämääni. Piti urheillakin mutta jalka kipeytyi. Ehkä syön herkkuja, lihon lisää ja masennun entisestään.
Ystävän kanssa syysmarkkinoille. Kotihommia, laiskottelua, telkkarin katselua, netissä notkumista jne
Tänään vietän pakollista lepopäivää liikunnasta, huomenna nukun ensiksi pitkään ja sitten poljen kunnon pyörälenkin ja olen seurana meidän kuume potilaalle. Lapsi ollut viikon sairaana, katsellaan varmaan joku disneyn klassikko ja herkutellaan hieman.
Tämä päivä meni keittiössä valmistellessa viikonlopun ruoat valmiiksi.
Sunnuntai vielä auki, ehkä leffaan jos lapsi parantunut.
Katselen nostattavia elokuvia ja nussin parhaiten tuntemani ihmisen kanssa.
Minusta tuntuu, että aika tylsä viikonloppu tulossa. Muksun kaveri on viikonlopun meillä ja vois tietysti miettiä niiden kanssa jotain uimahallia tai muuta pientä mukavaa. En tiiä..
Pitkästä aikaa hengailen hyvien ystävien kanssa pelin merkeissä, pelaatan 4 pekkaan yhtä peliä ja parannetaaan maailmaa samalla, vaihdetaa kuulumisia ja otetaan muutamat keppanat. Hauska tapa rentoutua työviikon jälkeen ja laittaa aivot narikkaan, uppouta pelin ääreen hyvien ystävien kanssa :)
Hyvää viikonloppua kaikille.