Oon kamalilla treffeillä, ÄKKIÄ APUA
Tai no treffit on jees, mutta seura ei!
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit opiskelukaverinsa kanssa, yliopistossa opiskelee dippa-inssiks, pitkä jne sana musamaku jne jne.
Ahdistaa! Ollaan ravintolassa ja mies tykkää musta, koska puhuu jo yhteisiä suunnitelmia ("haluisin mennä x keikalle" "joo mäkin, mennään yhdes" jne)
Mä en tunne mitään vetoa mieheen! ! Apua.
Äkkiä vastatkaa miten annan pakit. Mua Ahdistaa koska en pidä tosta ja se syö mua katseellaan yac!!
Vaststkaa Nopeaaa, pian se luulee et mul on ripuli!
Kommentit (80)
Kerro deitillesi, että haluaisit nimetä teidän tulevan yhteisen vauvan Puromatiksi, Ilpojonne-Matiksi, Ribulinaksi, Hitleriinaksi tai Osku-Vauvaksi ja tsekkaa reaktio.
Ovatko nämä elämäsi eka treffit? Treffailun perustaitoihin kuuluu osata kohteliaasti kertoa, että ei usko jutusta tulevan mitään.
Nyt on aika opetella tuo asia. Olet kiva loppuun asti, mutta et lupaa jatkoa. Toivotat mukavaa syksyä.
Mee nyt viimein ulos vessasta ja sano "Sori kun kesti, mulla pulpahtelee pari kertaa päivässä emätin ja peräsuoli ulos ja oli hirveän vaikea saada työnnettyä ne takaisin kun kukaan ei suostunut auttamaan. Niin mihinkäs me jäätiinkään...Ai aha, sä oot jo lähdössä?"
Hyi hitto. Itse olen kohtalaisen supliikki mies, mutta tollaiset istumistreffit tuntemattoman ihmisen kanssa kuulostaa täysin kamalalta. Ainakin keskellä viikkoa ja selvinpäin. Ois noikin treffit ollut huomattavasti kivemmat ja ei niin ahdistavat jos oisitte vaikka kävelelet kaduilla ja syöttäneet vaikka lokkeja :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:27"]
Tämän takia en edes käy treffeillä, nussin akkoja jotka tunkevat iholle valomerkin aikaan yökerhossa.
Onneksi on varaa valita. Aamulla kerron, että nyt on aika lähteä ja että vaikka vessassani on peili, niin sellainen löytyy myös hissistä. Tajuavat sitten luikkia pois.
[/quote]
Hahahahah etkä ole sama mies kun kaverillani joku vuosi sitten!!! Kaveri kertoi että oli lähtenyt tuntemattoman miehen mukaan baarista, menivät miehen kämpille, harrastivat kuulemma harvinaisen huonoa seksiä joten kun mies käänsi kylkeä aktin jälkeen kaverini alkoi keräilemään kamojaan ja ajatteli lähteä kotiin suoraan, ettei tarvitsisi aamulla ottaa uutta erää. Kaveri oli selvästi jo lähdössä, kun mies alkoi kännissä heittämään kaveriani ulos ja sanoi jotain samankaltaista peiliin liittyen!!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:25"]Ovatko nämä elämäsi eka treffit? Treffailun perustaitoihin kuuluu osata kohteliaasti kertoa, että ei usko jutusta tulevan mitään.
Nyt on aika opetella tuo asia. Olet kiva loppuun asti, mutta et lupaa jatkoa. Toivotat mukavaa syksyä.
[/quote]
Olin juuri kirjoittamassa samaa. Oletan, että treffit ovat ohi, mutta myös huonoista treffeistä voi oppia paljon. Varsinkin sen, miten toiselle annetaan pakit, ilman että se loukkaa. Se on muuten yllättävän tärkeää osata sanoa "ei" oikealla tavalla myös arkielämässä.
Sanoo hän, joka on onnellisesti naimisissa ihanan miehen kanssa, vaikka ensimmäiset treffit olivatkin pohjanoteeraus... :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:27"]Mee nyt viimein ulos vessasta ja sano "Sori kun kesti, mulla pulpahtelee pari kertaa päivässä emätin ja peräsuoli ulos ja oli hirveän vaikea saada työnnettyä ne takaisin kun kukaan ei suostunut auttamaan. Niin mihinkäs me jäätiinkään...Ai aha, sä oot jo lähdössä?"
[/quote]Av-papat, mitä ajattelisitte tuollaisesta naisesta?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:27"]Mee nyt viimein ulos vessasta ja sano "Sori kun kesti, mulla pulpahtelee pari kertaa päivässä emätin ja peräsuoli ulos ja oli hirveän vaikea saada työnnettyä ne takaisin kun kukaan ei suostunut auttamaan. Niin mihinkäs me jäätiinkään...Ai aha, sä oot jo lähdössä?"
[/quote]Av-papat, mitä ajattelisitte tuollaisesta naisesta?
[/quote]Niin en mä muuten mutta kun seinänaapurilla on tuo vaiva niin mietin.
Ap, miten treffit päättyi? Ootko vieläkin vessassa? :))
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:21"]
Note-to-self: Jos deitti alkaa viipyillä vessassa omituisen kauan niin juokse ulos ravintolasta ja jatka matkaa kotiin asti. Aina ei voi voittaa.
t. mies
[/quote] Tai jos deitti viipyy liian kauan vessassa, niin tsekkaa vauva.fi keskustelupalsta ja voit yllättyä mitä deiteistäsi kirjoitetaan siellä :D
[/quote]
Takuuvarmasti ei mitään hyvää joten miksi haaskata aikaa siihen? Kotiin vain juoksujalkaa. Hetki hiljaisuutta ja hyvää mielikuvitusta. Sitten sauna päälle, makkara grilliin, saunominen, hyvä leffa tulille ja takaraivossa ajatus "miksi oikein meninkään deiteille".
t. mies
Vieläkö reffit jatkuu ja onko ripulin tunnetta edelleen?
Ap tässä!
Mulle iski siis kauhea ahdistus, koska ollaan kumpikin aika puhelaita, nin juttua riitti, mut ilmeisestii se mies tulkitsi mun puheliaisuuden ja muun yhteiseksi kemiaksi. Mä en tuntenut YHTÄÄN seksuaalista vetoa siihen, vaikka ihan ok näköinen kundi oli, mut en vaan tuntenut vetoa. Ja ahdisti koska se luuli et tunne on molemminpuolinen, söi mua silmillään, ja aloitusviestissä kun mainisin keikka-esimerkin, niin se oli vaan yksi monista. Esim sanoin et viime vkl mulla oli kavereiden kanssa rrapujuhlat, niin siitä tuli juhlat puheeksi ja sillä on huomenna jotkut perhejuhlat, NIIN se oli et "ois kiva jos tulisi sinne mun kans :)" ööööööööö siis yhden deitin jälkeen se haluaa jo esitellä mut sen suvulle?? aivan liian nopeaa toimintaa mulle...
ilmeisesti se luuli et ollaan jo melkein tyttö- ja poikaystävät vaan siksi, kun juttua riittää sokkotreffeillä. Mut ollaan toiaan puheliaita kumpikin.
Mua vaan ahdisti sen "kiintymys" koska en tuntenut mitään vastaavaa sitä kohtaan, ja pakkien antaminen on jostain syystä tosi vaikeaa...
Nojoo sieltä vessasta menin takas pöytään ja tarjoilija tuli kysyy otetaanko jälkiruokaa, niin sanoin etten ota (ettei siis tartteis olla siel kauemmin vaiks oonkkin järkkky sokerihiiri :D) pyydettiin lasku ja maksoin oman osani ja hän ois halunnut jatkaa viel "yksille" jonnekin kun oli niiiin kiva ilta. Mä sanoin et mul on yks kauhee kouluprojekti et pakko mennä kotiin tekee sitä.
Lähtiessä halattiin ja se oli taas et "oli tosi ihana ilta ja--" aloin puhuu päälle et tää ravintola oli tosi jees, tosi hyvää ruokaa namnam, nyt on kyl pakko mennä tekee koulujuttui moikka!!
ougaaaaaaaaaaad D::: vihaan pakkien antamista, toivottavasti se ei laita mulle enää mtn tekstaria.
No AIVAN VARSMASTI laittaa :D
Sit vaan vastaat siihen jotain, koska jos jätät kokonaan vastaamatta, niin varmasti pommittaa sua hamaan tulevaisuuteen saakka.
Kokemusta on tuollaisilta treffeiltä, valitettavasti useammiltakin. Just tuollaiset jää tarraamaan kiinni eivätkä välttämättä edes tajua, vaikka miten sanois ettei kiinnosta. Yks lähettelee VIELÄKIN sähköposteja, että mitä mulle kuuluu, vaikken ole VUOSIIN enää vastannut mitään ja kaikkein paras, ei olla livenä nähty edes ikinä. Pyytelee myös yhä facekaveriksi, vaikka olen monen monta jo hylännyt, estonkin laitoin tälle, mutta heti kun otin eston pois ajatuksella "ei se varmaan enää", niin samantien tuli uusi kaveripyyntö, eli tasaisin väliajoin se stalkkailee mua et oonko facessa (estettyhän ei näe sua edes siellä) Pelottavaa, oikeesti! Siitä on yli 5 vuotta kun hänen kanssaan olen kirjoitellut treffipalstan kautta
Sokee jätkä jos ei tosta tekosyystä tajunnu tilannetta xD
Note-to-self: Jos deitille tulee kiire tekemään jotain kaameaa koulujuttua niin se on siinä. Unohda ja kotiin.
t. mies
Ap, ymmärrän sua. Varmasti mies ottaa suhun vielä yhteyttä, mutta sitten vaan vastaat kohteliaasti, että haluaisit olla mielummin vain kaveri.
Mä oon erehtynyt vastaamaan tekosyyllä (koska en kehdannut sanoa totuutta), että ehdotettu ajankohta ei valitettavasti sovi, koska mulla on jo menoa. Se johti siihen, että joka vkl mies yritti taas ehdottaa uutta ajankohtaa tapaamiselle. En kehdannut enää vedota muihin kiireisiin kolmatta kertaa, vaan sanoin sitten suoraan, ettei tunne ole molemminpuolinen. Kyllähän se kirpaisi, mutta ei ole reilua antaa toisen elätellä toiveita.
Sano, että oot kiinnostunut, mutta oot menossa pian sukupuolenkorjausleikkaukseen. Kysy, onko ok?