Oon kamalilla treffeillä, ÄKKIÄ APUA
Tai no treffit on jees, mutta seura ei!
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit opiskelukaverinsa kanssa, yliopistossa opiskelee dippa-inssiks, pitkä jne sana musamaku jne jne.
Ahdistaa! Ollaan ravintolassa ja mies tykkää musta, koska puhuu jo yhteisiä suunnitelmia ("haluisin mennä x keikalle" "joo mäkin, mennään yhdes" jne)
Mä en tunne mitään vetoa mieheen! ! Apua.
Äkkiä vastatkaa miten annan pakit. Mua Ahdistaa koska en pidä tosta ja se syö mua katseellaan yac!!
Vaststkaa Nopeaaa, pian se luulee et mul on ripuli!
Kommentit (80)
Ala ripuloida. Se on aika turnoff kun toinen alkaa vääntää nestettä, kaasua ja kiinteää pöksyihinsä samaan aikaan.
Asun pikku-torren vieressä. Voisin tulla tsekkaamaan tilanteen :'D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:02"]...Miks se luulee et sulla on ripuli?
[/quote]
Mietin samaa. Nauratti :D
[/quote]
Ette kumpikaan taida olla niitä laatikon terävimpiä veitsiä. Tuostahan tajuaa heti että Ap palstailee ravintolan vessasta.
Miksi helvetissä pitää mennä sanomaan, että haluan mennä x:n keikalle, jos ei halua vastaukseksi, että mennään yhdessä, kun kerran toinenkin vielä tykkää samasta musasta. Sehän on vihje. Olet rajavammainen joka luulee tulleensa kosituksi kun toinen vihjaa, että olisi kivata toistekin. Ja kai se syö silmillään jos ei ole harjaantunut katsomaan salaa. Voisi olla järkevää opetella naurahtamaan, että jos tuollaisella laserkatseella tapitat niin voi tulla nahkaan reikä. Siinähän sen näkee, onko toisessa ainesta kehittyä vai ei, miten reagoi.
Note-to-self: Jos deitti alkaa viipyillä vessassa omituisen kauan niin juokse ulos ravintolasta ja jatka matkaa kotiin asti. Aina ei voi voittaa.
t. mies
Älä tee mitään pikapoistumista, mutta sano ravintolasta lähtiessänne, että oli hauska tavata, mutta tuskin enää.
Tämän takia en edes käy treffeillä, nussin akkoja jotka tunkevat iholle valomerkin aikaan yökerhossa.
Onneksi on varaa valita. Aamulla kerron, että nyt on aika lähteä ja että vaikka vessassani on peili, niin sellainen löytyy myös hissistä. Tajuavat sitten luikkia pois.
Anna sille mahdollisuus. Miehessä ei ilmeisesti kuitenkaan ollut mitään varsinaista vikaa.
Ole nyt fiksu ja käyttäydy ystävällisesti. Kun lähdette pois ja eroatte niin kiitä kivasta illasta. Oot hyvä tyyppi. Jne. Voidaan nähdä kavereina. Jos et uskalla sanoa niin sanot erotessa heipat ja kiität illasta ja pistät myöhemmin viestiä et oli mukavaa mut ollaan vaan kavereita. Kyllä tajuaa jättää rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:27"]
Tämän takia en edes käy treffeillä, nussin akkoja jotka tunkevat iholle valomerkin aikaan yökerhossa.
Onneksi on varaa valita. Aamulla kerron, että nyt on aika lähteä ja että vaikka vessassani on peili, niin sellainen löytyy myös hissistä. Tajuavat sitten luikkia pois.
[/quote]
You go, BRO!
V*ttu että ärsyttää tällaiset ihmiset. Mikset vaan ole suoraselkäinen ja sano ei kiitos? Kahdeksanvuotiaat lukkiutuvat huoneeseensa kun eivät "tahdo".
Mikset sainoisi ihan suoraan, et tästä ei taida tulla mitään?
Tiedän tunteen, menet sinne ja sanot vain suoraan, että et nyt pitää jo mennä.
Itse otin ONNEKSI kerran esiliinaksi kaverini ja poikareppana oli tullut kaukaa mua tapaamaan, puhui ärsyttävän hitaasti ja oli muutenkin niin kaukana mun tyypistä. Kaverini tajusi onneksi ettei mua nappaa yhtään ja alettiin siinä puhumaan 5min jälkeen, että pitää mennä, huuteli vielä perään et soitellaan... no ei soiteltu :D
Älä ainakaan treffien päätteeksi sano suoraan, ettet ole miehestä kiinnostunut vaan anna miehen olettaa ja sitten tuevaisuudessa pettyä ja masistella kun et vastaa viesteihin. ei hele.... mikä kysymys
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:47"]Älä ainakaan treffien päätteeksi sano suoraan, ettet ole miehestä kiinnostunut vaan anna miehen olettaa ja sitten tuevaisuudessa pettyä ja masistella kun et vastaa viesteihin. ei hele.... mikä kysymys
[/quote]
Häh?
[/quote]
... ja eräänä näistä päivistä ihmettelet, miksi postiluukustasi tulee paskaa. Voi helvetti ettei joillain ole mitään itsesuojeluvaistoa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:49"]
[/quote]
... ja eräänä näistä päivistä ihmettelet, miksi postiluukustasi tulee paskaa. Voi helvetti ettei joillain ole mitään itsesuojeluvaistoa.
[/quote]
Miten kukaan terve ihminen edes ajattelee tunkevansa paskaa toisen postiluukusta?
Jälleen yksi syy lisää olla seurustelematta naisten kanssa, panot sopii kyllä. Thats it.
Juo sen piikkiin ittes känniin ja sitte lähe vetään.