Oon kamalilla treffeillä, ÄKKIÄ APUA
Tai no treffit on jees, mutta seura ei!
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit opiskelukaverinsa kanssa, yliopistossa opiskelee dippa-inssiks, pitkä jne sana musamaku jne jne.
Ahdistaa! Ollaan ravintolassa ja mies tykkää musta, koska puhuu jo yhteisiä suunnitelmia ("haluisin mennä x keikalle" "joo mäkin, mennään yhdes" jne)
Mä en tunne mitään vetoa mieheen! ! Apua.
Äkkiä vastatkaa miten annan pakit. Mua Ahdistaa koska en pidä tosta ja se syö mua katseellaan yac!!
Vaststkaa Nopeaaa, pian se luulee et mul on ripuli!
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:00"]
Vedä kännit, muuttuu mukavammaksi.
[/quote]
Tai vastaavasti mies ei tahdo nähdä sua enää :D
Kieli ulos ja alat röhöttää oikeen kovaan ääneen
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:27"]
Tämän takia en edes käy treffeillä, nussin akkoja jotka tunkevat iholle valomerkin aikaan yökerhossa.
Onneksi on varaa valita. Aamulla kerron, että nyt on aika lähteä ja että vaikka vessassani on peili, niin sellainen löytyy myös hissistä. Tajuavat sitten luikkia pois.
[/quote]
... ja eräänä näistä päivistä ihmettelet, miksi postiluukustasi tulee paskaa. Voi helvetti ettei joillain ole mitään itsesuojeluvaistoa.
[/quote]
Miten kukaan terve ihminen edes ajattelee tunkevansa paskaa toisen postiluukusta?
Jälleen yksi syy lisää olla seurustelematta naisten kanssa, panot sopii kyllä. Thats it.
[/quote]
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että jokainen panosi on terve ihminen? Löytyy niitä psykopaatteja naisistakin. Paras lääke ylimieliseen loukkaukseen on laittaa loukkaaja pelkäämään. Naisten hyväluonteisuudesta johtuu, että miehet eivät yleensä tajua pelätä. Oikeutettuja kostoja tulee sen verran harvoin kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:21"]
Note-to-self: Jos deitti alkaa viipyillä vessassa omituisen kauan niin juokse ulos ravintolasta ja jatka matkaa kotiin asti. Aina ei voi voittaa.
t. mies
[/quote] Tai jos deitti viipyy liian kauan vessassa, niin tsekkaa vauva.fi keskustelupalsta ja voit yllättyä mitä deiteistäsi kirjoitetaan siellä :D
Sano, että oli oikein mukava ilta. Jos mies ehdottaa toisia treffejä, sano ettet juuri nyt etsi parisuhdetta ja that's it. Toimii ainakin mulla.
Juokse sen luokse persettä pidellen ja sano naama punaisena "sori mulle iski hirvee ripuli. moikka ja kivaa iltaa!" ja juokse ulos.
jos se laittaa viestiä perään niin kirjoita että "sori ei tästä tule mitään, sori mulla on aina hirvee krooninen ripuli. ansaitset parempaa. moido."
Sanon joskus, että minulla on yksi pitkäaikainen kiinnostuksenkohde toisessa kaupungissa ja haluaisin katsoa sen kortin ensin (mikä on tottakin). Tai sitten sanon, etten tällä hetkellä etsi mitään vakavampaa (mikä sekin on totta). Tai joskus sanon, että taidan ehkä olla aseksuaali. Seksi ei kauheasti kiinnosta minua (ja sekin on osittain totta). Tässä vaiheessa viimeistään mies yleensä luovuttaa.
Mun on vaikea sanoa miehelle suoraan, etten ole kiinnostunut, koska en halua vaikuttaa ylimieliseltä ja tylyltä. Ja jos sen "Ei, kiitos" sanoo kasvokkain (ihan kohteliaasti), niin jotkut miehet suuttuu ja huutaa perään: "Olitkin niin ruma, v*tn h*ora!" tai jotain muuta yhtä mieltä ylentävää.
siis jumalauta tätä suomalaista treffikulttuuria joka on ihan lapsenkengissä. täytyy änkee tinderiin ja sokkotreffeille jne jne mutta ei opita käytöstapoja ja sanomaan kohteliaasti toiselle illan päätteeks että
"kiitos illasta. musta tuntuu kuitenki nyt siltä että on parempi ettei tavata uudelleen. moikataan kun nähdään. hyvää yötä, moi moi!"
Kellarin kunkku -sarjassa on yksi jakso, jossa Dougin vaimo Carrie haluaa löytää heille uuden ystäväpariskunnan. Doug ei pidä tästä ajatuksesta ja hän yrittää päästä pariskunnista eroon aina kun Carrien silmä välttää. Tässä siis pari hyvää tipsiä, joita voisi soveltaa myös ei-haluttuun treffikumppaniin:
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:36"]
Juokse sen luokse persettä pidellen ja sano naama punaisena "sori mulle iski hirvee ripuli. moikka ja kivaa iltaa!" ja juokse ulos. jos se laittaa viestiä perään niin kirjoita että "sori ei tästä tule mitään, sori mulla on aina hirvee krooninen ripuli. ansaitset parempaa. moido."
[/quote] ahahahahahaaa
Odotin juttua tosi kamalista treffeistä, ehkä joku panttivankitilannetta muistuttava situation, mut mikä tässä siis oli kamalaa? Oisko pitänyt molempien olla sitä mieltä että hyi ja sitten kiusaantunut hiljaisuus ja poistuminen. Tai oisko vähemmän kamalaa ollut jos itse olisit se kiinnostuneempi ja toinen kirjottelisi aaveelle että apuakamalattreffit... Eikö toi kuitenkin ole ihan perus, että toinen voi olla kiinnostunut tai ei, itse olet tai et ole, siis koko treffien idea on kartoittaa sitä tilannetta. Joskus natsaa, tyypillisemmin kuitenkaan heti ei. Älä deittaile jos tuo "ihan kiva mutta ei" on kamala tilanne.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:54"]siis jumalauta tätä suomalaista treffikulttuuria joka on ihan lapsenkengissä. täytyy änkee tinderiin ja sokkotreffeille jne jne mutta ei opita käytöstapoja ja sanomaan kohteliaasti toiselle illan päätteeks että
"kiitos illasta. musta tuntuu kuitenki nyt siltä että on parempi ettei tavata uudelleen. moikataan kun nähdään. hyvää yötä, moi moi!"
[/quote]
Ei suomalaisen miehen itsetunto kestä tuollaista suorapuheisuutta. Se täytyy ilmaista hienovaraisemmin. Näin se ikävä kyllä on.
Sun pitää tehdä jotain ällöä ettei se tykkää enää susta. Ala vaikka pissata kun seisotte. Sano että sulla on aina pidätysongelmia ja olet lörppö "sieltä".
:'DDD En kestä näitä ehdotuksia..."oon lörppö sieltä"
Sano sulle vaan "nyt pitääkin jo mennä kotiin, oli kiva jutella ja moikka" jossain vaiheessa ja jos se alkaa ehdotella että tavataan uudelleen niin sano "katotaan, kirjotellaan whatsapissa."
jos se kirjottaa sulle niin mene pimeeseen huoneeseen lukkojen taakse, kirjoita "sä oot kyl hyvä tyyppi mutta me ei natsata ihan tarpeeks. pysytään ystävinä jookos" ja vääntele naamaasi ja irvistele kirjoittaessasi.
mun kissaparka makaa mun päällä ja hytkyy kuin aalloissa kun nauran näille jutuille xD
Kysy sen mielipidettä turvapaukanhakijoista ja ole sitten itse täysin vastakkaista mieltä. Ota mielipiteissäsi radikaali linja. Jos hän on pro-turvapaikanhakijat, ala kertoa tippa linssissä miten sun tekisi mieli nousta ravintolassa tuolille seisomaan ja alkaa "jytkyttämään" yleisöä.
Eiköhän ap:n treffit ole nyt jo loppunut? :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:47"]Älä ainakaan treffien päätteeksi sano suoraan, ettet ole miehestä kiinnostunut vaan anna miehen olettaa ja sitten tuevaisuudessa pettyä ja masistella kun et vastaa viesteihin. ei hele.... mikä kysymys [/quote] Häh?
[/quote] No eikö se olisi kypsää sanoa, ettei ole yksinkertaisesti kiinnostunut.