apua! työnantaja väittää että olen ottanut lopputilin!
Eli olen hoitovapaalla ja sain tänään sähköposti kun oli ollut puhetta paljanlaskijan kanssa että maksaa vanheinpainvapaalta lomarahat ni nyt tuli viestii että olen kuulemma irtisanonu itteni silloin kun lopetin enkä puhunut työnantajalle mitään hoitovapaista ym ym!! MITÄ HITTOA!?!? luulin että minua odottaa työpaikka mihin palata.. voiko niin tehdä? mietin jos tässä tulee joku riitatilanne täytyykö niillä olla joku todistus jonka olen allekirjottanut että irtisanoin itseni vai onko vain sana vastaan sana? mä tiesin että työnantaja on kunnon kieroilija mutten tätä uskonu :(
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:54"]
No, selvisiko perjantaina mitään?
[/quote]
en ole pystynyt vastaamaan viesteihinne mobiililla,lukee että pitäisi rekisteröityä, olen kyllä lukenut kaikki vastauksenne joten kiitos niistä. Perjantaina ikävä kyllä ei selvinnyt mitään uutta vaan asian selvittelyä jatketaan ensiviikolla. Pomo siis ajatteli että otin keikkahomman jälkeen lopputilin kun pyysin lomarahat kun keikkahommat loppu.(!?!??) Eli tähän ei liity mitään sellasta etten mennyt töihin sovittuna aikana tai vastaavaa. Ja totellakin vaikuttaa etten ole enään tervetullut takaisin töihin.. Ap
[/quote]
Eli siinä vaiheessa tuli väärinkäsitys. Olitpa tervetullut töihin tai et, sillä ei nyt ole vielä mitään väliä, kun joka tapauksessa olet poissa töistä lasten vuoksi.
Tee nyt kuitenkin selväksi pomolle, että et ole missään vaiheessa irtisanoutunut. Ilmoita se hänelle kirjallisesti, jotta siitä jää sinulle todiste. Palaa asiaan sitten, kun olet oikeasti takaisin töihin menossa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:42"]
Anteeksi ap mutta miten voit olla noin tyhmä?
[/quote]
Vain tyhmimmät lisääntyvät, tässä se taas nähdään -_-
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:34"]
Kerrohan nyt, teitkö sen ilmoituksen hoitovapaalle jäämisestä ajoissa?
[/quote]
tein ekan lapsen kohdalla ja sain siis heti perään tämän toisen lapsen enkä tajunnut että tästäkin täytyy ilmoittaa :o mulla on enää kuukaus vanheinpainvapaata jäljellä ja luin että pitäisi 2 kk aijemmin iloittaa työnantajalle..
ap
[/quote]
ei vittu,,,oletko siis ihan täysi idiootti ???
kuvittelet että sikiämällä uudestaan voit lomailla raattomasti ilmoittamatta työnantajalle, kyllä saat kärsiä nyt ihan omissa nahoissasi tuolaisen idioottaisuuden takia...ei hyvää päivää...