Vielä muutama päivä ja käräjäoikeudessa nuija paukahtaa
.. ja samantien velkaa pyöreät nolla €uroa, iihanaa sanon minä, kymmenientuhansien velat häviää taivaan tuuliin yhdellä nuijan kopautuksella . Kyllä elämä taas hymyilee :) :) ...
Kommentit (5)
Minäkin olen kerran saanut tuomion. Sain siitä tiedon kirjeitse kotiin juuri sopivasti syntymäpäivän kunniaksi. Kirjeessä ilmoitettiin, että tuomari se ja se on tuominnut minut ja mieheni avioeroon.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:47"]
.. ja samantien velkaa pyöreät nolla €uroa, iihanaa sanon minä, kymmenientuhansien velat häviää taivaan tuuliin yhdellä nuijan kopautuksella . Kyllä elämä taas hymyilee :) :) ...
[/quote]
Miten to käytännössä siis tapahtuu ? Voiko kuka vaan muka tehdä noin?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:46"]Minäkin olen kerran saanut tuomion. Sain siitä tiedon kirjeitse kotiin juuri sopivasti syntymäpäivän kunniaksi. Kirjeessä ilmoitettiin, että tuomari se ja se on tuominnut minut ja mieheni avioeroon.
[/quote][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:46"]Minäkin olen kerran saanut tuomion. Sain siitä tiedon kirjeitse kotiin juuri sopivasti syntymäpäivän kunniaksi. Kirjeessä ilmoitettiin, että tuomari se ja se on tuominnut minut ja mieheni avioeroon.
[/quote]
Tuliko tämä siis yllätyksenä? eikös toinen saa kirjettä, kun toinen on hakenut eroa?
Tässäpä neuvo teille jotka kitisette rahapulaanne :D