Beverly hillsin täydelliset naiset
Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?
Kommentit (795)
Yolandalla ja Kylella on ihanat kodit. Lisalla myös. Näillä uusilla naisilla Lisa Rinnalla ja Eileenillä on liian amerikkalaisen tummat kodit makuuni. Myös Barndin uusi koti on kivasti laitettu samoin kuin Kimin. Amerikkalaisilla on muuten tosi muhkeat vuoteet aina.
Ihmettelen myöskin sitä ettei tosiaan täällä kellään ole tuollaisia vaatehuoneita.
Yolandalla lähes aina rekkamies hihaton paita painijaselällä ja farkut. Epäilen lesboksi. Ei muut pukeudu noin.
Toi Brandi on nin kuvottava ihminen etten ole eläessäni vastaavaa nähny. Katiun just youtubesta tulevaa. Se sekoaa ihan täysin!!!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 21:57"]Tykkään myös Yolandan tyylistä eniten. Sillä on tosi kivoja asuja. Lisalla taas on mielestäni ehdottomasti paras sisustus maku. Rakastan sen molempien ravintoloiden, Pumpin ja SURin sisustusta! Myös Blanco on hieno, mutta liian valkoinen makuuni :) Eurooppalaisen tyylin ja hillityn romanttisen sekä vintagen yhdistäminen toimii mulle.
[/quote] Se olikin Villa Blanca eikä mikään Blanco. Muistin just :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:57"]
Toi Brandi on nin kuvottava ihminen etten ole eläessäni vastaavaa nähny. Katiun just youtubesta tulevaa. Se sekoaa ihan täysin!!!
[/quote]
laitatko linkkiä
Ohiksena että tästäkin ketjusta huomaa rekkaripakon seuraukset. Viimeinen viesti eilen just ennen yhtätoista ja sitte aamulla taas jatkuu. Ärsyttää kun keskustelu katkeaa illalla.
Niinpä. Silloin kun ei saa unta, niin on kiva ottaa puhelin käteen ja palstailla. Nyt ei voi, kun ainakaan mä en pääse rekkautumaan omalla nimellä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:57"]
[/quote]
laitatko linkkiä
[/quote]
Linkkiä kiitos??
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 10:04"]
Ohiksena että tästäkin ketjusta huomaa rekkaripakon seuraukset. Viimeinen viesti eilen just ennen yhtätoista ja sitte aamulla taas jatkuu. Ärsyttää kun keskustelu katkeaa illalla.
[/quote] Valitettavasti joo. En itsekään enää roiku täällä myöhään tai yöllä. Ja tuntuu, että ne ketkä jaksoi rekkautua, ovat just noita, jotka jatkavat tuota maahanmuuttotappelua. Mutta takaisin aiheeseen :)
Ihan kamala se Brandi Glanville. Tiedän tyypin, samanlainen on tuttavapiirissä. Sanoo, mitä sanoo ja nauraa itse jo valmiiksi, vaikka toinen ei ole ehtinyt edes reagoimaan.
Kivat poski-implantit, ruma suu ja kirahvivartalo. Kokonaisuutena kohtalaisen näköinen, mutta ei kyllä miellytä silmää.
Luulen muuten että brändi "haluaisi" näyttää samalta kuin lisa r, onhan hänenkin tyyli piukkoja pieniä mekkoja, mutta jotenkin lisa r ei näytä halvalta ja siltä että hänellä on miniminimekko päällä, kun taas brändi näyttää. Ehkä kun brändi on niin pitkä niin ne mekot näyttää ekstra pikkuisilta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:02"]
Mun mielestä vähän tylsiä noi jaksot missä lapset lähtee collegeen. (Oonko kauhee? :D) Nycin naisissakin koko jakso pyhitetty Ramonan itkulle kum Avery lähti ja nyt samat jutut näissä. :D Naisten välistä draamaa kehiin jo!
[/quote]
Tässä sarjassa Kim, Kyle ja Yolanda rääkyneet silmät päästään kun lapset lähtevät opiskelemaan. Ei mun äiti mitään rääkynyt kun minä lähdin opiskelemaan, oli varmaan vaan helpottunut :D Äidilläni muutenkin oma työ ja kuviot, huomaa että kun noilla edellämainituilla ei mitään varsinaista työpaikkaa tai omaa työtä niin ovat riippuvaisia lapsistaan ja elävät vaan lastensa kautta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:37"]
tulevissa jaksoissa Brandi alkaa riehua ja osoittaa millanen kusi+++++ää oikeesti on! Heittää viinilasillisen ilman mitään syytä yhen näyttelijä naisen naamalle, joka alkaa itkeä,ja Brandi nauraa. Läimäyttää Lisaa poskelle, heittää Jeff Lewisin päälle viinilasin. herjaa Lisa Rinnaa, joka näyttää keskareita hänelle kauden päätöskeskustelujaksossa, jne jne. nää on youtubessa. Sentakia brandi on nyt poistettu koko ohjelmasta!!Onneksi!! Menettio miljoonatulot ton käytöksen takia!! Ei ihme että ukko lähti, eihän tota kestä kukaan!! Kaikki naiset kääntäneet selkänsä sille!
https://www.youtube.com/channel/UCn3jIZe_5xsAgo5FlvyYCXw
[/quote]
No siis ottamatta kantaa Brandin käytökseen kyseisessä ohjelmassa, mutta onhan hän tuossa päätösjaksossa kauneimpia naisia tuosta joukosta. Ehkä Brandin kohdalla on kyseessä myös provosointi ja ns. kiusaaminen kuten lukiossa tms. Hyvin usein se tehdään naiselle joka koetaan uhaksi. Brandi on erittäin kaunis. Lisa ja muut alkaa näkyä rupsahtaminen. Ja Brandi ei tosiaankaan ole suosikkini sarjassa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:37"]
tulevissa jaksoissa Brandi alkaa riehua ja osoittaa millanen kusi+++++ää oikeesti on! Heittää viinilasillisen ilman mitään syytä yhen näyttelijä naisen naamalle, joka alkaa itkeä,ja Brandi nauraa. Läimäyttää Lisaa poskelle, heittää Jeff Lewisin päälle viinilasin. herjaa Lisa Rinnaa, joka näyttää keskareita hänelle kauden päätöskeskustelujaksossa, jne jne. nää on youtubessa. Sentakia brandi on nyt poistettu koko ohjelmasta!!Onneksi!! Menettio miljoonatulot ton käytöksen takia!! Ei ihme että ukko lähti, eihän tota kestä kukaan!! Kaikki naiset kääntäneet selkänsä sille!
https://www.youtube.com/channel/UCn3jIZe_5xsAgo5FlvyYCXw
[/quote]
No siis ottamatta kantaa Brandin käytökseen kyseisessä ohjelmassa, mutta onhan hän tuossa päätösjaksossa kauneimpia naisia tuosta joukosta. Ehkä Brandin kohdalla on kyseessä myös provosointi ja ns. kiusaaminen kuten lukiossa tms. Hyvin usein se tehdään naiselle joka koetaan uhaksi. Brandi on erittäin kaunis. Lisa ja muut alkaa näkyä rupsahtaminen. Ja Brandi ei tosiaankaan ole suosikkini sarjassa.
[/quote]
....jatkan vielä. Minkä käsityksen olen Lisasta ja Kylesta saanut sarjan mukaan, niin he eivät ole ystäviä sellaisen kanssa josta eivät jotenkin hyödy.
Onko kukaan muu kattonut tota Leann & Eddie -ohjelmaa? Ei siinä alotusjaksossa puhuttu läheskään niin paljon Brandista kun antoi ymmärtää. Eikä varsinkaan sen enempää kun Brandi itse puhuu heistä Housewiveissa. :D
Mun mielestä vähän tylsiä noi jaksot missä lapset lähtee collegeen. (Oonko kauhee? :D) Nycin naisissakin koko jakso pyhitetty Ramonan itkulle kum Avery lähti ja nyt samat jutut näissä. :D Naisten välistä draamaa kehiin jo!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:20"]
Mä katon tätä sarjaa vaan jotta näen kivoja/ökyjä taloja :)
[/quote]
Joo, vitsi Vanderpumpumpien ja Fostereiden talot on ihan mielettömät. Varsinkin tykkään siitä Fostereiden talosta!
[/quote]
Yolanda ja David haluavat muuttaa pienempään, ja yhdessä tulevassa jaksossa Yolanda käy katsastamassa myynnissä olevia taloja Mauricion kanssa. Siinä nökee, että mauttomiakin ökytaloja on.
Lisa Vanderpumpilla on todella englantilainen tyyli ruusutarhoineen kaikkineen. Tykkään eniten Yolandan raikkaasta tyylistä. Muilla naisilla on sitten sellainen hieman tunkkainen hollywood dynastia -tyyli kaikkine blingeineen, en tykkää. Kylelle erityisesti tuottaa vaikeuksia pukeutua tyylikkäästi, ne platform korkkarit...
Tykkään myös Yolandan tyylistä eniten. Sillä on tosi kivoja asuja. Lisalla taas on mielestäni ehdottomasti paras sisustus maku. Rakastan sen molempien ravintoloiden, Pumpin ja SURin sisustusta! Myös Blanco on hieno, mutta liian valkoinen makuuni :) Eurooppalaisen tyylin ja hillityn romanttisen sekä vintagen yhdistäminen toimii mulle.