Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylinhaaste - Xenia, Maij ja Kira - mitä mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitikin tuhlata tuohon aikaani pari minuuttia (tajusin sentään skippailla videota). Tylsää tylsää tylsää, huokaus "mä oon käyny nykis mä tiiän nää jutut" ja vaatteet on krooh pyyh ei mitään mielikuvitusta. 

Sen kuitenkin sanon että musta Mai oli symppis, kömpelöä poseeraamista, eikä osannut olla pirtsakka kuten "kuuluisi", symppaan koska samastun.

Vierailija
2/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiran look oli mielestäni ainoa joka täytti tehtävänannon. Bomber-jakkulook oli vaan outo ja epäsuhtainen, toinen tylsä joka sopii iltapäivän Prisma-reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maj:n asu oli todella huono. Ja muutenkin kömpelön olista Majn oleminen, mutta tosiaan, se on vain sympaattista. Xenian asu oli niin perus Xenttua palmikkoneuleineen.

Vierailija
4/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kira oli ehdottomasti paras stailauskisassa. Muuten pidin eniten videolla Xeniasta. Hänen puheäänensä kyllä aina pääsee yllättämään! Sitä odottaa jotenkin lässyttävää puhetyyliä Xenialta, mutta oikeasti hän puhuu paljon vakuuttavammin.

Vierailija
5/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turha juttu! Miksi ne on tehnyt tuollaisen?

Vierailija
6/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:03"]

Niin turha juttu! Miksi ne on tehnyt tuollaisen?

[/quote]

Joo nää on niin nähty!!! Rahaa ja näkyvyyttä - mitäpä muuta.

Vierailija
7/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska. 

Vierailija
8/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa väkinäisen oloista! Xenia sentään yritti. 

Vierailija
9/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiran asu oli paras. Keneenkään en kyllä tykästynyt videon perusteella.

Vierailija
10/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:12"]Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska. 
[/quote]

Miks nykissä pitäis olla eri shoppailuasu kuin Helsingissä. Mä ainakin meen reissuun ihan normisiisteissä ja normityylikkäissä vaatteissa.

Vierailija
11/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:12"]Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska.  [/quote] Miks nykissä pitäis olla eri shoppailuasu kuin Helsingissä. Mä ainakin meen reissuun ihan normisiisteissä ja normityylikkäissä vaatteissa.

[/quote]

Huomaat eron jos katsot Kiran ja Xenian asuja. Kira teki mita pyydetiin. 

Vierailija
12/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mun mielestä) Xenia näytti jotenki ihan erilaiselta videolla ku kuvissa

Vierailija
13/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:12"]Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska.  [/quote] Miks nykissä pitäis olla eri shoppailuasu kuin Helsingissä. Mä ainakin meen reissuun ihan normisiisteissä ja normityylikkäissä vaatteissa.

[/quote]

Huomaat eron jos katsot Kiran ja Xenian asuja. Kira teki mita pyydetiin. 
[/quote]

En edelleenkään tajua miks Nykin reisdua varten täytyy stailata erikseen? Eikö sellaiset vaatteet kelpaa, joilla kehtaa mennä ihmisten ilmoille.

Vierailija
14/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh. En tykkää kiran persoonasta, mutta pakko sanoa hänen olevan ainoa noista, joka edes jollain lailla sopii tollaseen "ohjelmaan".pikkasen väärät bloggaajat valittu, xenia lla ja majlla ei mielestäni ole mitään annettavaa videolla :/

Vierailija
15/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xentun asusta kyllä näki, ettei se oikeasti ole mikään tyyli-ikoni. No eiköhän se oo ollu kaikille selvää jo pidemmän aikaa.

Vierailija
16/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:20"]

Ööööh. En tykkää kiran persoonasta, mutta pakko sanoa hänen olevan ainoa noista, joka edes jollain lailla sopii tollaseen "ohjelmaan".pikkasen väärät bloggaajat valittu, xenia lla ja majlla ei mielestäni ole mitään annettavaa videolla :/

[/quote]

Totta, monet voi olla "paperilla" mielenkiintoisia ja sanavalmiita, mutta videolla heidän karismansa ei riitä. Ihmettelen Maj:ta sen takia, että kertoo olevansa suulas tosielämässä, mutta aika harmaavarpuselta vaikutti. Kiran räväkkä persoona kantaa tällaisissa parhaiten.

Vierailija
17/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kira vaikutti ylimieliseltä alussa ja lopun "töniminen" ryhmäotoksessa... mitä ihmettä? noin kilpailuhenkinen? 

Vierailija
18/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta X oli sellainen matala-ääninen kovis, kamala yritys olla cool koko ajan. Blogin perusteella pidin nössönä naapurintyttönä, tuolla ei varmaan osannut rentoutua tms. Jäykkää, väkinäistä meininkiä, aivan turha video.

Vierailija
19/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen blogiskene on niin VÄSYNYT

Vierailija
20/48 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti sitä Maj:n kiusallista poseeraamisyritystä näyttää niin kauan, paljon kauemmin kuin muita. Ihan kuin videon tekijä vittuilisi. Vai korvataanko poseeraamisen laatu määrällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä