Beverly hillsin täydelliset naiset
Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?
Kommentit (795)
Eikö Lisan adoptiopoika paljastunut irlantilaiseksi jossain geenitesteissä? Hän halusi itse ottaa selville perimäänsä ja Lisa oli ihan hajalla.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:03"]
Mun käsitys Lisa R muuttui sarjan myötä. Ainoa ihmetyksen aihe oli se, ettei hänen teini-ikäiset lapset olleet käyneet isovanhempiensa luona. Miten se on edes mahdollista?
[/quote]
Isovanhemmat kävivät varmaan paljon Losissa heidän luonaan, ennen sairastumisiaan.
Jos teillä näkyy kaapelin kautta Ruotsin TV3 niin siellä menee OC 9-kausi jossa Alexis ja Gretchen eivät enää ole mukana ja kaksi uutta naista tilalla, sekä Vanderpump kausi 3 ja uusintana tulee NYCn naiset kaikki kaudet.
Tämä juuri nyt Suomessa nähtävä BH 5 tuli Ruotsissa muistaakseni keväällä, samaan aikaan kun jenkkikanavalla tai ihan vähän sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:39"]
Atlantassa on nykyään mukana entinen Miss USA, ratkiriemukas sekopää.
[/quote]
Voi apua tämä on viihdettä parhaimmillaan, mulla tulee mieleen se "Gone with the wind fabulous" kohtaus kun ne on lomalla, tuo Kenya-missi riitelee sen vanhemman urhelilijamiehen yksinkertaisen ja tyhmän elättivaimon Porshan kanssa ja pyörii sen edessä liehuvine pitkine mekkoineen ja hokee tuota fraasiaan. Tämä katsoo häntä ja tokaisee jossain vaiheessa että pyöri vaikka tuolta kalliolta alas. Jälleennäkemisjaksossa tuo Kenya pyytää Porshaa tavaamaan jonkun sanan eli haluaa osoittaa että tämä on yksinkertainen, ja samalla hetkellä tämä pyyhkäisee tuolla missillä lattiat hiuksista repimällä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:13"]
Kaikki tuon sarjan naiset on karseita. Jotenkin kuitenkin Lisa ja Yolanda miellyttää eniten luultavasti siksi että ovat eurooppalaisia ja esim. huumorintajunsa tuntuu siksi tutummalta.
Kim on kyllä ihan sekaisin mutta persoonansa on sellainen että sopisi hyvin näyttelemän komedioihin.
[/quote]
Siksi pidänkin enemmän noista Jerseyn ja Atlantan emännistä, ne on tavallisempia eivätkä käyttäydy noin hienostellen ja teennäisesti poskipusuineen kaikkineen.
Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.
Esim. kun Kyle on " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän sisarellisuutta kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan.
Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee.
Jerseyssä vasta draamaa onkin kun eräs juoru tulee julki Gottin mafiaperheen kautta, jonka mukaan erään sarjassa olleen vaimon aviomies on käynyt kiksauttamassa omaa anoppiaan :DDD
Välitiedoite Bravo-sarjojen faneille:
Jenkeissä loppui juuri NYC rouvat kausi 7. Siellä menossa OCn rouvat kausi 10. Atlantan 8 kautta kuvataan, samoin BHn 6 kautta kuvataan. New Jerseyn 7-kautta aletaan kuvaamaan heti kun Teresa G pääsee vankilasta. Lisan sarjaa eli Vanderpump Rules 4 kautta kuvataan. Miami ja DC ovat jäissä.
USAssa alkoi juuri Ladies of London 2. Erään naisen mies muuten tappoi itsensä näiden kausien välissä (se vanhempi rikas mies Scot joka ollut vankilassakin koska epäiltiin että pimitti rahaa ex-vaimoltaan), joten tämä jenkkinainen ei enää ole mukana. Tilalla on uusi tanskalainen nainen joka kuninkaallista perimää.
Me ollaan siis melko jäljessä näiden sarjojen suhteen, Ruotsikin meitä paljon edellä.
UKssa menee Cheshiren rouvat kausi 2, eli ilmeisesti tuonne "maalle" ovat muuttaneet Liverpoolin ja Manchesterin rikas väki koska siellä saanut isommat tontit taloilleen. Katsoin tuon aiemman lyhyen 1-kauden netistä, on aikamoista glitteri- ja meikkipellerouvaa mukana mutta heillä upeat talot ja hienot juhlat. Melkein kaikki näistä jotain ex-futispelaajien vaimoja.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"]
Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.
Esim. kun Kyle on " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän sisarellisuutta kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan.
Kyle on harvinaisen ällö tapaus. Ja kuten tälläkin foorumilla joku sanoi " lipoo liskomaisesti huuliaan ". Niinhän se just tekee.
[/quote]
Minä tein aikoinaan tuon huomion että lipoo liskomaisesti huuliaan tosi usein, ja kirjoitin siitä tänne! :D
Tiesittekö muuten että NYCn Bethenny ja Kyle ovat vanhoja kavereita, olivat kai deittailleet samaa miestä aikoinaan ja tapasivat kun Bethenny oli tarjoilijana, ystävystyivät heti. Bethenny sai Kylen kautta töitä Hiltonin Parisin ja Nickyn lastenvahtina.
Brandi ja NYC Kristen ovat myös kavereita jostain katalogimalliajoilta, ja oliko jopa niin että Kristen sai tuon paikan sarjasta Brandin ansiosta, ja Carole tunsi David Fosterin jo ennenkuin Yolanda tuli kuvioihin, meinasi kai mennä treffeille tämän kanssa! Yolanda ja Brandihan kävivät NYC 6-kaudella vieraina eräässä jaksossa, tapasivat Brandin ja Carolen jossain baarissa, muistatteko?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:36"]
Eikö Lisan adoptiopoika paljastunut irlantilaiseksi jossain geenitesteissä? Hän halusi itse ottaa selville perimäänsä ja Lisa oli ihan hajalla.
[/quote]
Siis Lisa oli ihan hajalla kun luuli että tämä alkaa etsimään biologista äitiään ja hylkää hänet. Poikahan sanoi että halusi vain tietää että mistä on alunperin kotoisin, että mistä maasta oli viety sinne sijaiskotiin.
Voi kun täällä tulisi tvstä näitä muitakin niin olisi kiva keskustella niistä myös.
Minä katsoin DCn sarjaa Ruotsin kolmoselta pari vuotta sitten, muistan kun minua säälitti siinä se suomalais-nigerialainen nainen Stacy koska siinä oli jotain sellaista taustaa että hänen suomalainen äitinsä oli hylännyt hänet koska äidin perhe ei tykännyt kun sai lapsen mustan miehen kanssa eikä ollut enää väleissä äidin kanssa, ja isänsä oli muuttanut takaisin Afrikkaan joten ei tiennyt hänestäkään juuri mitään. Alkoi etsiä isäänsä sarjan aikana.
Sitten siinä oli se brittinainen joka pääsi julkisuuteen kun suuteloi Prinssi Harryn kanssa ja oli naimisissa valokuvaajan kanssa joka kuvasi presidenttiä koska virallisen kuvaajan piti olla puolueeton, sellainen yli viiskymppinen mallitoimiston pitäjämamma jolla oli oikein pitkä ja hyvin tummaihoinen nuorempi miesystävä, ja nainen joka oli Kennedyjen perhetuttu. Vain tuo suomalaissyntyinen oli tummempi-ihoinen vaikka tuolla asuu kai valtaosia tummaihoisia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:08"]
Voi kun täällä tulisi tvstä näitä muitakin niin olisi kiva keskustella niistä myös.
[/quote] Mutta jossain toisessa ketjussa, kiitos!
NYCn Bethenny on yksi vastenmielisimpiä ihmisiä joita ikinä oon nähny tvssä.
"Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.
Esim. kun Kyle on " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän sisarellisuutta kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan."
HAHAHAHHAH! EI NE MITÄÄN KAKSOSIA OLE; KIM ON 5v.vanhempi!LOL LOL LOL!
sää et kuules voi käsittää sitä stressiä ja vaivaa mitä on elää kun sisko on alkoholisti ollu vuosikausia, se häiriö ja rasitus ja huoli jatkuvana ylläsi! Ja etenkin HÄPEÄ! Näkee että Kyle joutuu jatkuvasti häpeemään kimin käytöstä kun itse yrittää tehdä hyvän vaikutuksen tvssä ja muihin naisiin! Sulla ei oo hajuakaan! Ei tossa mitään kateutta ole, vaan on kyse vuosien perhehelvetistä johon juoppo ajaa koko lähipiirinsä! Siskoaan kun ei voi kokonaan hyljätäkään,jatkuvat katkaisun hankkimiset, hoidot, stressi jne!
siihen vielä päälle Kimin kaamea luonne, siis selvinpäin! "minä minä minä", eikä näe ollenkaan miten loukkaa koko ajan muita!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:38"]
"Tässä sarjassa ällöttää ehkä eniten Kylen asenne siskoaan kohtaan. Kohtelee Kimiä kuin ilkeä äitipuoli tai pahinta vihamiestä. Mitenkään ei voi tajuta että ovat biologiset kokosisrukset ellei tietäsi.
Esim. kun Kyle on " väleissä " Lisan kanssa osoittaa häntäkin kohtaan enemmän sisarellisuutta kuin koskaan omaa siskoaan kohtaan."
HAHAHAHHAH! EI NE MITÄÄN KAKSOSIA OLE; KIM ON 5v.vanhempi!LOL LOL LOL!
sää et kuules voi käsittää sitä stressiä ja vaivaa mitä on elää kun sisko on alkoholisti ollu vuosikausia, se häiriö ja rasitus ja huoli jatkuvana ylläsi! Ja etenkin HÄPEÄ! Näkee että Kyle joutuu jatkuvasti häpeemään kimin käytöstä kun itse yrittää tehdä hyvän vaikutuksen tvssä ja muihin naisiin! Sulla ei oo hajuakaan! Ei tossa mitään kateutta ole, vaan on kyse vuosien perhehelvetistä johon juoppo ajaa koko lähipiirinsä! Siskoaan kun ei voi kokonaan hyljätäkään,jatkuvat katkaisun hankkimiset, hoidot, stressi jne!
siihen vielä päälle Kimin kaamea luonne, siis selvinpäin! "minä minä minä", eikä näe ollenkaan miten loukkaa koko ajan muita!
[/quote]
Eipä ole kukaan tainnut väittää niiden olevan kaksosia.
Mitäköhän se Kim oli ottanu eilisessä jaksossa? Puhe sammalsi, katse oli sellasen evil bitchin katse, ja sit se oli aika törkee Lisa Rinnaa kohtaan, joka on pelkästään ollu mukava sille. Todella weirdo, olkoonkin että ex oli vakavasti sairas.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:39"]
Olen ollut sarjan fani jo muutaman kauden, jäin siihen ihan koukkuun. Nuo hahmot on niin viihdyttäviä että melkein uppoan itsekin tuohon maailmaan. Rouvat ovat jo ikäänkuin vanhoja tuttuja. Näitä muiden kaupunkien rouvia en ole seurannutkaan, paitsi Nykin kotirouvia joskus. Nekin oli hauskoja.
[/quote]
Näiden muiden kaupunkien rouvajuttuja kun ei edes näytetä Suomessa (USA, Kanada, Australia, UK), täällä tungetaan tuutista vaan jotain Oudot/Epämääräiset/Sotivat/Toisenlaiset/Erilaiset/Vääränlaiset ÄIDIT settiä ja tosi-tv ohjelmissa suositaan muutenkin vain täyttä WT-tyyliä nykyään täällä Suomessa, ja jopa ulkomaan ohjelmissa kuten niitä junttijenkkien alastondeittejä joissa melkaikki kuitenkin peitetty ja jotka tulee telkkarista jopa ennenkuin lapset menee nukkumaan!
Ruotsin miljonäärirouvatkin on oikeasti 3 kautta edellä kuin mitä Suomessa mennyt, eikä täällä näytetty edes sitä Maria & Mindy Ruotsissa sarjaa! Eikä täällä tullut Tanskan tai Norjan miljonäärirouvia jotka oli saman tuotantoyhtiön valikoimaa, minusta tuo Tanskan oli paras.
Olettavatko nuo kanavat ja niiden päälliköt ja ohjelmasisäänostajat että normi suomalainen nainen katsoo mieluummin lähikuvasta kun joku suomalainen lähiöruusu puskee limaisen pennun karvaisten haarojensa välistä, kuin että ulkomaan rouvat matkustelee, sisustaa ja shoppailee auringon paisteessa ja ajelee Rolls-Royceilla?