Beverly hillsin täydelliset naiset
Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?
Kommentit (795)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:51"]Olen aina luullut että vanderpump on keksitty nimi, että lisa olisi syntynyt jollain muulla nimellä ja sitten itse päättänyt että haluaa olla vanderpump. Wikipediassa ei kuitenkaan lue mitään muuta sukunimeä. Aika hauska sukunimi!
[/quote]
Miten onkin, että tommosilla hienoilla leideillä on aina hienot nimetkin :D Outoa olisi kuvitella Lisalle sukunimeksi vaikka Perry.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:20"]
Mä katon tätä sarjaa vaan jotta näen kivoja/ökyjä taloja :)
[/quote]
Joo, vitsi Vanderpumpumpien ja Fostereiden talot on ihan mielettömät. Varsinkin tykkään siitä Fostereiden talosta!
[/quote] Lisan vaatehuone.. <3
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:20"] Mä katon tätä sarjaa vaan jotta näen kivoja/ökyjä taloja :) [/quote] Joo, vitsi Vanderpumpumpien ja Fostereiden talot on ihan mielettömät. Varsinkin tykkään siitä Fostereiden talosta! [/quote] Lisan vaatehuone.. <3
[/quote]
Joo!! Lisan vaatehuonetta mäkin aina odotan kieli pitkällä. Samoin Fostereiden uima-altaalta avautuva näkymä merelle... Miten voi tuollaista ollakaan!!??
Miksiköhän Suomessa ei ole yhtä isoja keittiöitä ja pukuhuoneita/kylppäreitä kuin siellä? Kuitenkin moni talo rakennettu isolle tontille ja olisi periaatteessa tilaa rakentaa.
Nykyään tosin kaavoitetaan ihan liian pieniä tontteja, mutta silti me voitaisiin panostaa enemmän juuri tuollaiseen kotimukavuuteen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:50"]Kylen mies Mauricio jäi kinni transvestiitti miesten kanssa muhinoinnista eli on homo. Kylelle kerrottiin mutta hän valitsi pitää kulissit kasassa ja sulkea silmät kai rahan ja maineen takia!! Noloa!!! David Fostrr kuulemma homo. Mulle Yolandasta tulee voimakkaasti lesbo viboja. Oikeen rekkalesbiviboja.
[/quote]
Ei pidä paikkansa Yolanda juttu. Eikä David. Tunnen molemmat. Että älä selitä jos et tiedä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:50"]Kylen mies Mauricio jäi kinni transvestiitti miesten kanssa muhinoinnista eli on homo. Kylelle kerrottiin mutta hän valitsi pitää kulissit kasassa ja sulkea silmät kai rahan ja maineen takia!! Noloa!!! David Fostrr kuulemma homo. Mulle Yolandasta tulee voimakkaasti lesbo viboja. Oikeen rekkalesbiviboja. [/quote] Ei pidä paikkansa Yolanda juttu. Eikä David. Tunnen molemmat. Että älä selitä jos et tiedä.
[/quote]
ja mä tunnen Obaman ja Oprahin. Joten olepa hiljaa siellä Jakomäessä!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:51"]
Olen aina luullut että vanderpump on keksitty nimi, että lisa olisi syntynyt jollain muulla nimellä ja sitten itse päättänyt että haluaa olla vanderpump. Wikipediassa ei kuitenkaan lue mitään muuta sukunimeä. Aika hauska sukunimi!
[/quote]
Onkohan jotain hollantilaista perää tuossa nimessä, Van Der ja sitten tuo Pump lyhennetty jostain tai vaihdettu jostain muusta? Jos ollut alunperin jotain sellaista mitä britit eivät ole osanneet lausua :)
Vanderbiltitkin lienevät alunperin jotain Van Der Biltejä, ennen Jenkkeihin saapumista?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:51"]
Olen aina luullut että vanderpump on keksitty nimi, että lisa olisi syntynyt jollain muulla nimellä ja sitten itse päättänyt että haluaa olla vanderpump. Wikipediassa ei kuitenkaan lue mitään muuta sukunimeä. Aika hauska sukunimi!
[/quote]
Onkohan jotain hollantilaista perää tuossa nimessä, Van Der ja sitten tuo Pump lyhennetty jostain tai vaihdettu jostain muusta? Jos ollut alunperin jotain sellaista mitä britit eivät ole osanneet lausua :)
Vanderbiltitkin lienevät alunperin jotain Van Der Biltejä, ennen Jenkkeihin saapumista?
[/quote]
Joo, virallinen kirjoitusasu taitaa olla Van Der Pump. Googlesta päättelisin näin. Ja sitähän tukisin uuden ravintolan nimikin Pump. Ken sen puolestaan on Todd.
Miks se ei voi olla Wonderpump eli ihmepumppu? ;DDD
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:29"]Miks se ei voi olla Wonderpump eli ihmepumppu? ;DDD
[/quote]
Tulee mieleen joku penispumppu, jollainen kyllä varmaan jo markkinoilla on tuolla kyseisellä nimellä.
Kellä rouvista paras tyyli? :) Ite tykkään Yolandan ja Kylen asuista yleensä eniten.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:39"]
Kellä rouvista paras tyyli? :) Ite tykkään Yolandan ja Kylen asuista yleensä eniten.
[/quote]
Yolanda ja Lisa, Kylella vähän kumma tyyli. Pidän klassisesta tyylistä itse.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:39"]Kellä rouvista paras tyyli? :) Ite tykkään Yolandan ja Kylen asuista yleensä eniten.
[/quote]
Yolanda. Kyle onnistuu joskus, joskus ei. Tietyt asukokonaisuudet korostaa lyhyyttä ja tekee Kylestä persjalkaisen näköisen. Kaunis nainen jokatapauksessa, tyylissä vaan mennään välillä metsään.
Yolandalla on kiva rento ja pelkistetty keskieurooppalainen tyyli ja usein sporttiseen, menevään päin.
Lisa Vanderpumpilla eniten oman näköisensä pettämätön tyyli ja laadukkaat materiaalit. Hän teettää useimmat vaatteensa räätälillä, mutta käyttää edullisia laukkuja kuten Michael by Michael Korsia, vaikka vaatehuoneessaan olisi rivi kymppitonnin Hermes Birkineitäkin (mieheltä lahjaksi saatuja?) Eli turhaan täällä palstalla noita Korseja haukutaan kun ne kelpaa kansainvälisille yli viiskymppisille miljonäärinaisillekin :D
Kyle yrittää mielestäni vähän liikaa merkeillä ja logoilla, ja korostelee liikaa käsilaukkujaan, siskollaan Kimilläänkin on usein parempi ja jotenkin hallitumpi tyylikokonaisuus. Katsokaa vaikka.
Brandin tyyli on suttuinen, sillähän oli ollut jossain bileissä niin lyhyt hame ja oli ilman alushousuja että tamponin naru oli vaan roikkunut näkyvillä.
Samoin OCn rouvasarjan viiskymppinen vakuutusmiljonääri-Vicky käyttää Michael by MK laukkuja, Vuittonia, Guccia ja muuta vuorotellen.
Brandi vaan jaksaa vuosi vuodelta tuoda esille kun hänen miehensä petti häntä jonkun tarjoilijan kanssa ja jauhaa tästä Lisalle. Oikeesti mitä tosta on joku 5v aikaa ja aina ottaa sen esille. Mulle on tullut olo että sen pojilla on oikeasti varmaan parempi olla isänsä ja sen Leannen kanssa kuin epävakaan rivon Brandin kanssa.
Kim on tosi herttainen höpsö ja selvästi tosi huono itsetunto, helposti muiden vietävissä. Mä toivon niin että pääsisi alkoholista tai muista päihteistä eroon ja löytäisi vaikka hyvän miehen tms. Kim on hyväntahtoinen, jos vertaa vaikka Brandiin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:19"]Brandi vaan jaksaa vuosi vuodelta tuoda esille kun hänen miehensä petti häntä jonkun tarjoilijan kanssa ja jauhaa tästä Lisalle. Oikeesti mitä tosta on joku 5v aikaa ja aina ottaa sen esille. Mulle on tullut olo että sen pojilla on oikeasti varmaan parempi olla isänsä ja sen Leannen kanssa kuin epävakaan rivon Brandin kanssa.
Kim on tosi herttainen höpsö ja selvästi tosi huono itsetunto, helposti muiden vietävissä. Mä toivon niin että pääsisi alkoholista tai muista päihteistä eroon ja löytäisi vaikka hyvän miehen tms. Kim on hyväntahtoinen, jos vertaa vaikka Brandiin.
[/quote] Joo, koittaa esittää todella paksunahkaista mutta kun sen miehen teot tulee koko ajan ilmi ja hän tekee itsestään uhrin, niin ei mene ihan läpi. Karmea kokemus varmasti mutta ei se oikeuta olemaan lehmä syyttömiä kohtaan. (Eileen-case)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:50"]Kylen mies Mauricio jäi kinni transvestiitti miesten kanssa muhinoinnista eli on homo. Kylelle kerrottiin mutta hän valitsi pitää kulissit kasassa ja sulkea silmät kai rahan ja maineen takia!! Noloa!!! David Fostrr kuulemma homo. Mulle Yolandasta tulee voimakkaasti lesbo viboja. Oikeen rekkalesbiviboja.
[/quote]
Ei pidä paikkansa Yolanda juttu. Eikä David. Tunnen molemmat. Että älä selitä jos et tiedä.
[/quote] Mistä tunnet heidät? Ja mistä tiedät ettei niin ole vaikka heidät tuntisitkin? :D Kaikilla on salaisuuksia..
Minusta yolanda ja kim pukeutuvat useimmiten sellaisiin asuihin mihin minäkin voisin pukeutua. Samoin sillä Mohamedin vaimolla shivalla on usein kauniit vaatteet ja tyyli. Lisalla on itselleen sopiva erittäin kaunis ja sopiva tyyli mutta tosiaan vankasti omannäköinen, siis että itse en pukisi niin "röyhelöisiä" vaatteita, samoin kun hänen sisustustyyli on kaunis mutta ihan vähän liian rönsyilevä makuuni. Itse henkilökohtaisesti tykkään kyllä runsaasta, värikkäästä mutta kuitenkin jotenkin hieman skandinaavisesta, selkeistä linjoista.
Kylellä ja brandilla on huonoimmat tyylit. Brändi näyttää melkein aina halvalta ja miksi niiden mekkojen pitää olla niin pieniä kaikin puolin. Sellainen tyyli on ok (ei kaunis mutta kelpuutetaan) 18-vuotiaalla, mutta ei todellakaan 40-vuotiaalla! Kylellä on aina vähän liikaa kaikkea minusta. Jotenkin hän ei hahmota että less is more toisinaan kun kyse on asusteista, glittereistä, erikoisista leikkauksista, luomiväristä ja pitkästä tukasta (ja kaikki yhtä aikaa :D)
Eileenin ja lisa r tyylistä en oikein osaa sanoa vielä mitään. Ehkä tuntuu että Lisa r on myös hyvin vankka oma tyyli. Eileen ei tunnu olevan ihan niin "kiinnostunut" pukeutumisesta, jotenkin arkista (mikä on siis oikein ok!)