Beverly hillsin täydelliset naiset
Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?
Kommentit (795)
Brandi on todella epävarma ja täynnä vihaa ex-miestään sekä kaikkia pettäjiä kohtaan. Kiukun puna nousi poskiin kun Eileen kertoi miten olivat tavanneet miehensä kanssa (molemmat tuolloin tahoillaan naimisissa). Siitähän se viinin heittäminen johtui, ei mistään "näytä kuinka heilautat tukkaa saippuasarjassa" -jutusta.
tulevissa jaksoissa Brandi alkaa riehua ja osoittaa millanen kusi+++++ää oikeesti on! Heittää viinilasillisen ilman mitään syytä yhen näyttelijä naisen naamalle, joka alkaa itkeä,ja Brandi nauraa. Läimäyttää Lisaa poskelle, heittää Jeff Lewisin päälle viinilasin. herjaa Lisa Rinnaa, joka näyttää keskareita hänelle kauden päätöskeskustelujaksossa, jne jne. nää on youtubessa. Sentakia brandi on nyt poistettu koko ohjelmasta!!Onneksi!! Menettio miljoonatulot ton käytöksen takia!! Ei ihme että ukko lähti, eihän tota kestä kukaan!! Kaikki naiset kääntäneet selkänsä sille!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:02"]
Mun mielestä vähän tylsiä noi jaksot missä lapset lähtee collegeen. (Oonko kauhee? :D) Nycin naisissakin koko jakso pyhitetty Ramonan itkulle kum Avery lähti ja nyt samat jutut näissä. :D Naisten välistä draamaa kehiin jo!
[/quote]
Ihan karseeta teeskentelyä ja krokodiilin kyyneleitä, joita vuodatetaan ennen kaikkea esityksenä muille äideille. Yhyy, meillä on näin läheinen suhde. Mauriciokin näytti ihan kypsältä.
Niin ja täytyy muistaa et moni näistä kyynelehtijöistä on näyttelijöitä ammatiltaan.
Nii-in, Brandilla ei todellakaan ollut käsitystä siitä miten noissa piireissä käyttäydytään. WT-käytös ei ole oikea keino sosiaaliseen nousuun.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:02"]
Mun mielestä vähän tylsiä noi jaksot missä lapset lähtee collegeen. (Oonko kauhee? :D) Nycin naisissakin koko jakso pyhitetty Ramonan itkulle kum Avery lähti ja nyt samat jutut näissä. :D Naisten välistä draamaa kehiin jo!
[/quote]
Tässä sarjassa Kim, Kyle ja Yolanda rääkyneet silmät päästään kun lapset lähtevät opiskelemaan. Ei mun äiti mitään rääkynyt kun minä lähdin opiskelemaan, oli varmaan vaan helpottunut :D Äidilläni muutenkin oma työ ja kuviot, huomaa että kun noilla edellämainituilla ei mitään varsinaista työpaikkaa tai omaa työtä niin ovat riippuvaisia lapsistaan ja elävät vaan lastensa kautta.
[/quote] Joo, ihmeellistä käytöstä :D varmaan tunteikasta vanhemmille tavallaan joo mut nyt menee niin överiksi.
Brandin ihmeellinen fanaattinen fanityttö-käytös Eileeniä kohtaan on oikeastaan todella pelottavaa.
Surullista toi Kimin ja Brandin alamäki. Tän kauden alussa nämä kaksi on minusta hieman yllättäen kaveranneet keskenään. Olisiko siinä kaksi päihdeongelmaista löytänyt toisensa...?
Olen ollut sarjan fani jo muutaman kauden, jäin siihen ihan koukkuun. Nuo hahmot on niin viihdyttäviä että melkein uppoan itsekin tuohon maailmaan. Rouvat ovat jo ikäänkuin vanhoja tuttuja. Näitä muiden kaupunkien rouvia en ole seurannutkaan, paitsi Nykin kotirouvia joskus. Nekin oli hauskoja.
Miksi ihmeessä wikipedia väittää Kenin olevan 58 v?
Niin väittää, huomasi itsekin, se ei ole mahdollista, mitenkään. Ukolla on 45 v. poika mm. Lähempänä 7-kymppiä.
Kamalia akkoja! Ja myötähäpeä niin kova ku jankkaa aivan tuhannen tuutissa niitä kateellisuushöpinöitä.. :(
Lisa R on alkanut vaikuttaa ihan symppikseltä, järkevän oloiselta ja kuitenkin huumorintajuiselta tyypiltä. Niiden huulien takia aikaisemmin aina ajattelin hänen olevan jotenkin kajahtanut.
Mun käsitys Lisa R muuttui sarjan myötä. Ainoa ihmetyksen aihe oli se, ettei hänen teini-ikäiset lapset olleet käyneet isovanhempiensa luona. Miten se on edes mahdollista?
Täällä ihmeteltiin tuota äitien rääkymistä lastensa perään kun he muuttavat pois kotoa opiskelemaan. Kolmen tytön äitinä voin samaistua tuohon tunteeseen. Se että Jenkeissä lähdetään opiskelemaan voi tarkoittaa useiden satojen kilometrien (jopa tuhansien) eroa lapsestaan joka on mitä- 16-18 vuotias? Jenkeissä perusturvallisuus on ihan toista kuin Suomessa jossa välimatkat on pieniä ja täällä on turvallista liikkua ja elää, noin niinkuin Jenkkeihin verrattuna. Maailmahan on houkutuksia täynnä, opiskelijaelämä poissa kotoa vanhempien silmien alta on jännittävää, itsenäistytään, kokeillaan kaikkea sitä mitä äidit pelkää eniten: alkoholia, seksiä ja ehkä jopa huumeita.
Voisin kuvitella tilanteen jossa omat tyttöni haluaisivat opiskelemaan/vaihtoon ulkomaille 16-18 vuotiaina, tai jopa lähtisivät nuorena esim. mallin töihin jonnekin Ranskaan tai Italiaan, yksin. Itkettää jo nyt pelkkä ajatus.
Kaikki tuon sarjan naiset on karseita. Jotenkin kuitenkin Lisa ja Yolanda miellyttää eniten luultavasti siksi että ovat eurooppalaisia ja esim. huumorintajunsa tuntuu siksi tutummalta.
Kim on kyllä ihan sekaisin mutta persoonansa on sellainen että sopisi hyvin näyttelemän komedioihin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:26"]
brandi on sekopää ja vihaa täynnä, vastenmielinen ihminen. yolanda on tylsä ja todella feikki "my love"-hokemisineen. ihmeellisesti tunkee tyttäriään malliksi, eikö muuta uraa keksi kun rahoilla pääsisi parhaisiin kouluihin. puhuu myös todella huonoa englantia vaikka on vuosikaudet asunut amerikassa.
[/quote] Säpä olet hyvin seurannut sarjaa.
[/quote]
Jos et itse ole seurannut, niin mitä hittoa edes teet tässä ketjussa???
[/quote] Missä mä sanoin etten ole?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:49"]
Miksi ihmeessä wikipedia väittää Kenin olevan 58 v?
Niin väittää, huomasi itsekin, se ei ole mahdollista, mitenkään. Ukolla on 45 v. poika mm. Lähempänä 7-kymppiä.
[/quote]
Wikipedian Kenn Todd 58v on eri henkilö, Lisan Ken ei ole kuuluisa ex-jalkapalloilija. Vaikka Google-haun etusivulle tulevassa inforuudussa onkin Lisan Ken kuvassa.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:32"]
Kova juutalainen? Mun mielestä ihanat välit lapsiinsa ja vaimoansakin huomioi enemmän kuin tavallinen suomalainen mies.
[/quote]
Niin ja huomioi tummaihoista transuakin jossain välissä, ja jäi vielä kiinni siitä. Siksi Kyle olikin ihan hermona viime kauden, ei se olisi reagoinut noin voimakkaasti kaikkiin lehtijuttuihin jos se EI olisi ollut totta :) Selvästi yrittivät paikkailla avioliittoaan.
Lapsilleen se Mauri syytää ainakin rahaa överiksi asti, Kylekin huomautellut siitä nyt usein. Siksi noista heidän lapsista onkin tullut melkoisia vaativia lellipentuja, nuorin taitaa kohta olla pahin. Kimin, Lisa Vn ja Yolandan lapset ovat paljon maanläheisempiä ja jotenkin vaatimattomampia eivätkä kamalasti äänessä. Eivät ole vaatimassa Ranskan Rivieran matkoja, Chanelin laukkuja eikä luksus-Mersuja ekaksi autoikseen kuten Kylen tyttäret.
Lisa V:kin pisti poikansa maksamaan itse vanhan autonsa jarruremontin (olikohan tämä Vanderpump 3-kaudella?) ja autovakuutuksen, ja poika joutui aloittaa työt äidin ja isän ravintolassa keräämällä astioita eli ihan pohjalta. Kuten vanhemmat olivat itsekin joutuneet ekoissa ravintoloissaan tehdä.
[/quote]
Se poikahan on adoptoitu ja juuri jossain jaksossa Lisa mietti sitä, kuinka paljon geeneillä on vaikutusta tämän pojan lusmuiluun ja laiskotteluun, kun koko muu perhe raataa ja poika haluaa vaan saada kaiken helpolla. Ja mietti jo antavansa pojalle kaavaillun jatkajan paikan vävylleen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:32"] Kova juutalainen? Mun mielestä ihanat välit lapsiinsa ja vaimoansakin huomioi enemmän kuin tavallinen suomalainen mies. [/quote] Niin ja huomioi tummaihoista transuakin jossain välissä, ja jäi vielä kiinni siitä. Siksi Kyle olikin ihan hermona viime kauden, ei se olisi reagoinut noin voimakkaasti kaikkiin lehtijuttuihin jos se EI olisi ollut totta :) Selvästi yrittivät paikkailla avioliittoaan. Lapsilleen se Mauri syytää ainakin rahaa överiksi asti, Kylekin huomautellut siitä nyt usein. Siksi noista heidän lapsista onkin tullut melkoisia vaativia lellipentuja, nuorin taitaa kohta olla pahin. Kimin, Lisa Vn ja Yolandan lapset ovat paljon maanläheisempiä ja jotenkin vaatimattomampia eivätkä kamalasti äänessä. Eivät ole vaatimassa Ranskan Rivieran matkoja, Chanelin laukkuja eikä luksus-Mersuja ekaksi autoikseen kuten Kylen tyttäret. Lisa V:kin pisti poikansa maksamaan itse vanhan autonsa jarruremontin (olikohan tämä Vanderpump 3-kaudella?) ja autovakuutuksen, ja poika joutui aloittaa työt äidin ja isän ravintolassa keräämällä astioita eli ihan pohjalta. Kuten vanhemmat olivat itsekin joutuneet ekoissa ravintoloissaan tehdä. [/quote] Se poikahan on adoptoitu ja juuri jossain jaksossa Lisa mietti sitä, kuinka paljon geeneillä on vaikutusta tämän pojan lusmuiluun ja laiskotteluun, kun koko muu perhe raataa ja poika haluaa vaan saada kaiken helpolla. Ja mietti jo antavansa pojalle kaavaillun jatkajan paikan vävylleen.
[/quote]
Sillä vävylläänhän on oma bisnes, Lisa puhui jotain siitä ettei halua tyttärensä ja vävynsä muuttavan Nykiin vävyn työn perässä, siksi tälle vävylle pitäisi keksiä jotain muuta puuhaa Losissa.
Lisan adoptiopoika yritti musiikkialalla, valmisti käsin kitaroitakin ja kävi musiikkiopistoa. Tuolla Jenkeissä on vaan vaikea lyödä läpi, sillä vaikka tuntisi oikeat ihmiset ja sinulla olisi rahoittajat olemassa, niin jos sinussa ei ole sitä tiettyä lavakarismaa ja mieletöntä lahjakkuutta niin sinua ei yksinkertaisesti vaan ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:24"]
Mahtaakohan Brandi sekoilla vain saadakseen huomiota sarjassa -> lisää liksaa? Veti vain överiksi kännipäissään ja laitettiin ulos koko sarjasta. Mua harmittaa katsoa Brandin sekoiluja, sekä Kimin. Molemmat heikkoja naisia, jotka esittävät ihan jotain muuta ja hajoavat pikkuhiljaa koko ajan sisältä. Mä niin toivoisin Kimille raitista, rakkauden täyteistä ja onnellista elämää.
[/quote]
Niin minustakin tuntuu että Brandi järjesti draamaa pitääkseen itsensä relevanttina hahmona. Totuus oli vain se että hän ei ollut enää ystävä sarjassa kenenkään muun kuin Kimin kanssa. Se, ja örvellys ei riitä storylineksi.