Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
161/795 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin, Brandin ja osa-aikaisesti esiintyvän Yolandan tilalle tulee seuraavalle kaudelle Erika Jayne, Fostereiden perhetuttu. Lähteenä David Foster.

http://www.people.com/article/lisa-vanderpump-erika-jayne-great-addition-real-housewives-beverly-hills

Vierailija
162/795 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:12"]

Kimin, Brandin ja osa-aikaisesti esiintyvän Yolandan tilalle tulee seuraavalle kaudelle Erika Jayne, Fostereiden perhetuttu. Lähteenä David Foster.

http://www.people.com/article/lisa-vanderpump-erika-jayne-great-addition-real-housewives-beverly-hills

[/quote]

Huh, googlettelin lisää ja hän on 48-vuotias! Mun mielestä näyttää 20-vuotiaalta. Hänellä on kyllä hyvin onnistuneet kauneusleikkaukset ja botoxit. Ei ole Brandin kaltaista kuminaamaa. Hänen miehensä on muuten 78-vuotias.

https://www.google.com/search?q=erika+jayne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI58_ayvbnxwIVwVRyCh388QFm&biw=1366&bih=631#imgrc=9mPCFOV9OIvogM%3A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/795 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:58"]

Gigistä ja Bellasta sen verran että tosiaan ei näytä saman perhedn lapsilta. Uskon ettei Gigi ole moh.hamidin tytär ollenkaan vaan jonkun muun.tää on vaan mun epäily. Bella ja veli näyttää isältään , gigi ei keltään. Millon salaisuudesta tulee skandaali?

[/quote]

Gigissä on hyvin paljon kummankin vanhempansa näköä. Mielestäni Yolanda on "teräväpiirteisempi" kuin Gigi. Gigin kasvoissa on samaa pyöreyttä ja pehmeättä kuin isällään.

Yolandan ja Mohamedin hääkuvasta näkee mielestäni hyvin Gigin kummankin vanhemman yhdennäköisyyden:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEUODSgHcp8cwR-k0s87k7olyyi6-pNCMn_oNTTvQJ_j4p0o4X

Kaunis tyttö jokatapauksessa! :)

Vierailija
164/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten ärsyttävä ja nolo brandi on kun kerjää lisan hyväksyntää ja ystävyyssuhdetta. Onko amerikkalaisille yleistäkin kuvitella että riitojen jälkeen ystävyys palaa normaaliksi ja pidetään hauskaa ihan kuin ennenkin, tuosta noin vain? Vai onko se vaan tämä brandi? Kumma minusta kun tuntuu että sekä esim brandi että kyle ovat molemmat vuorotellen"kerjänneet" lisaa takaisin ystäväkseen. Eihän sellainen ole aitoa ja hyvää ystävyyttä, eikä tasa-arvoista. Jos lisa ei halua olla jonkun ystävä niin miksi pakottaa? Ja erityisesti miksi se on niin tärkeä olla lisan "ystävä"? Ei yolanda ole muistaakseni koskaan kerjännyt ystävyyttä vaan toteaa (mielestäni normaalisti ja kaunatta) että jos ei olla ystäviä niin sitten ei olla ja thats it.

Vierailija
165/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:42"] Jacqueline on ilmeisesti latinonimi Been mielestä ja siten kiusantekoa, kutsui myös blackpeopleksi kun J ei osannut uida.

[/quote]

Joo ja viittasi tuolla "mustat tytöthän eivät ui" myös siihen kun mustat naiset eivät tykkää kastella hiuksiaan/peruukkejaan" :D

Vierailija
166/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan näköistä tuolla Mallorcan saarella jolla Kylen perhe lomailee. Palman citystä on kuulemma tullut Välimeren uusi luksuskohde koska Marbellassa ja Nizzassa nykyään liikaa niitä itämafiatyyppejä. Paikallisetkin muuttaa niistä pois ja myy asuntojaan.

Vierailija
168/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:56"]

Huhhuh miten ärsyttävä ja nolo brandi on kun kerjää lisan hyväksyntää ja ystävyyssuhdetta. Onko amerikkalaisille yleistäkin kuvitella että riitojen jälkeen ystävyys palaa normaaliksi ja pidetään hauskaa ihan kuin ennenkin, tuosta noin vain? Vai onko se vaan tämä brandi? Kumma minusta kun tuntuu että sekä esim brandi että kyle ovat molemmat vuorotellen"kerjänneet" lisaa takaisin ystäväkseen. Eihän sellainen ole aitoa ja hyvää ystävyyttä, eikä tasa-arvoista. Jos lisa ei halua olla jonkun ystävä niin miksi pakottaa? Ja erityisesti miksi se on niin tärkeä olla lisan "ystävä"? Ei yolanda ole muistaakseni koskaan kerjännyt ystävyyttä vaan toteaa (mielestäni normaalisti ja kaunatta) että jos ei olla ystäviä niin sitten ei olla ja thats it.

[/quote] Luulenpa, että kuuluu käsikseen.

Vierailija
169/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kyle ja Brandi vinkuu ja kitisee että Lisa Vanderpumpin pitäisi pyytää heiltä anteeksi??? Hehän itse levittivät Lisasta juttuja ja vääristelivät asioita, Lisahan ei ole levitellyt kenestäkään juoruja, keksinyt ja valehdellut asioita ja usutelltut ketään toisten kimppuun. Brandihan valehteli törkeästi Lisasta kaikkea peruusteetonta ja sai kaikki muut akat puolelleen. Nyt myöhemmin ne muut lampaat tajusi että räksyttivät väärää puuta eli Lisaa ja että Brandi oli se itse ongelma ja kamala pahis.

Siksihän Brandia jännitti mennä niihin valkoisiin bileisiin kaiken tuon viime kautisen jälkeen, koska tiesi kaikkien tajunneen että mitä yritti tehdä Lisalle, ja Lisa sai nyt kaikki puolelleen. Siksi Brandi alkoi tällä kaudella liehitellä takaisin näistä lampaista sitä kaikista heikointa eli känni-Kimiä.

Vierailija
170/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, iines-ankkahuulinen Taylor tulee takaisin sarjaan ensi kaudella.

Vierailija
171/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo tsiiisus miten tyhjä sarja. Lisa Rinna 50v " näyttelijä " = yliikäinen kaunotar Hollywooodiin ei saa enää mistään töitä joten juoksee kissanristiäisissä.

Luulin pitkään että Mohammed on homo koska todella feminiinisen näköinen

Vierailija
172/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää menoa tähän asti, mut klipin mukaa Brandin sekoilut alkaa ens jaksossa, jes :D

Vierailija
173/795 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:16"]Tylsää menoa tähän asti, mut klipin mukaa Brandin sekoilut alkaa ens jaksossa, jes :D
[/quote] Se sekoilee koko loppu sarjan :D Sillä on true fan- fiksaatio Eileenin kohtaan. Ja Amsterdamissa sekoilee ihan kympillä. Ei oo vahva kausi tämä Brandille ja siksi varmaan jäikin viimeiseksi.

Vierailija
174/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon tätä sarjaa vaan jotta näen kivoja/ökyjä taloja :)

Vierailija
175/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Brandi sekoilla vain saadakseen huomiota sarjassa -> lisää liksaa? Veti vain överiksi kännipäissään ja laitettiin ulos koko sarjasta.
Mua harmittaa katsoa Brandin sekoiluja, sekä Kimin. Molemmat heikkoja naisia, jotka esittävät ihan jotain muuta ja hajoavat pikkuhiljaa koko ajan sisältä.
Mä niin toivoisin Kimille raitista, rakkauden täyteistä ja onnellista elämää.

Vierailija
176/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:24"]Mahtaakohan Brandi sekoilla vain saadakseen huomiota sarjassa -> lisää liksaa? Veti vain överiksi kännipäissään ja laitettiin ulos koko sarjasta.
Mua harmittaa katsoa Brandin sekoiluja, sekä Kimin. Molemmat heikkoja naisia, jotka esittävät ihan jotain muuta ja hajoavat pikkuhiljaa koko ajan sisältä.
Mä niin toivoisin Kimille raitista, rakkauden täyteistä ja onnellista elämää.
[/quote] Toivon, että tekis vaan rahan takia. Muuten on todella hukassa. Lisa R:n kuvaus Brandista osui niin oikeaan.

Vierailija
177/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nauratti kun Lisa kommentoi sitä kun Brandi heitti viinit Eileenin päälle. Jotain tyylliin " She is a beautiful and elegant lady. Eileen I mean."

Vierailija
178/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Joo, vitsi Vanderpumpumpien ja Fostereiden talot on ihan mielettömät. Varsinkin tykkään siitä Fostereiden talosta!

Vierailija
179/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:10"]

[/quote]

Joo, vitsi Vanderpumpumpien ja Fostereiden talot on ihan mielettömät. Varsinkin tykkään siitä Fostereiden talosta!

[/quote]

*Vanderpumpien

Vierailija
180/795 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:10"]

[/quote]

[/quote]

*Vanderpumpien
[/quote]

Ihana :D Vanderpumpup.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme