Minkä pituinen ysiluokkalainen poikasi on/oli? Onko mun poika jotenkin erityisen lyhyt?
Minulla on tammikuussa 16v täyttänyt poika ja pituutta 163cm. On aina ollut pienikokoinen mutta kasvanut tasaisesti omalla käyrällään. Nyt viimeisen vuoden aikana ei ole juurikaan tullut pituuskasvua. Monet tytötkin ovat hänen mittaisiaan ja jopa pidempiä -pojista puhumattakaan. Ymmärrän että vaikuttaa pojan itsetuntoon. Seiskaluokalla oleva pikkuveli on jo lähemmäs 170cm. Itse olen aina ollut pieni ja siro (161cm) ja mies taas keskimittainen (182cm). Esikoinen on selvästi tullut minuun tässä pituusasiassa... Mitä luulette, paljonkohan esikoinen tuosta vielä kasvaa?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Peniksen pituus erektiossa 20 cm. Mitattiin eilen saunassa ja hyvältähän tuo näyttää. Ei ole mikään 15 senttisen omaava luuseri!
Näköjään seksipalstan vakikommentoija Asko päätti seikkailla tänne… ja jutut aivan samaa tasoa kuin yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole senteistä kiinni kirjoitti:
Maailman miehekkäin mies, naisten unelma, Ukrainan presidentti on 170 cm
Silti niin iso MIES.
Ei miehen mitta ole senteistä kiinni.Ehdit ensiksi. Meinasin just kirjoittaa, että Zeleä 😍 miehekkäämpää ei ole ja pituutta tosiaan toi 170
Mielenkiintoista, että vaikka noin väitätte pituudesta, niin olette jostain kaivaneet tuo Ukrainan pressan pituuden esiin 😮
Minulla ei miehenä ole tullut mieleenkään mikä hänen pituutensa mahtaa olla! Taitaa sillä sittenkin olla jotain merkitystä, ainakin naisille.Ja tuossakin hämää se että häntä näytetään yleensä vain istuvana. Jos hän tulisi jossain baarissa vastaan, eikä kukaan tunnistaisi, niin tuskin hän nyt niin miehekkäältä vaikuttaisi.
Voi voi. Pituudella ei mitään merkitystä .
Kateelliset miehet täällä urputtavat, kun koko maailman naiset ( osa myös venäläisiä) ovat ihastuneita häneen.
Hän on käytökseltään, rohkeudeltaan ulkoiselta olemukseltaankin Mies.
Häntä on näytetty kävelevän Kiovan kaduilla pää pystyssä, rohkeana, kansansa edessä ( toisin kuin piilossa piileskelevä putler) vaikka suuri vaara olisi joutua ammutuksi. Onhan hän ykköskohde venäläisille.
Hän näkyy ( ihan kokonaisena) tanssii tähtien kanssa ohjelmassa, sekä sarjassa " kansan palvelija" Näissäkin niin komea ja karismaattinen miehekäs mies.
En yhtään ihmettele, että Zelenskyi on rankattu maailman miehekkäimmäksi mieheksi. Myös miesten mielestä.
Kapteeni joka todella laivan upotessa lähtee laivasta viimeisenä...on sankari.
Lopettakaa jo tuo pituusrasismi. Pituudella ei ole mitään todellista merkitystä elämän kannalta, ihmiset vain tykkäävät vääntää siitä ongelman.
Ap, onko poikasi jollain tapaa arvottomampi, jos ei kasva pitkäksi?
Poikani kasvaa samaa tahtia kuin isänsä. Nyt ysillä 169 cm. Vielä vuosi sitten kasilla oli alle 160 cm ja luokkansa lyhyin. Isänsä 180cm, joka kasvoi vielä lukiossa 10 cm. Eli voi olla että kasvaa hiljalleen vielä. Ja toisaalta ei se pituus ole merkittävä vaan luonne. Mikään pituus ei kompensoi kpäisyyttä. Itse asiassa useammin pitkät miehet ovat niin itseään täynnä ja alentuvia, että ovat luotaantyöntäviä. Eli ei se pituus ole välttämättä erityisen positiivinen asia.
Poika 8 lk nyt 182 cm, pari senttiä jo isäänsä pidempi. Hän taas oli rippikouluikään saakka luokkansa lyhin, juurikin jotain 160+ senttinen yläasteella. Kasvoi vasta lähempänä armeijaikää.
?