Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee yli p*skasta exästä?

Vierailija
22.03.2022 |

Erosta on jo yli puoli vuotta, mutta vieläkin sattuu niin samperisti. Mies on ihan p*ska. Otti heti uuden naisen ja nyt ruinaa minulta rahaa lainaksi, vaikka ei ole aiempiakaan velkojaan maksanut. Ja silti minä rakastan tuota p*skaläjää. Miten tyhmä voi ihminen olla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla?

Vierailija
2/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se joka paikassa, niin ei ainakaan saa yhteyttä pidettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla välit poikki?

Vierailija
4/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla?

No ei onnistu sekään, kun ei olla edes nähty eron jälkeen. En tiedä, missä menee. :D 

Vierailija
5/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ihme, ettei narsistiksi syytetty exää lainkaan aloituksessa.

Vierailija
6/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta miten se onnistuu, kun olen tällainen idiootti. Ensimmäiset kaksi kuukautta ei pidetty mitään yhteyttä, mutta sitten aloin kyselemään rahojeni ja tavaroideni perään ja tässä sitä nyt ollaan. 

ap

Vierailija
7/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta toipuminen vie aikaa.

Vierailija
8/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta miten se onnistuu, kun olen tällainen idiootti. Ensimmäiset kaksi kuukautta ei pidetty mitään yhteyttä, mutta sitten aloin kyselemään rahojeni ja tavaroideni perään ja tässä sitä nyt ollaan. 

ap

Onko sulle ne rahat ja tavarat arvokkaampia kuin oma mielenrauha? Jos ei ole, niin anna niiden olla ja pistä kaikki estot päälle ja yksinkertaisesti jätät hänet elämästäsi pois. Kärvistelet surun sitten itseksesi ja ajan kanssa se helpottaa. Puoli vuotta on vielä lyhyt aika etkä ole vielä päässyt edes aloittamaan prosessia koska eksäsi on vielä elämässäsi.

Vierailija
9/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen ihme, ettei narsistiksi syytetty exää lainkaan aloituksessa.

En jaksa mitään narsistikeskusteluita. Olen puhunut tästä erostamme tällä palstalla aika paljon ja joka kerta olen yrittänyt puolustella häntä, koska halusin hänet takaisin. Ja haluan hitto vieköön vieläkin. Mutta totuus on totuus, pakko se on jossain vaiheessa kohdata. 

ap

Vierailija
10/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aivan rikki suhteen päättymisestä. Joo ja tiedän, ottaa oman aikansa, mutta tässä ajassa on just nyt tukala olla.

Vierailija
11/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli pääsemistä todennäköisesti helpottaa fakta miehen paskuudesta. Zeppiä!

Vierailija
12/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko sulle ne rahat ja tavarat arvokkaampia kuin oma mielenrauha? Jos ei ole, niin anna niiden olla ja pistä kaikki estot päälle ja yksinkertaisesti jätät hänet elämästäsi pois. Kärvistelet surun sitten itseksesi ja ajan kanssa se helpottaa. Puoli vuotta on vielä lyhyt aika etkä ole vielä päässyt edes aloittamaan prosessia koska eksäsi on vielä elämässäsi.

Miten kauan sitä kärvistelyä kestää? Nyt on mennyt puoli vuotta eikä helpota, ei sitten millään. Olen odottanut sitä päivää, kun ei enää tunnu pahalta, mutta sitä päivää ei vain tule. Itkua riittää joka illaksi. Ja juu, on lääkitys ja terapiat menossa, että ne eivät nyt ole ratkaisuja tähän tilanteeseen. 

ap

Vierailija
13/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan rahaa enää anna!

Vierailija
14/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten kauan sitä kärvistelyä kestää? Nyt on mennyt puoli vuotta eikä helpota, ei sitten millään. Olen odottanut sitä päivää, kun ei enää tunnu pahalta, mutta sitä päivää ei vain tule. Itkua riittää joka illaksi. Ja juu, on lääkitys ja terapiat menossa, että ne eivät nyt ole ratkaisuja tähän tilanteeseen. 

ap

No niin kauan kun pidät häneen yhteyttä se helpottumisprosessi ei koskaan pääse alkamaan. Sen jälkeen pääset vasta näkemään muutoksen parempaan.

Vierailija
15/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, estä se kaikkialla. Poissa silmistä, poissa mielestä. Ainakin lopulta. 

Vierailija
16/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan rahaa enää anna!

Nimettömänä voin tässä nyt kertoa, että kyllä, toden totta olin niin tyhmä, että "lainasin" rahaa jo aiemmin, kun hän pyysi. Nyt kysyi lisää ja sain sanottua ei. Tämä ei ole trollaamista, vaikka joku ehkä nyt niin luulee. Minä olen ollut (ja olen ehkä vieläkin) juuri niin tyhmä. 

ap

Vierailija
17/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot draama reikä. Älä nyt kitise kun on paremman tasa-arvon aika.

Vierailija
18/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota paperille ylös sen kaikki paskamaisuudet. ja aina ku sulla tulee sitä ikävä ni muistele sitä mikä paskakasa se oli.

Ite kuvasin siitä eroriidan aikana videon ja kattelen sitä. Todella hyvää muistutusta siitä, minkälainen mulkku se sisällään oli. Ja videon kuvaaminen oli suora kosto siitä kun hän ensin kuvas musta videon itkemässä hysteerisenä...

Vierailija
19/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli pääsemistä todennäköisesti helpottaa fakta miehen paskuudesta. Zeppiä!

Voi kun helpottaisikin. Jotenkin vain en osaa tätäkään. Hetkellisesti välillä tulee sellainen olo, että olisihan suhteen jatkaminen hänen kanssaan ihan kamalaa ja vaikka palaisimmekin yhteen, erohan siinä joka tapauksessa tulisi ennemmin tai myöhemmin. Mutta sitten palaan taas takaisin ikävöimään häntä. 

ap

Vierailija
20/32 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot draama reikä. Älä nyt kitise kun on paremman tasa-arvon aika.

Mitä minä nyt olen kitissyt? Kerroin tilanteeni ja kysyin neuvoa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi