Ripsienpidennykset, mitä ihmettä!!
Pakko avautua!! Pidän ulkonäöstäni hyvää huolta ja rakastan laittautumista, MUTTA MÄ EN VAAN TAJUA!!!! Miksi ihmeessä joka toisella vastaantulevalla naisella on Ripsienpidennykset!!
Oli vanha tai nuori nainen! Ihan kamalat kun ovat niin epäaidon näköiset!!
Voiko joku tosissaan väittää et ne on kauniit?!? :D
Valmistaa joku mua!
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:11"]Uskokaa pois mutta itse olen luonnollisuuden perikuva, en minkään lestan näköinen vaan laittuadun kyllä, värjään tukkaa silloin kun jaksan, käytön ripsaria ja tarvittaessa peitepuikkoa ja panostan vaatteisiin. Mutta mielestäni hyvin tehdyt ripsipidennykset ovat nätit. Sellainen luonnollinen raikas look ja ripsipidennykset, hyvältä näyttää :)
[/quote]
Mä oon lesta ja ihan hyvän näköinen :)
[/quote]
samat sanat. Kyllä moni lesta pesee ulkonäkönsä puolesta nämä tekoripsi ja -hiustyypit.eikä tule kemikaalikuormitusta lähellekään sitä mitä värjääville ja pakkeloiville naisille.
Juuri tänään mietin ihan samaa! Niin paljon näkee överiksi menneitä ripsiä, jotka muistuttavat enemmän kuolleita karvamatoja kuin ripsiä. Lisäksi ne tukkivat silmät niin ettei silmän muotoa näy sen karvakasan alta ja katse on raskas.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"]
Tämän tyyppiset ripsienpidennykset mulla on itselläni ja olen ollut todella tyytyväinen: http://m.ellit.fi/?q=/muoti-ja-kauneus/chaneleon/ripsienpidennyksilla-sarmaa-katseeseen
[/quote] No onpa tosi luonnollisen näköiset :D
Mun mielestä monet luonnolliset ripsituuhennokset on ihan kivan näköisiä, mutta en tajua sitä hintaa. En ikinä raaskisi laittaa satoja euroja _ripsiin_!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:03"]Mun mielestä monet luonnolliset ripsituuhennokset on ihan kivan näköisiä, mutta en tajua sitä hintaa. En ikinä raaskisi laittaa satoja euroja _ripsiin_!
[/quote]
Huolto maksaa mulla 40€ kuukaudessa, ei mun mielestä ollenkaan paha hinta huolitellusta ulkonäöstä.
T. Se joka laittoi linkin "luonnollisista ripsipidennyksistä"
Kyllä noista "luonnollisistakin" näkee heti, että ovat jotain muuta kuin luonnolliset. Laittaisivat ohuemmat ja lyhemmät, niin näyttäisi hyvältä. Mutta sillonkin pitäisi huoltaa viikon välein, että ei huomaa.
No laittakaa sitten kuvia paremmista te arvostelijat, kumma juttu kun yhdet kuvat olen vaan nähnyt tässä ketjussa ja mollaajat ei osaa laittaa omia linkkejä.
Mulla oli synnytyksen jälkeen osastolla hoitajalla järkyt tekoripset, muuten oli kyllä ihana ihminen hän. Myös molemmat siskoni jostain syystä ovat hurahtaneet niihin, eikä ne mun mielestä näytä hyvältä. Tekokynnetkin on karseat. Mutta jokainen tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:43"]
No laittakaa sitten kuvia paremmista te arvostelijat, kumma juttu kun yhdet kuvat olen vaan nähnyt tässä ketjussa ja mollaajat ei osaa laittaa omia linkkejä. Mulla oli synnytyksen jälkeen osastolla hoitajalla järkyt tekoripset, muuten oli kyllä ihana ihminen hän. Myös molemmat siskoni jostain syystä ovat hurahtaneet niihin, eikä ne mun mielestä näytä hyvältä. Tekokynnetkin on karseat. Mutta jokainen tyylillään.
[/quote]
Miksi kenenkään tarvitsee todistella sulle mitään? Tyylinsä kullakin. Mulla ripset, muilla kynnet, kolmannella järkyttävät silarit. Mitä enemmän muut muijat itseään muovittaa, sen paremmalta me luonnolliset näytetään niiden rinnalla. Mun raja menee kauniissa hyvintehdyissä ripsissä.
Värittömät ripset voi myös värjätä, jos ei tykkää käyttää ripsiväriä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:43"]
No laittakaa sitten kuvia paremmista te arvostelijat, kumma juttu kun yhdet kuvat olen vaan nähnyt tässä ketjussa ja mollaajat ei osaa laittaa omia linkkejä. Mulla oli synnytyksen jälkeen osastolla hoitajalla järkyt tekoripset, muuten oli kyllä ihana ihminen hän. Myös molemmat siskoni jostain syystä ovat hurahtaneet niihin, eikä ne mun mielestä näytä hyvältä. Tekokynnetkin on karseat. Mutta jokainen tyylillään.
[/quote]
no ei hyvännäköisiä tekoripsiä ole kenelläkään
Jaa. Näitä keskusteluita on kyllä huvittavaa lukea.. Itse teen ripsiä, tosin minulla taas ei pidennyksiä ole. Riippuu niin paljon laittajasta, pidennyskuidusta ja tyylistä miten ne on laitettu. Esimerkiksi volyymiripset näyttää valehtelematta törkeiltä lähes tulkoon jokaisella, kun taas klassiset pidennykset voi olla todella nätit kun pituutta ei ole överisti.
Musta on ainakin ihanaa, että asiakas tuntee itsensä kauniiksi kun tämä lähtee takaisin kotiinsa. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ihan samalla tavalla täällä riehutaan siitä, että jotkut käyttää meikkiä tai hajuvesiä jne. Ilmeisesti toi instagramtyyli on vienyt suurimman osan jengistä kuitenkin mennessään ja kaiken tulee olla niin suurta ja näkyvää, vähempikin riittäisi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:32"]
Kyllä noista "luonnollisistakin" näkee heti, että ovat jotain muuta kuin luonnolliset. Laittaisivat ohuemmat ja lyhemmät, niin näyttäisi hyvältä. Mutta sillonkin pitäisi huoltaa viikon välein, että ei huomaa.
[/quote]
No ei kaikki edes kaipaa sitä että ripset näyttää aidoilta? Kyllä värjätyistä hiuksista ja ihan vaan ripsiväristäkin tajuaa etteivät ne ole "aidot", mutta jotkut voivat tykätä siitä ulkonäöstä silti.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:08"]Mutta missä ihmeessä on ne luonnolliset?! :D ne mä haluaisin kyllä nähdä!! laittakaas kuvia niin ehkä muutan mielipidettäni ;)
[/quote]
Tämän tyyppiset ripsienpidennykset mulla on itselläni ja olen ollut todella tyytyväinen: http://m.ellit.fi/?q=/muoti-ja-kauneus/chaneleon/ripsienpidennyksilla-sarmaa-katseeseen
[/quote]
Näyttävät, kyllä. Luonnolliset, no eivät todellakaan!
Eräs puolituttu, joka näitäkin työksee tekee, kommentoi minulle että "sinullakin on tuollaiset mitättömät ripset, mullakin on mutta pidennysten jälkeen ei ole tarvinnut surra niitä!"
En heti sanonut mitään, suututti hänen sanavalintansa niin paljon, vaikka en ollut kokenut ripsiäni kohtaan negatiivisia tunteita koskaan. Sanoin sitten rehellisesti etten voi ottaa minkäänlaisia pidennyksiä enkä värjäyksiä, sillä herkkä ja allergisoitunut ihoni tuskin siitä tykkää (varsinkaan herkät silmät jostakin liimasta).
Jotain kyllä kertoo tästä kauneuskulttuurista, että kun omaa hiusväriäni ja kulmieni väriä ihmetellään että miten ne värjään ja sanon, että väri on oma, reaktio on tämä: tääääääääähhhh, miten voi olla?!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:49"]
Joka toisella? Missäs perähikiällä asut, helsingissä ei enää juuri näe. So last season, ois kannattanu hermostuu 2011
[/quote]
Näkeepä Helsingissä vaikka kuinka paljon. Ei ehkä jossain hipsteripiireissä, mutta näkeehän täysin ilmiselviä tekoripsiä koko ajan kun vaikka kävelee keskustan katuja, tai on töissä naisvaltaisessa firmassa, tai tekee ruokaostoksiaan lähikaupassa. Eivät ole vähenneet mihinkään vuodesta 2011, pikemminkin lisääntyneet. Se mikä ehkä on vähän vähenemään päin on tekotukka, sitä oli ehkä just vuonna 2011 huippumäärä.