Onko mikään K-menu tuote oikeasti syötävää?
Kommentit (76)
Ananasrenkaat ovat ihan samanlaisia kuin kalliimmat versiot.
Kaikki ei oon huonoja.
Mikään niistä ei ole herkkua.
No, pakastepyttipannu on ihan syötävää tuolta merkiltä... Syö ennen kuin selkäänsä ottaa...
Kaikki olleet ihan hyviä mitä olen maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei oon huonoja.
Mikään niistä ei ole herkkua.
Ei ole tarkoitus ollakaan. Hinta ratkaisee.
K-Menu uunilenkki on parempaa kuin S-ketjun vastaava.
jättäisin klooripesuaineen juomatta, se eroaa muista siinä että puhdistaa paremmin wc pöntön, kun tahmeampaa ja pysyy hetken reunoilla, ehkä muutkin pesuaineet. Pyykkipulveri pesee, muttei löyhkää.
Mutta elintarvikeet on ollut ihan hyviä syötäväksi, tosin valikoima saisi olla suurempi.
Wc paperikin on toiminut hyvin ja leivinpaperikinkin olen laittanut syrjään ennen syömistä.
Digestive keksi kelpaa juustokakun pohjaksi siinä missä muutkin merkit. Muuta ei äkkiseltään tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
K-Menu uunilenkki on parempaa kuin S-ketjun vastaava.
On juuri mitä minäkin lenkkimakkaralta odotan, itseasiassa käyn varttavasti hakemassa kyseistä lenkkimakkaraa, monet kalliimmat kun sopivat uunimakkaraan huonommin.
Yhtään sellaista k-menu tuotetta ei taida olla olemassa, mikä ei olisi myynnissä myös jollain toisella merkillä.
Perunat ja porkkanat, edullisempia kuin Pirkan. Luultavasti ihan samaa tavaraa, mutta isommista pusseissa.
Ne isot suklaapisarakeksit ovat ainakin hyviä. Kevytsidukoita ei sitten voi suositella edes pahimmalle vihanaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Digestive keksi kelpaa juustokakun pohjaksi siinä missä muutkin merkit. Muuta ei äkkiseltään tule mieleen.
Onko oikeasti hyvä juustokakkuun? S-kaupan halpa Digestive (olikohan Xtra vai joku muu halpamerkki) oli surkeaa juustokakun pohjaksi. Koostumus oli hyvä, mutta maku oli huono, palmuöljyinen ja aromeiltaan kitkerä, teollinen, maaöljyinen, pysähtynyt.
K-menun 5.5% lonkero puolen litran tölkissä on melkoisen hyvä hinta/laatu-suhteeltaan, vielä kun saisi light-versiona. Niin ja on siis ns. viinipohjaan tehty lonkero, ei gin-perustainen.
K-Menu puolalaiset maustekurkkuviipaleet ovat ilman hintaetuaankin markkinoiden parhaimmat.
Majoneesi, lasipurkissa, erittäin hyvää.