Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehesi...

Vierailija
02.09.2015 |

...sanoa sinusta edes yhden asian, jota pitää kauniina?

Minä kysyin suoraan, tai oikeastaan pyysin sanomaan, koska olen alkanut tuntemaan itseni epävarmaksi. Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että minussa on paljonkin kauniita asioita, mutta raskauden jälkeen itsetunto on alkanut hieman laskea eikä vähiten sen takia, että mies ei koskaan kommentoi mitään positiivista. Tai siis kommentoi, sen että olen haluttava, tykkää alapäästä jne. Kaikki siis liittyy seksiin ja siihen, että haluaa panna.

Minä ajattelen, että mies kyllä tykkäisi kenen vaan alapäästä, eiköhän se ole jo ihan niiden biologiassa että seksi maistuu. Ja kun pyysin sanomaan, mikä on minussa kaunista tai mistä pitää erityisesti, ei osannut sanoa mitään. Ei mitään.

Tiedän kyllä, "Hanki parempi itsetunto" jne, mutta kyllä minä rehellisesti haluaisin tuntea olevani kaunis miehelleni. Ja onhan tämä täällä hieman kestoaihe, mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia.

Onko ketään muuta, jonka mies ei näe toisessa mitään kaunista tai erityisen viehättävää, vaan pelkästään sellaisen, jota saa luvan kanssa panna? Siltä minusta tuntuu nimittäin juuri nyt tuntuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä parempaa itsetuntoa voi vanhempana hankia. Huonoa itsetuntoa voi  paikata  onnistumisilla. Onnistumiset pitää huonon itsetunnon pinnan alla. 

Terveen itsetunnon omistajalla itsetunto  on aina ok.  Onnistui tai ei, kehuttiin tai ei.

Vierailija
2/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä myöntää, että itsetuntoni ei ole paras mahdollinen. Mutta ei se nimenomaan onnistumiselta tunnu, kun mies ei pidä mitään minusta kauniina.

Uskoisin kyllä, olipa hyvä tai huono itsetunto, että kehut lämmittävät useimpien mieltä ja antavat positiivisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se koskaan sanonut mitään kehuvaa sun ulkonäöstä?

Mun mies huomaa ja sanoo pienistäkin asioista, esim. että toi paidan väri sopii sulle tosi hyvin, onpa sun hiukset kiiltävät, sun käsivarret on niin nätit ja hoikat, sun silmät on maailman kauneimmat jne. Yhdessä ollaan oltu kohta 18 vuotta ja kolme lasta tehty.

Vierailija
4/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta asiaa!
Käsken vähän väliä lopettamaan.
Vaivaannun vieläkin :D

Vierailija
5/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:27"]Onko se koskaan sanonut mitään kehuvaa sun ulkonäöstä?

Mun mies huomaa ja sanoo pienistäkin asioista, esim. että toi paidan väri sopii sulle tosi hyvin, onpa sun hiukset kiiltävät, sun käsivarret on niin nätit ja hoikat, sun silmät on maailman kauneimmat jne. Yhdessä ollaan oltu kohta 18 vuotta ja kolme lasta tehty.
[/quote]

Juuri tuollaista kaipaisin. On tainnut sanoa pari kertaa laittauduttuani, että näytän hyvältä. Ei siis mitään sen tarkempaa, mutta onhan se kuitenkin kivasti sanottu. Mutta tosiaan maksimissaan kolmesti noin kehaissut noin näiden viiden vuoden aikana, ei muuta.Kai olen pitänyt sitä itsestään selvänä, että näkee minussa jotain kaunista...

Vierailija
6/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 3&6 oli ap.

Vierailija
7/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:27"]Onko se koskaan sanonut mitään kehuvaa sun ulkonäöstä? Mun mies huomaa ja sanoo pienistäkin asioista, esim. että toi paidan väri sopii sulle tosi hyvin, onpa sun hiukset kiiltävät, sun käsivarret on niin nätit ja hoikat, sun silmät on maailman kauneimmat jne. Yhdessä ollaan oltu kohta 18 vuotta ja kolme lasta tehty. [/quote] Juuri tuollaista kaipaisin. On tainnut sanoa pari kertaa laittauduttuani, että näytän hyvältä. Ei siis mitään sen tarkempaa, mutta onhan se kuitenkin kivasti sanottu. Mutta tosiaan maksimissaan kolmesti noin kehaissut noin näiden viiden vuoden aikana, ei muuta.Kai olen pitänyt sitä itsestään selvänä, että näkee minussa jotain kaunista...

[/quote]

Minä olen lopettanut tuon kehumisen, kun siitä tuli vain sanomista. Joko sanavalintani, ajoitukseni tai äänenpainoni oli vääri tai sitten olin vain väärässä: mekko ei näytä hänen päällään hyvältä vaan korostaa läskejä, hiukset eivät ole nätit koska hän olisi halunnut hieman erilaiset, en voi tykätä hänen rinnoistaan/pyllystään koska ne roikkuu/on liian iso.

Tiedän, että monen on vaikea ottaa kohteliaisuuksia vastaan ja niitä vaistomaisesti vähätellään, mutta rajansa kaikella. Siinä kohtaa kun hyökätään kohteliaisuuden antajan kimppuun, on turha ihmetellä jos toinen ei jaksa kehua.

Vierailija
8/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mua melkein joka päivä, joskus useammankin kerran jos on oikeesti enemmänkin aihetta  (ollaan jossain johon oon laittautunut tms) :D Eikä pelkästään kehu ulkonäköä, vaan mua ylipäänsä, mun osaamisia ja luonnetta. Samaa teen kyllä sillekin, se on aika automaattista meillä jos tulee kohdalle asia. Ei kuitenkaan lässytä tai kerjää huomiota tai muuta ärsyttävää, ja mä kyllä osaan ottaa kehut vastaan.

Vierailija
9/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Mieheni saattaa välillä vain pysähtyä tuijottelemaan minua, jos puuhailen omiani. Yleensä vaivaannun täst ja kysyn mitä nyt saan vstaukseksi olevani niin kaunis, että hän vain katselee. Tarkemmin kysyttäessä, ilman kysymistäkin osaa kertoa mistä kasvoistani ja minusta pitää, tosin on myös sanonut ettei löydä kasvoistani yhtään piirrettä mikä häntä ärsyttäisi tai mistä ei pitäisi. Vaikka vaivaannun näistä kehuista mitä päivittäin tulee olen samalla otettu siitä, että hän muistaa kehua pienistäkin asioista ja huomaa uudetkin jutut( hiukset yms).

Vierailija
10/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tällä hetkellä miestä mutta exäni sanoi vastasi mulle samaan että kiinteät rinnat... -.-'

Vierailija
11/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:27"]Onko se koskaan sanonut mitään kehuvaa sun ulkonäöstä? Mun mies huomaa ja sanoo pienistäkin asioista, esim. että toi paidan väri sopii sulle tosi hyvin, onpa sun hiukset kiiltävät, sun käsivarret on niin nätit ja hoikat, sun silmät on maailman kauneimmat jne. Yhdessä ollaan oltu kohta 18 vuotta ja kolme lasta tehty. [/quote] Juuri tuollaista kaipaisin. On tainnut sanoa pari kertaa laittauduttuani, että näytän hyvältä. Ei siis mitään sen tarkempaa, mutta onhan se kuitenkin kivasti sanottu. Mutta tosiaan maksimissaan kolmesti noin kehaissut noin näiden viiden vuoden aikana, ei muuta.Kai olen pitänyt sitä itsestään selvänä, että näkee minussa jotain kaunista...

[/quote]

Minä olen lopettanut tuon kehumisen, kun siitä tuli vain sanomista. Joko sanavalintani, ajoitukseni tai äänenpainoni oli vääri tai sitten olin vain väärässä: mekko ei näytä hänen päällään hyvältä vaan korostaa läskejä, hiukset eivät ole nätit koska hän olisi halunnut hieman erilaiset, en voi tykätä hänen rinnoistaan/pyllystään koska ne roikkuu/on liian iso.

Tiedän, että monen on vaikea ottaa kohteliaisuuksia vastaan ja niitä vaistomaisesti vähätellään, mutta rajansa kaikella. Siinä kohtaa kun hyökätään kohteliaisuuden antajan kimppuun, on turha ihmetellä jos toinen ei jaksa kehua.
[/quote]

Olisiko se niin hirveää, jos vaikka joskus näkisi vaivaa ja vakuuttelisi toiselle hetken, ihan vaikka paremman mielen vuoksi?

Vierailija
12/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja häpykumpu. Siinä kaksi asiaa.

T: Mies

Vierailija
13/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:14"]Tissit ja häpykumpu. Siinä kaksi asiaa.

[/quote]

Kolmehan tuossa on.

Vierailija
14/14 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:14"]Tissit ja häpykumpu. Siinä kaksi asiaa.

[/quote]

Liekö tässä sitten taas vaan kyse miesten ja naisten ajattelu eroista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän