Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT LOKAKUUSSA***

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tämä mamma on ollut vähän kiireinen, ja senhän tietää, miten hyvin järki sitten leikkaa huonosti nukuttujen öiden jälkeen... Isukki on ollut nielurisaleikkauksessa, ja minä olen saanut sitten kaksi hoidettavaa tänne kotiin. Nyt ovat onneksi molemmat unten mailla. Ennätin itsekin hetken torkahtaa jo. Järkikin vähän leikkaa! ;)

Eli siitä tapaamisesta olin aikonut tulla kirjoittamaan, mutta unohdin viimeksi, ja nyt en sitten ole koneella ennättänyt käydäkään. Ehkä ensi viikko olisi järkevää vielä rauhoittaa " ylimääräisiltä" ohjelmilta, sillä en tiedä, miten pian tuo mies toipuu tuosta leikkauksesta. Uhkailivat kahden viikon toipilasajalla. Arvelisin, että kuitenkin olisi jo viikon päästä sen verran tolpillaan, että yöt rauhoittuisivat ja äitikin jaksaisi päivällä harrastaa. Eli sopisiko viikolla 42? Mulle käy sillä viikolla mikä vain päivä ma-to ja klo 13 kuulostaa hyvältä. Meilläkin kun ollaan tuota lounasta alettu syödä, niin se on varmasti helpointa antaa vielä kotona, kun on niin harjoittelua. Ehdotan vaikka tiistaita 17.10. klo 13, vaikka tosiaan ihan hyvin muutkin päivät käyvät! Miten sinulla?

Nyt en edes ehtinyt lukea muiden viestejä, paneudun niihin myöhemmin ja kommentoin sitten. Molemmat hoidokit nääs heräsivät samalla kellonlyömällä... ja pienempi ainakin tarvii lounasta! Isompikin on nälissään, mutta ei tahdo pystyä nielemään. :(

Kissankello ja nälkäiset hoidokit 6kk ja 33 v :)

Vierailija
182/198 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on hetkellisesti rauha maassa, molemmat hoidokit jälleen lepäilemässä. Mammakin olisi kyllä oikeastaan väsy, mutta poltteli jo niin kovasti tulla kuulumiset lukemaan. ;) Eli pikaterveiset ja vaakatasoon myös!

Kiitos Pesukarhulle onnitteluista! Puolivuotispäivä sujui mukavissa merkeissä, otimme kuvia päivänsankarista hienosteluvaatteissa istuen!! Poika istua töpöttää jo itsekseen lattiallakin, jos vain laittaa. Ihmekö tuo lie, kun sylissä on istunut väenvängällä jo monta kuukautta. Lisäksi tuli eno kylään, ja minä innostuin hieman leipomaan, nam.

Minulla on jäänyt ihan ohi tähän asti nuo babybiot tai vauvakinot, mitä ne nyt sitten virallisesti ovatkaan täällä Oulussa. Nyt ajattelin kyllä, että voisin käydä tässä kuussa siellä. Täällähän se kyllä on vasta kuun lopussa. Saakohan täälläkin jonkin tuotekassin?? ;) M on kyllä sitten jo lähes 7 kk, joten voi olla jo vähän vanha siihen touhuun. No, katson vielä lähempänä, jaksanko lähteä.

Naperolla onkin kova imurointiurakka, jos moiset neliömäärät tulee joka päivä käytyä läpi! Jotain hyvää löytyy siis tällaisesta pienestäkin asunnosta (alle 50 neliötä). En kyllä ole joka päivä imuroinut silti, vaikka selvästi useammin taas nykyään, kun M könyää tuolla lattioilla.

Meillä muuten harjoitellaan ihan tosissaan konttausasentoa! M nousee jo muuten ihan oikeaan asentoon, mutta kyynärpäät jää vielä maahan. Eli peppu pystyssä ja kädetkin ylhäällä kyynärpäihin asti. Siinä sitten keikkuu ja huojuu aikansa.

No joo, nyt siis päikkäreille!

Kissankello

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kissankellon mies toipuu pikaisesti. Kamalaa, kun sattuu tollasta. Onneksi ei sentään ton pahempaa. Ilkeetä silti varmaan, kun ei pysty kunnolla nielemään. Ja ei varmaan oo helppoa huolehtia kahdesta vauvasta ;)

Vitsit, kun täällä on ahkeraa porukkaa. Mä en oo laisinkaan käsityöihmisiä. Haluaisin olla. Harmittaa ihan, kun en oo äidinmaidossa perinyt minkäänlaisia kädentaitoja. Mun mummo on ihan älyttömän taitava tekemään kaikkea. Äidilläkin pysyy neula ja lanka kädessä. Itse olen seiskan oppilas ollut aina käsitöissä.

Aiotko sä Lisa ihan töiksesi rueta entisöimään? Voihan vinde! Veeti jo peruuttaa ;) Hih! Kyllä Veeti varmaan kohta tajuaa sitten eteenkin päin mennä. Sitten pääset sinäkin juoksemaan perästä ja pyyhkimään tuolin- ja pöydänjalkoja niin kuin Kissankello.

Kuinka usein muuten imuroitte kotona? Oon miettinyt, että mitenkähän usein sitä tarvii rueta siivoomaan, kun Joona alkaa enempi Liikkumaan. Ei varmaan ihan hysteeriseksi tarvii rueta, että ei liian siistiä ole. Täytyyhän sitä likaankin tottua, jotta ei tule mitään allergioita.

Lähempäs tästä kahvikupin ääreen, kun keittiöstä kantautuu ihana kahvin tuoksu.

pesukarhu

Vierailija
184/198 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viikonloppu taas on loppusuoralla..

Kissankello:Se viikko 42 sopii kans hyvin.Varmaan toinenki tapaaminen sattuu sille viikolle, mutta eipä se haittaa kun meillä ei kuitenkaan mitään harrastuksia ole, niin ei kuitenkaan liikaa virikkeitä tule.Vaikka R on kyllä enemmänki vaan mielissään, mitä enemmän tapahtuu.Ma-to sopii taas.Muistankohan nyt ihan omiani, että ehdotit tiistaita?Muutkin oululaiset on titenki tervetulleita!

Pesukarhu kyseli imuroinnista.Meillä imuroidaan vähän sen mukaan, miten roskia kertyy, mutta parin päivän välein ehkä yleensä.Joskus saattaa olla useampi päivä väliä.Meillä kun ei eläimiä ole, niin ei silleen sitä pölyä niiiin kamalasti kerry.

Meillä meni viime yö taas tosi hyvin.Kuudelta heräsi R ensimmäisen kerran syömään vasta.Minäki sain pitkästä aikaa nukkua jopa 11 tunnin yöunet parilla herätyksellä kun mies nousi aamulla Rikun kans ylös.Meillä on ollu jo jonkin aikaa sellanen jako, että kun minä kerran herään aina öisin, niin mies sitten yleensä nousee aamulla Rikun kans.Hän kun kuitenkin saa nukkua yönsä ilman katkoksia, koska ei herää Rikun itkuihin kuin hyvin hyvin harvoin.

Flunssa ei meinaa hellittää pikkumiehellä, mutta onneksi kitinät on kuitenkin hieman vähentyny.Kuumetta ei ole ollut ja toivottavasti ei enää nousekaan.Eiköhän se siihen tapaamiseen mennessä ole kuitenkin jo väistynyt.

Jahas, muutama sähköposti odottelee lukijaansa.R meni päiväunille niin taidanpa käyttää hiljaisuuden hyväksi.Sitten voiski mennä sohvalle kirjaa lukemaan hetkeksi.Ihania nämä viikonloput kun saa itsekin hieman omaa aikaa kun mies touhuaa pojan kanssa.

Hyvää sunnuntainjatkoa kaikille!Ja erityisesti kissankellolle jaksamisia siellä.Varmasti rankkaa kun on kaksi hoidettavaa.

Vierailija
185/198 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heitin ehdotukseksi sen tiistain 17.10. klo 13. Onko toiveita paikasta? Olisi tosiaan kyllä mukava, jos Marika ja Ankkakin pääsisivät mukaan. Ja onkos muita oululaisia? No, tervetuloa kaikki, jotka pääsevät! Jos aika tuottaa hankaluuksia muille, voidaanhan sitä vielä vaihtaa, mutta muuten voisi vaikka pitää tuota sitten sovittuna? Muuten taitaa taas jäädä hamaan harmaaseen tulevaisuuteen se tapaaminen... No, toivottavasti nyt ei tule mitään yllätyksiä, vaan saadaan vihdoinkin se tapaaminen aikaiseksi!

Lisan Veeti se on sitten ottanut spurtin pakittaen! Meneekö Veeti selällään pakittaen? Vai mahallaan? Siitä se tosiaan lähtee, pian oppii Veetikin hurjastelemaan lattioilla.

Pesukarhu: Annoin ehkä tahattomasti vähän siivousintoisen kuvan sananvalinnoillani... minä en ole kovin innokas siivoaja. Nyt olen imuroinut noin kaksi kertaa viikossa, eli ehkä noin kolmen päivän välein. Luutuillut olen silloin tällöin niitä paikkoja, joissa M ryömii. Eli esim. makkari on jäänyt mopilta turvaan, kun sen ovi on kiinni. ;) Laiska taidan olla. Meilläkään ei lemmikkejä ole, ja kengät jää eteiseen jne. Kotipöpöihin on kuitenkin minusta ihan hyväkin tottua, eli ei mitään hysteeristä jynssäystä. En ole tuttejakaan keitellyt kuin vain silloin tällöin. Sellainen perussiisteys on minusta ihan hyvä.

Ja meillä on onneksi M ollut toistaiseksi täysin terve *koputtaa puuta*, ei ole ollut nuhaa eikä mitään muutakaan. Käsihygieniasta olen kyllä tarkka, ja käsisaippuaa on kyllä kulunut paljon vauvan syntymän jälkeen. Sitä kautta taitaa pöpöt siirtyä paljon tehokkaammin vauvaan.

Isompi hoidokki on yhä ihan vetelä, ei oikein pysty nielemään mitään, ja aika menee lähes odottaessa, että saa ottaa seuraavan särkylääkkeen. Toivottavasti vähitellen helpottaa! Pienempi on onneksi hyväntuulinen!

Leppoisaa sunnuntaita!

Kissankello

Vierailija
186/198 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.10 sopii ainakin näillä näkymin hyvin.Pitäiskö tavata ensin esim. vaikka pallolla ja siitä mennä sitten vaikka johonki kahvilaan.Tai voidaan tietty sopia suoraanki,että nähdään jossain kahvilassa.Mulla ei itellä ole oikein kokemuksia noista kahviloista vaunujen kanssa.Siinä Anttilan kahvilassa ollaa käyty pari kertaa maaliskuisten kanssa,mutta muissa kahviloissa ei.Se stokan Vintti on vissiin kans hyvä??Mä voisin kysyä, jos joku niistä oululaisista maaliskuisistaki haluis tulla...Jos vaan sopii?

Meilläkään ei niin kamalan innokkaita olla tuon siivouksen suhteen ja vielä se onki aika helppoa kun ei Riku liiku edes mihinkään.Perussiistiä meilläki aina on.Ja käsienpesusta pidetään meilläki hyvää huolta.Se on totta, että saippuaa on kulunu lapsen syntymän jälkeen tosi paljon:)

Vierailija
187/198 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani ovat kyllä maaliskuisetkin oululaiset tervetulleita, kivahan se olisi, jos olisi heti useampi mamma matkassa! Eli kysäise vain, jos heille sopii. Ja tämän palstan muut oululaiset myös tervetuloa!

Jos sää on hyvä, Pallokin on ihan hyvä tapaamispaikka, mutta vesisateessa siinä ei kyllä ole niin kiva kyyhöttää. Minulla ei ole kokemusta Anttilan kahvilasta, Stockan Vintillä olen käynyt pari kertaa. Ilman vaunuja käyn mieluiten Bisketissä, mutta ahdashan se on varsinkin, jos useita vaunuja yrittää mahtua. Voidaan minun puolestani kyllä nähdä vaikka siellä Anttilan kahvilassa, kun se kerran on testattu. Kiva käydä uusissakin paikoissa.

Kissankello

Vierailija
188/198 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin heitä ja ainakin näillä näkymin olisi kaksi äitiä poikineen tulossa mukaan.Molempien poitsut syntyivät 4.4. Yksi ei ole vielä vastannut.Anttilan kahvila oli ihan kiva paikka.Ahdastahan täällä taitaa olla jokaisessa kahvilassa,mutta kyllä me ainakin viimeksi ihan hyvin mahduimme vaikka oli kolmet vaunut ja yhdet kaksosten rattaat.Ja taisipa samaan aikaan olla parit muutkin vaunut kahvilassa.

Nyt poitsulle iltapuuroa..

Vierailija
189/198 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän mukavaa, että muutama tulisi lisäksi ainakin. Ihan kiva nähdä noin samanikäisiä poikia, kun Matiashan on syntynyt 5.4. :)

Eli nähdäänpä sitten siellä Anttilan kahvilassa 17.10. klo 13. Me tullaan varmastikin bussilla, joten siniset kolmipyöräiset vaunut on minulla matkassa.

Kissankello

Vierailija
190/198 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattaisko siinä leffateatterin lähellä tien toisella puolella Kodin Anttilan oven lähettyvillä? Siinä ei ainakaan tukittais koko tietä vaunuillamme. :) Jos lippukassa aukeaa klo 10 niin miten aikaisin sinne oikein pitää rynnätä??? Minä ainakin oon siis menossa ja mun sisko tulee taas varmaankin mukaan. Lisäksi Jenni ja NapNap lapsukaisineen ja ehkä Pesukarhu ja Joona. Onkos muita lähtijöitä?

-Q- ja -q-

Vierailija
191/198 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin vaan kertomaan 2kk neuvolakuulumisia, painoa oli 5920g ja pituuttakin 59cm..terkka meinasi että meidän neiti on kyllä ollut ruoka-aikaan kotona;)

Liia nukahti syliin ja nukkuu nyt tuolla sängyssään ja äiti on ihmeissään, tyttö ei ikinä suostu nukkumaan päivällä sängyssään..öisin kyllä nukkuu mutta eihän nää nyt voi vielä yöunia olla kun tyttö on aikaisintaan nukahtanut yöunille puolenyön maissa..voi kun oiski:)

Mukavaa tapaamista oululaisille ja leffaan menijöille!!

Queen ja Liia

Vierailija
192/198 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis tullaan myös torstaina leffaan Joonan kanssa :)

Käviskö kaikille tulijoille, että nähtäis siinä kodin Anttilan edustalla 9.45? Sillon päästäis jonoon, mutta ei oltais liian ajoissa.

pesukarhu

Vierailija
193/198 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukarhun ehdotus sopii hyvin ainakin meille!

Päivitin muuten meidän esittelypinoa ja nostin sitä vähän ylös uusille vauvallisille enskoille.

Käytiin tänään Ikeassa ja ostin quulle hauskoja sorminukkeja. Innostuin eilen niin paljon leikkimään käsinukeilla, että oli pakko saada lisää jotain kivoja. :) Pikku-quu on nyt ihan ihastunut kaikkiin kilkuttimiin ja kirkkaisiin leluötököihin. Kivaa esittää poitsulle nukketeatteria, kun saa kiitokseksi niin vilpittömän hymyn! Mies tosin taitaa pitää tätä mammaa hieman tärähtäneenä... :D

Öitä!

-Q- ja -q-

Vierailija
194/198 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nähdään kodin anttilan edessä klo 9.45!

NapNap + tyttö 7kk

Vierailija
195/198 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kirjottelis taas, ennen kun katoan hetkeksi pohjosen pimeisiin päiviin...

Tässä pitäs alkaa laukkuja pakkaan itelle ja Veetille. Mies saa kyllä hoitaa omat tavaransa itse :) Jos yrittäis olla fiksumpi taas jälleen kerran ja muistaa, että myös perillä on pyykkikoneet, ettei tartte ottaa niin mahottomasti mukaan vaatetta! Onneksi ei tartte vaunujakaan raahata mukana, vaan siellä on vaunut joita voin käyttää tarvittaessa :)

Queen, hyvän kokonen tosiaan teän Liia, mutta niinhän se pitääkin :)

Siivouksesta...

Joo, meillä siivotaan sillon ku siltä tuntuu. Yleensä aikaa kuluu sen verran, että sängyn alla murisevat mäyräkoiran lisäksi myös " villakoirat" ;) Olen ennen ollu ihan siivousfriikki, mutta lopetin sen touhun, kun huomasin, että siitä ei saa kuin päänsäryn. Hieman meinaa kyllä nyt taas nostaa päätään se vanha perfektionisti, mutta yritän kyllä lytätä sen aina takasin johonki koloon. Näin on paljon mukavampaa KAIKILLA!

Tavaroiden pitää kyllä olla yleensä paikoillaan, mutta ei tuota imuria ulkoiluteta turhan usein. Eikä ole Veeti vielä ollut kipeä, eli on kait eläny tarpeeksi sotkun keskellä kehittääkseen hyvän vastustuskyvyn ;)

Kissankello, Mahalteen tuo poika peruuttaa :) Eilen kävi taas pakittaen eteisessä katselemassa hetken, kääntyi sitten kuten kellonviisarit ja pakitti takasin olkkariin :) Kauhea kiljunta ja läähätys vain kuulu :D

Pesukarhu, en mie ihan töikseni ala (vielä ainakaan) entisöimään, ihan vain omaksi iloksi :) Oisin kyllä päässyt aikoinaan puusepänkin palkkalistoille, mutta siihen aikaan oli tärkeämpää lukea ammatti itelle, joten hoitajaksi läksin lukemaan.

Tämmöstä tällä kertaa. Käyn varmaan vielä aamulla lukemassa ennen neuvolaa teän jutut, mutta sitten sitä seuraavasta kerrasta ei vielä tietoa, millon pääsen koneelle...

Lisa & V 2pv vaille 5kk

Vierailija
196/198 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme liipasinsormet tänään, kun esittelypinoa nostaessanikin painelin vaan entteriä. Ärsyttävä rähmäkäpäläpäivä.

Oltiin Joonan kanssa verikokeessa tänään. Ollaan sellasessa rokotetutkimuksessa ja tänään otettiin sitten verikokeet. Hirmusen reipas meidän kulta oli siellä. Jutteli kauheesti kaikille hoitajille ja lääkärille. Eikä ollut moksiskaan vaikka täti joutui pistämään kaksi kertaa, kun ekalla kerralla ei saanut verta tulemaan. Pistäminen sitäpaitsi kesti vaikka kuinka kauan ja Joona vaan odotti rauhallisena.

Nyt ootellaan, että kummitäti tulee ja lähdetään sitten kolmisteen shoppailemaan. Kivaa :) Täytyy etsiä ainaskin isille ja ukille joku isänpäivälahja. Ei oo vaan harmainta hajua, että mitä sitä ostais. Millä olette muut ajatelleet isät ja isoisät yllättää?

Hyvää pohjoisen reissua Lisalle ja Veetille! Nauttikaahan pohjoisen rauhasta.

pesukarhu ja Joona 11 päivää vajaa 6kk

Vierailija
197/198 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ajattelin kuulumisia kirjoitella.. En kerrassaan jaksanut lukea koko pinoa, niin pitkäksi oli venynyt! Meille kuuluu hyvää! Miia on kiltti tyttö. Nukkuu hyvin (yöt n.11h putkeen:) eli ei valittamista! NAuraa ja seurustelee paljon. Ainoa asia mikä huolettaa on tuo syönti puoli.. Tyttö ei enää " jaksa keskittyä" syömään pullollista (n.160ml kerrallaan).. Olen yrittänyt jakaa annoksen pienempiin osiin ja antaa vähän väliä mut ei! Viikon päästä olis jo 3kk neuvola joten eiköhän th jo ehdota kiinteiden aloittamista? Milloin teillä on aloitettu kiinteiden syönti? Ollaan lenkkeilty paljon ja Miia tykkää nukkua vaunuissa sen aikaa kun vaunut on liikkeellä..:)

JAahas..yllätysvieraita tuli joten myöhemmin ehkä lisää..

Ninni ja Miia viikkoa vaille 3kk

Vierailija
198/198 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kerkeäis istua sen aikaa, että kommentois jotain muillekkin :)

Quiero, on se pikku q:kin kasvanut ja kehittynyt mahdottomasti, kun nyt jo kääntyilee ja esineisiin tarttuu :) Mie luulin, että Veeti oli aikainen kääntyilijä, kun alkoi kääntyileen 1pv vaille 3kk, mutta q teki kyllä pohjat =) Onneksi flunssat hellittäneet. Onnea talonrakennusprojektille!

Imetyksestä sen verran, että imetän tosiaan päivittäin niin usein, kun poika haluaa. Ja aijon jatkaa imetystä kiinteiden rinnalla niin pitkään, kun maito vain riittää. Saa sit nähä kuin loppujen lopuksi imetyksen käy, kun alkaa nuo hampaat jyrsimään ;)

Pesukarhu, Oleppa hyvä talvesta :) Onhan tämä kivaa, kun on lunta, mutta sais vain heittää tuulemasta. En mie sitä tuonu tullessa, se oli joku muu ;) Ja Joona nousee konttausasentoon =) On se niin reppanan näköstä, kun pikkuinen siinä huojuu ja selvästi haluais eteenpäin, mutta kun kädet ei vielä tottele omia käskyjä. Meillä Veeti oli n. 4kk, kun alkoi harrastamaan sitä huojumista ja siinä huojuu edelleen :) Eilen hän kuitenkin huomasi, että eteenpäin pääsee myös RYÖMIMÄLLÄ =) Siinä sitten harjoiteltiin uutta liikkumistapaa koko ilta molemmat lattialla ryömien!

Myöhäiset onnittelut kihlapäivän johdosta =)

Kiinteistä... Mie olen lisänny uuden maun n. 3-4pv:n välein, eikä mitään vatsavaivaa ole tullut. (kala nosti punaista laikkua 4,5kk iässä, mutta ei enää) Jostain muistan kuulleeni, että lihat pitäisi aloittaa melko pian viljojen jälkeen, mutta en mie tiiä onko siitä sitten mitään haittaakaan, jos väliä on enemmän. Meillä meni ns maistelulla muistaakseni kiinteät n. 3vko:a ja sitten aloin antamaan niin paljon kun poika vain syö. Nyt menee aamupuuro hedelmä/marjasoseella maustettuna (09:30-11:30), lounas (13:00-14:00), päivällinen ( 16:00-17:00) ja iltapuuro hedelmä/marjasoseella maustettuna (19:00-20:30). Joka välissä sit aina tissillä ja aina nukahtaa yleensä kans tissille niin päikkäreille kuin yöunillekkin.

Eilen vain oli niin tohkeissaan uudesta taidostaan, että ei mitään ruokaa saanut uppoamaan kun pari lusikallista. Tissille vain aina tahtoi, joten sitä sit annettiin tarpeeksi usen :) Yöllä syö edelleen 1-3x, mutta eipä tuo haittaa minua.

Jenni, ompas vain D:kin kirinyt kasvussaan kaikki. Hienoa =) Voi kun itekkin olisi niin ahkera ja jaksaisi harrastaa jotain lapsen kanssa, mutta ei. Toistaiseksi leikitään vain yhdessä lattialla, eli harrastan lapsen kanssa ryömimistä :D

Kissankello, Kiitos tervetulotoivotuksista :) Vai oltiin yhtä aikaa pohjosessa. Missä päin te olitta? En muista onko siitä ollut koskaan puhetta...

Vaikka me ollaan totuttu tuohon välimatkaan jo aika hyvin, kyllä se silti saa ahterin puutumaan. Siitä työpaikasta ei ole VIELÄKÄÄN kuulunut mitään. Taitaa olla kaikki niin valtion, kunnan kuin kaupunginkin päättäjät aika hitaita tekeen mitään päätöksiä. No nyt vain edelleen odotellaan... Jos muutto tulee, niin tuskin ihan näin useasti käydään sit eteläsuomessa. Jos vaikka kerta vuodessa sit riittäis :)

Pähkäilit aamupuuron ja päivällisen välillä... Ite aloittaisin aamupuuron ennen päivällistä, mutta ei kait sillä ole väliä...

Queen, Onnittelut uudesta asunnosta! Meillä kans edessä uuden istuimen osto lapselle. Gracon kaukalossa ei oikein enää turvavyöt mahdu kiinni, kun enempi vaatetta päällä. Ollaan ajateltu ostaa suoraan turvaistuin, Recaroa ollaan jo valmiiksi kateltu.

Burde, Hyvää ja ennen kaikkea turvallista reissua =) En muista onko ollut puhetta, mutta jokos on nimi valmiina pennille?

MiaMik, On se jännä, kuinka kakkakin voi olla niin hauskaa :D Samaa on koettu täälläkin! Pienet on ilot vanhemmilla! Onneksi valjaat ovat teillä jo historiaa ja pääsettä nauttimaan näistä pienistä iloista, kuten kylvyistä jne :)

Amy, Hyvin on lähtenyt Mimmin paino nousemaan :) Ja hienosti pikkuinen nukkuu, sitten kun nukkuu. Ite en malttanu koskaan nukkua silloin kun Veeti oli päikkäreillä, vaan sitten istuin just koneella tai tein tekemättä jääneitä kotitöitä.

Muuttoasia on tosiaan vielä auki. Toivottavasti selviää PIAN!

NapNap, Jokos teillä on " elintaso" pakostakin noussut? Eli siis särkyvät tavarat yms ylemmäs, pois tytön vikkelistä sormista :D Meillä kohta edessä ainakin roikkuvien kukkien nosto hieman ylemmäs, kun Veeti niin näppärästi jo liikkuu niitä kiskomaan.

Ykkösope, Jos kaukalo tuntuu kamalan isolta Ainolle, voi kokeilla pientä pyyhettä pyllyn/selän alle hieman nostamaan. Näin ainakin mulle aikoinaan kerrottiin, tiiä sitten tuosta. Vaan äkkiähän nämä pikkuiset kyllä kasvaa, vaikka olisivat kuinka pieniä olleet syntyessään :)

Jotain minun piti vielä kommentoida, mutta tämä dementtia otti vallan aivoissani. Tulen kommentoimaan illan mittaan, jos muistan mitä se oli...

Jos lähtisin nyt hakeen Veetille uuden syöttötuolin matkahuollosta. Tilasin sen EILEN vaunula.fi-sivuilta ja se on jo nyt täällä! Todella nopeaa toimintaa =)

Lisa & Veeti 5,5kk