Miesvaltainen ala ja opiskelijabileet :D
Huhhuh! Olipahan melkoinen meno. Paikalla siis minun lisäkseni yksi tyttö ja kaikki muut poikia. :D
Sitä iskuyritysten määrää! Joku varoittelikin minua aiemmin. Kyseessä siis IT-ala ja olen ihan seminätti tyttö, en nyt mikään supermalli, mutta omasta mielestäni ihan kivan näköinen.
Alkuilta meni hyvin, mutta kun humalatila kasvoi niin osalla pojista meni ihan överiksi koko homma. Koko ajan sai kuulla että tule syliin istumaan tai viereen nukkumaan/jotain vastaavaa. Super kohteliaita ja koko ajan oli joku tunkemassa seuraan.
Seuraavana aamuna kaikkia hävetti, mutta tuli vähän sellainen olo että kun tuo kestettiin niin nyt kukaan ei enää näe meitä naisina jotenka saanemme olla jatkossa ihan rauhassa. :D Ei sillä, mukavia poikia, mutta ei huvita alkaa luokkakavereiden kanssa säätämään.
Kommentit (12)
Mun kaveri on DI, nainen. Olen ymmärtänyt, että hänen opiskeluaikansa on ollut tuollaista menoa. On tottunut miesten herrasmieskäytökseen, huomioon ja lirkutukseen.
Mulle tuli kanssa mieleen toi jaa. Ei muuta.
Tätä olen kaikille sinkkunaisille yrittänyt sanoa. Menkää miesvaltaisiin opiskelijabileisiin niin tulee aivan jäätävästi kysyntää eikä tarvitse olla mikään instagramfitnessmallimissi
Itse opiskelin hetken it-alaa, ja kävin pari kertaa opiskelijabileissä. Meijän luokkalaiset oli kai ujoja, koska aika rauhassa sai olla Isku yrityksiltä. Tai sitten olen vain ruma. :D
T. Seinäkukkanen
Tuo ei muuten toimi toisin päin. Itse miehenä opiskelin lähihoitajaksi eikä kukaan nainen edes flirttaillut, vaikka meitä miehiä oli luokassa tasan kaksi ja asuntolassakin vain vajaa kymmenen.
Tuliko tuo sinulle jotenkin yllätyksenä mitä tapahtuu kun ryypätään itsensä siihen kuntoon ettei enään kontrolli pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei muuten toimi toisin päin. Itse miehenä opiskelin lähihoitajaksi eikä kukaan nainen edes flirttaillut, vaikka meitä miehiä oli luokassa tasan kaksi ja asuntolassakin vain vajaa kymmenen.
Ei toimikaan. Naiset klikkiytyivät ja etsivät miehensä muualta tai valittivat miten yliopistossa ei ole nykyään enää miehiä (joo kiitos tästä)
T. sama kokemus, mutta eri naisvaltainen ala
Mies mikä kertoo tunteistaan selvinpäin pidä hänet. Mies joka juopuu ja käyttäytyy kuin eläin kiimassa häntä vältä tai elämäsi on tuleva pelkkää kärsimystä.
Eli siis nainen ei ota miestä ellei voi valita jonkun isommasta joukosta?
Hahahaa. Entisenä teekkarina (miehenä tosin) muistan, kun aikoinaan muutamalla "herrasmiesopiskelijalla", kun vähän alkoholia olivat nauttineet, meni homma pelkäksi naisten yrittämiseksi. Silloin heille nauroivat suunnilleen kaikki.
Koska tällaisia ihmisiä on olemassa, niin on olemassa myös käsitys, että naiset pilaavat hyvät juhlat, koska aina jonkun pitää ryhtyä yrittämään jotain. Huono peruste toki, mutta niin se vaan menee.
Jaa