Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka vihaavat hiusten pesemistä?

Vierailija
01.09.2015 |

Pitäis mennä suihkuun ja nyt on hiustenpesupäivä. Vitkuttelen tässä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umm... mitä vihaamista siinä voi olla? :D

Vierailija
2/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:18"]

Umm... mitä vihaamista siinä voi olla? :D

[/quote]

Inhottavaa, kun ne ovat sitten märät tuntikaupalla. Ja kuivaaminen hiustenkuivaajalla on vielä inhottavampaa, teen sitä vain äärimmäisessä hädässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kans tykkää pestä. On jotenkin hirveän iso homma vaikka minulla on lyhyt tukka.

Vierailija
4/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan inhosin. En enää jaksa olla rasvapetteri.

Vierailija
5/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rasittavaa. Lähinnä se huuhteleminen ja se, kun pesun jälkeen pitkät hiukset on märät. Yritän usein olla mahdollisimman pitkään pesemättä.

Vierailija
6/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hiusten pesua, etenkin jollain hyvällä shampoolla. Ja varsinki jos hiukset on tosi likaset! Ahh! Mut sehän ei nyt vastannu tähän sun kysymykseen.

Vierailija
7/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös. Inhoan märkiä hiuksia. Kuivaajaa en voi käyttää, koska hiuslaatuni on ohutta mutta sitä on paljon. Jos kuivaan kuivaimella hiukset menee pitkin päätä, kuohkeus katoaa.

Vierailija
8/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:22"]

Aikoinaan inhosin. En enää jaksa olla rasvapetteri.

[/quote]

Kyllä mä pesen ne hiukset tarpeeksi usein (yleensä suunnilleen joka toinen päivä), mutta inhoan sitä silti.

Ap

Vierailija
9/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään myyjän, joka todennäköisesti inhoaa. Myös naamansa pesua/ laittamista. Mistä syystä minä taas inhoan asioida kyseisessä liikkeessä. No, kiinnitin asiaan huomiota ehkä vain siksi, että myyjä oli todella palveluhaluton ja outo. Aloin tarkkailla, onko sillä jotain ongelmia itsensä kanssa.

Se on vielä sellainen pölyinen ja likainen paikka että jos itse olisin siellä hommissa, pesisin pääni joka päivä. Vaikka pitkien ja paksujen hiusteni pesu ja jälkipuunaus on kyllä projekti, sen myönnän. En inhoa hiustenpesua, mutta ei se hauskaakaan ole.

Eli on meitä :D

Vierailija
10/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiusmalliini vaikuttaa se, että en jaksa pestä ja laittaa tukkaani usein. Pesen hiukset vasta, kun on pakko eli noin 2-3 kertaa viikossa. Inhoan koko hommaa.

Vierailija
11/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän yhden, mun kaksivuotias tyttö. Kauhea älämölö taas illalla, kun piti pestä tukka. Toivottavasti ei sentään jatku aikuisuuteen asti...

Vierailija
12/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vaikka ihan pakko joka aamu pestä, föönata ja laittaa, kauhea vaiva. Ei oo vaihtoehtoja.

Vierailija
13/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin lapsena ja vihaan nyt. Suihkussa kestää kauan ja sitten se kuivausprosessi! Ei jumalau...

Vierailija
14/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suihkussa käymistä ja hiusten pesu nyt on vähiten aikaavievä asia suihkussa. Ei siinä föönaamisessakaan viittä minuuttia kauempaa mene.

Vierailija
15/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:06"]

Rakastan suihkussa käymistä ja hiusten pesu nyt on vähiten aikaavievä asia suihkussa. Ei siinä föönaamisessakaan viittä minuuttia kauempaa mene.

[/quote]

Kyllä menee föönamisessä aikaa, jos on paksu ja pitkä tukka, teen kampauksen muotovaahdon kanssa, en pelkästään kuivaa, ja käytän hellävaraista puhallusta, hiukset tykkää. Toki tykkään tehdä kampauksia.

Vierailija
16/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä itse pesussa ole mitään pahaa, mutta vihaan hiusten kampaamista pesun jälkeen. Mulla on sellainen hiuslaatu, joka takkuuntuu aivan täysin ja sitä saa sitten nyhtää pahimillaan puoli tuntia.

Vierailija
17/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan, mutta silti teen sitä.

Vierailija
18/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:18"]

Ei siinä itse pesussa ole mitään pahaa, mutta vihaan hiusten kampaamista pesun jälkeen. Mulla on sellainen hiuslaatu, joka takkuuntuu aivan täysin ja sitä saa sitten nyhtää pahimillaan puoli tuntia.

[/quote]

Onko sinulla oikeanlainen shampoo käytössä entä hoitoaine, auttaisiko hiusten selvityssuihke?

Vierailija
19/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Kyllä mulla menee kauemmin kuin viisi minuuttia. Hiukset ovat paksut ja ulottuvat ristiselkään. Itse en muutenkaan halua kauhean usein föönata hiuksia kun pidemmän päälle hiukset kärsivät siitä.

Vierailija
20/33 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:18"]

[/quote]

Onko sinulla oikeanlainen shampoo käytössä entä hoitoaine, auttaisiko hiusten selvityssuihke?

[/quote]

Kaikenlaisia shampoita ja hoitoaineita on tullut kokeiltua ja selvityssuihkekin on käytössä. Vielä ei vaan mikään tuotemerkki ole auttanut. Hieman luonnonkiharat hiukset ja karkea hiuslaatu ei ole paras mahdollinen yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi