Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2381/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?

Nainen: Tanja

Mies: Roni

Kukaan naisista ei mielestĂ€ni ole erityisen kaunis, mutta jos olisi itse pakko vaihtaa oma ulkonĂ€könsĂ€ johonkin tuollaiseen tavispĂ€rstÀÀn, valinta osuisi Tanjaan. SiinĂ€ tapauksessa en kyllĂ€ ikinĂ€ pitĂ€isi tukkaa sillĂ€ pikkumyysykeröllĂ€, joka vain korostaa rasittavaa luonnetta :D

MiehistĂ€ eniten mieleen (ulkonĂ€ollisesti) on Roni, etenkin silloin kun kasvoille leviÀÀ se ihanan ilkikurinen hymy. Antti on liian tavallisen ja kiltin nĂ€köinen, Jounin pitĂ€isi tehdĂ€ jotain hiuksilleen ettei tule mieleen exĂ€ni 90-luvulta :D

Vierailija
2382/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?

Naisista nÀtein on Tanja. HÀn on söpö.

MiehistÀ eniten ulkonÀköÀ miellyttÀÀ Roni. Etenkin Ronin hymy on aivan ihanan valloittava!

Niin ja nainen olen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestĂ€ Marilla on kauneimmat kasvonpiirteet ja vĂ€ritys. Etenkin silmĂ€t on tosi kauniit. TykkÀÀn hyvin laihasta naisvartalosta, joten Sarin kroppa on paras.

MiehistĂ€ on vaikeampi sanoa. Kukaan heistĂ€ ei erityisemmin viehĂ€tĂ€ mua, mutta jos olisi pakko valita joku, niin ehkĂ€ Antti. Tosin Jounin kroppa taitaa olla kivempi.

Olen itse nainen.

Vierailija
2384/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mut miten toi Mari on teista natti? Kun musta se ei oo. Tai voi olla etta toi luonne tekee sen kanssa.

Vierailija
2385/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aiemmista ulkonĂ€kö-kommentoinneista: ihminen, joka tunnustaa valitsevansa tai jĂ€ttĂ€vĂ€nsĂ€ puolison ulkonÀön yksittĂ€isen piirteen takia antaa itsestÀÀn tyhmĂ€n kuvan.  TyhmĂ€n ja huonokĂ€ytöksisen. Aikuistuneet, Ă€lykkÀÀt ihmiset eivĂ€t vain tee niin. Kannattaa siis miettiĂ€ mitĂ€ suustaan pÀÀstÀÀ, vaikka noin ajattelisikin tai tÀÀllĂ€ kirjoittelisi. Paljastaa itsestÀÀn enemmĂ€n kuin oli tarkoitus.

Ihminen, joka tĂ€mĂ€n lisĂ€ksi kertoo nĂ€mĂ€ aatteensa ÀÀneen puolisoehdokkaalle. TĂ€hĂ€n en osaa sanoa mitÀÀn:  olen tyrmistynyt ja sanaton. Minulla on ollut kunnia saada tĂ€llainen ulkonĂ€kö -analyysi, pyytĂ€mĂ€ttĂ€, muutamalta mieheltĂ€, ja tĂ€ytyy sanoa, ettĂ€ voi juku kun eivĂ€t valinneet minua. Niin paljon heissĂ€ menetin.

SitÀ, mikÀ saa ihmisen nostamaan itsensÀ niin korkealle jalustalle, ettÀ kokee velvollisuudekseen kommentoida muiden ulkonÀköÀ, ymmÀrtÀmÀttÀ ettÀ nÀkemyksensÀ on subjektiivinen, en vielÀ tÀnÀ pÀivÀnÀkÀÀn ymmÀrrÀ.

MikĂ€ myötĂ€hĂ€peĂ€n mÀÀrĂ€ kun yksi tĂ€mĂ€n kauden miehistĂ€ avasi sanaisen arkkunsa.  Jos olisin ollut nainen olisin lĂ€htenyt, heti. Jos olisin yksi valitsijoista, hĂ€vettĂ€isi kyllĂ€ suunnattomasti.

Vierailija
2386/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmista ulkonĂ€kö-kommentoinneista: ihminen, joka tunnustaa valitsevansa tai jĂ€ttĂ€vĂ€nsĂ€ puolison ulkonÀön yksittĂ€isen piirteen takia antaa itsestÀÀn tyhmĂ€n kuvan.  TyhmĂ€n ja huonokĂ€ytöksisen. Aikuistuneet, Ă€lykkÀÀt ihmiset eivĂ€t vain tee niin. Kannattaa siis miettiĂ€ mitĂ€ suustaan pÀÀstÀÀ, vaikka noin ajattelisikin tai tÀÀllĂ€ kirjoittelisi. Paljastaa itsestÀÀn enemmĂ€n kuin oli tarkoitus.

Ihminen, joka tĂ€mĂ€n lisĂ€ksi kertoo nĂ€mĂ€ aatteensa ÀÀneen puolisoehdokkaalle. TĂ€hĂ€n en osaa sanoa mitÀÀn:  olen tyrmistynyt ja sanaton. Minulla on ollut kunnia saada tĂ€llainen ulkonĂ€kö -analyysi, pyytĂ€mĂ€ttĂ€, muutamalta mieheltĂ€, ja tĂ€ytyy sanoa, ettĂ€ voi juku kun eivĂ€t valinneet minua. Niin paljon heissĂ€ menetin.

SitÀ, mikÀ saa ihmisen nostamaan itsensÀ niin korkealle jalustalle, ettÀ kokee velvollisuudekseen kommentoida muiden ulkonÀköÀ, ymmÀrtÀmÀttÀ ettÀ nÀkemyksensÀ on subjektiivinen, en vielÀ tÀnÀ pÀivÀnÀkÀÀn ymmÀrrÀ.

MikĂ€ myötĂ€hĂ€peĂ€n mÀÀrĂ€ kun yksi tĂ€mĂ€n kauden miehistĂ€ avasi sanaisen arkkunsa.  Jos olisin ollut nainen olisin lĂ€htenyt, heti. Jos olisin yksi valitsijoista, hĂ€vettĂ€isi kyllĂ€ suunnattomasti.

ja nÀin. puit sanoiksi, mitÀ olen koittanut sanoa tÀÀllÀ. voi olla, ettÀ ulkonÀköni puolesta sopisin ronin unelmakumppaniin, mutta ikimaailmassa hÀn ei vastaisi minun vaatimuksiani, kunnioittava mies, jolla kÀytöstavat. tÀÀllÀkin on miehiÀ, jotka kokee ettÀ saahan sitÀ olla rehellinen ja ei voi mitÀÀn jos toinen ei matchaa ulkonÀkötoiveitaan. oen tapaillut miehiÀ laidasta laitaan eikÀ ikinÀ tulisi mieleen laukoa mielipiteitÀ heidÀn ulkonÀöstÀ. sitÀ ei vaan tehdÀ. voi sen muullakin tapaa hoitaa, vaikka mielestÀsi olet kaveri minulle-linjalla. ja juuri tÀmÀ, ettÀ yleensÀ ei ne komeimmat-miehet nostaa itsensÀ jalustalle ja arvostelee naisia. sitten ihmettelee, miksi ovat sinkkuja tai se missin nÀköinen misukka ei kiinnostu hÀnestÀ. niin, olisiko sillÀ sisÀisellÀkin hehkulla jotain tekemistÀ tÀmÀn kanssa.

Vierailija
2387/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Antti voikin olla noin H-I-D-A-S? Tuntui ton arki-klipin perusteella, ettĂ€ itse ainakin menettĂ€isin hermoni tossa vaiheessa jo, ettĂ€ voitko nyt hyvĂ€ mies sanoa jo jotain?!? Aivan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ katsottavaa... 

Antti vain halusi vastata jotain harkittua. EihĂ€n hyvĂ€ arki ole ihan helppo juttu vastattavaksi. Ja kameratkin paikalla. Itsekin menisin varmaan aivan lukkoon. Esim. riittÀÀkö hyvÀÀn arkeen arjen perussujuminen, vaan pitÀÀkö mukana olla jotain muutakin. MielestĂ€ni hyvĂ€ arki on yhtĂ€ vaikea vastattava kuin hyvĂ€ elĂ€mĂ€. 

Itse olisin noina pariskuntina varmaan etukĂ€teen harjoitellut kumppanin kanssa, mitĂ€ kameran edessĂ€ puhutaan. 

Periaatteessa kyllĂ€, mutten usko, ettĂ€ sari odotti vastausta, jossa pitÀÀ olla joku ÀÀrimmĂ€isen syvĂ€llinen tarkoitus. Anttihan itse sanoi ettei sarin kysymys ollut vaikea. Miksei sitten saa sanaa suustaan? Varmaan vastaukseksi olisi riittĂ€nyt, ettĂ€ sujuva arki, jossa on myös riittĂ€vĂ€sti yhdessĂ€oloa jne. Mutta kun kaiken pitÀÀ olla aina niin tarkasti mietittyĂ€ ja laskelmoivaa, ettei normaalissa keskustelussa sellaista pidemmĂ€n pÀÀlle normaali ihminen jaksa kuunnella. 

MinÀ taas en tykkÀÀ suuna pÀÀnÀ hölöttÀvistÀ ihmisistÀ. Viisasta vastausta jaksan vaikka hetken odottaakin. Minusta se pÀinvastoin on toisen kunnioittamista, ettÀ antaa suurehkoon kysymykseen punnitun vastauksen. Etenkin, kun asia lienee Sarille tÀrkeÀ.

Vierailija
2388/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista vĂ€hĂ€n vaikea sanoa, mutta ehkĂ€ Sari. MiehistĂ€ taas ihan helppo - Antti, TOTTAKAI!!

Vierailija
2389/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista vĂ€hĂ€n vaikea sanoa, mutta ehkĂ€ Sari. MiehistĂ€ taas ihan helppo - Antti, TOTTAKAI!!

Ai niin, ja olen nainen. Kolmekymppinen.

Vierailija
2390/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antin tatuoinnit! :o

Vierailija
2391/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just mietin samaa...ei sovi yhtÀÀn tuolle hajuttoman mauttoman vÀrittömÀlle nössölle. Sorry, mun mielipide :)

Vierailija
2392/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sari nÀytti ihan kyllÀstyneeltÀ tuolla Kotkan markkinoilla, jossa Antti taas ihmetteli kaikkea ja olisi halunnut tuliaisia ym. :D

Vierailija
2393/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jee, Kanala tylytti Ronia!

Vierailija
2394/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Roni vaikuttaa siltÀ kuin olisi jo luovuttanut ja ÀrsyttÀisi koko mukanaolo.

Vierailija
2395/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisista Sari on kaunein, miehistÀ vaikea valita. EhkÀ Roni.

Sarissa tosin ÀrsyttÀÀ venyvÀ puhetapa, tai miten sen nyt sanoo, kuulostaa nuivalta tai hieman valittavalta vÀhÀn koko ajan vaikka olisi neutraalikin. Eri tavalla kuin Mari, nyt lÀhinnÀ ÀÀnenkÀytöstÀ kyse, semmoista muminaa. Mutta on kaunis kuin mikÀ, juuri Àsken ihastelin Saria kesÀmekossaan.

Olen nainen.

Vierailija
2396/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta kaikki ovat "perusviehĂ€ttĂ€viĂ€" ts. voisin ulkonÀön puolesta ihastua keneen tahansa. Tai lĂ€hinnĂ€ kai miehiin, kun tĂ€hĂ€nkin saakka kaikki kumppanit olleet miehiĂ€ :) 

UlkonÀköön liittyen: onkohan Sarilla rintaimplantit?

Vierailija
2397/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sari on kyllĂ€ aikamoinen pÀÀllepĂ€smĂ€ri. ÄÀnensĂ€vy kovin raskas. Ei tarvita leikkuulautaa, tuliaiset on jo hankittu, nyt mennÀÀn syömÀÀn jne. Antti taas on kuin lapsi karkkikaupassa sekĂ€ ÀÀrimmĂ€isen rakastunut ja miellyttĂ€misenhaluinen. MolemmissĂ€ piirteitĂ€, jotka pidemmĂ€n pÀÀlle Ă€rsyttÀÀ.

Vierailija
2398/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valinnat ois ehdottomasti Jouni ja Sari. Ja nainen olen. Ei noista kukaan ruma ole, kivannĂ€köisiĂ€ kaikki. Mutta Jounissa on vaan sitĂ€ jotain, pitĂ€köön hiuksensakin, kelpaa. :D Ja Sari on ihan huikean kaunis minusta, semmosella persoonallisemmalla tavalla.

Vierailija
2399/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, nuo tatskat on ainoo negatiivinen juttu muuten aivan yli-ihanassa Antissa!! Mutta saa ne kyllĂ€ anteeksi, heti samantien <3

Vierailija
2400/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

joo just noi antin tatuoinnit! ja olen henkilö, joka pitÀÀ tatuoinneista. ihan kuin olisi pÀÀlleliimatut. kuvat jotenkin ei sovi yhtÀÀn, persoonattomia ja loppuuki niin rumasti. onkohan antti tapaillut jotain tatutoitua mimmiÀ ja sen mieliksi tatuoinut kÀtensÀ :D. ihan eri tyyppinen. ja tuntui muutenkin olevan mielistelevÀ markkinoilla. onneksi sentÀÀn osti jotain kun mieli teki, vaikka sari oli hieman vastahakoinen. onkohan sari kyllÀstynyt anttiin vaiko on muuten vain tuollainen hieman innostumaton ihminen?..

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn viisi neljÀ