Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?
Naisista nÀtein on Tanja. HÀn on söpö.
MiehistÀ eniten ulkonÀköÀ miellyttÀÀ Roni. Etenkin Ronin hymy on aivan ihanan valloittava!
Niin ja nainen olen.
Mun mielestÀ Marilla on kauneimmat kasvonpiirteet ja vÀritys. Etenkin silmÀt on tosi kauniit. TykkÀÀn hyvin laihasta naisvartalosta, joten Sarin kroppa on paras.
MiehistÀ on vaikeampi sanoa. Kukaan heistÀ ei erityisemmin viehÀtÀ mua, mutta jos olisi pakko valita joku, niin ehkÀ Antti. Tosin Jounin kroppa taitaa olla kivempi.
Olen itse nainen.
Mut miten toi Mari on teista natti? Kun musta se ei oo. Tai voi olla etta toi luonne tekee sen kanssa.
Aiemmista ulkonÀkö-kommentoinneista: ihminen, joka tunnustaa valitsevansa tai jÀttÀvÀnsÀ puolison ulkonÀön yksittÀisen piirteen takia antaa itsestÀÀn tyhmÀn kuvan. TyhmÀn ja huonokÀytöksisen. Aikuistuneet, ÀlykkÀÀt ihmiset eivÀt vain tee niin. Kannattaa siis miettiÀ mitÀ suustaan pÀÀstÀÀ, vaikka noin ajattelisikin tai tÀÀllÀ kirjoittelisi. Paljastaa itsestÀÀn enemmÀn kuin oli tarkoitus.
Ihminen, joka tÀmÀn lisÀksi kertoo nÀmÀ aatteensa ÀÀneen puolisoehdokkaalle. TÀhÀn en osaa sanoa mitÀÀn: olen tyrmistynyt ja sanaton. Minulla on ollut kunnia saada tÀllainen ulkonÀkö -analyysi, pyytÀmÀttÀ, muutamalta mieheltÀ, ja tÀytyy sanoa, ettÀ voi juku kun eivÀt valinneet minua. Niin paljon heissÀ menetin.
SitÀ, mikÀ saa ihmisen nostamaan itsensÀ niin korkealle jalustalle, ettÀ kokee velvollisuudekseen kommentoida muiden ulkonÀköÀ, ymmÀrtÀmÀttÀ ettÀ nÀkemyksensÀ on subjektiivinen, en vielÀ tÀnÀ pÀivÀnÀkÀÀn ymmÀrrÀ.
MikÀ myötÀhÀpeÀn mÀÀrÀ kun yksi tÀmÀn kauden miehistÀ avasi sanaisen arkkunsa. Jos olisin ollut nainen olisin lÀhtenyt, heti. Jos olisin yksi valitsijoista, hÀvettÀisi kyllÀ suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista ulkonÀkö-kommentoinneista: ihminen, joka tunnustaa valitsevansa tai jÀttÀvÀnsÀ puolison ulkonÀön yksittÀisen piirteen takia antaa itsestÀÀn tyhmÀn kuvan. TyhmÀn ja huonokÀytöksisen. Aikuistuneet, ÀlykkÀÀt ihmiset eivÀt vain tee niin. Kannattaa siis miettiÀ mitÀ suustaan pÀÀstÀÀ, vaikka noin ajattelisikin tai tÀÀllÀ kirjoittelisi. Paljastaa itsestÀÀn enemmÀn kuin oli tarkoitus.
Ihminen, joka tÀmÀn lisÀksi kertoo nÀmÀ aatteensa ÀÀneen puolisoehdokkaalle. TÀhÀn en osaa sanoa mitÀÀn: olen tyrmistynyt ja sanaton. Minulla on ollut kunnia saada tÀllainen ulkonÀkö -analyysi, pyytÀmÀttÀ, muutamalta mieheltÀ, ja tÀytyy sanoa, ettÀ voi juku kun eivÀt valinneet minua. Niin paljon heissÀ menetin.
SitÀ, mikÀ saa ihmisen nostamaan itsensÀ niin korkealle jalustalle, ettÀ kokee velvollisuudekseen kommentoida muiden ulkonÀköÀ, ymmÀrtÀmÀttÀ ettÀ nÀkemyksensÀ on subjektiivinen, en vielÀ tÀnÀ pÀivÀnÀkÀÀn ymmÀrrÀ.
MikÀ myötÀhÀpeÀn mÀÀrÀ kun yksi tÀmÀn kauden miehistÀ avasi sanaisen arkkunsa. Jos olisin ollut nainen olisin lÀhtenyt, heti. Jos olisin yksi valitsijoista, hÀvettÀisi kyllÀ suunnattomasti.
ja nÀin. puit sanoiksi, mitÀ olen koittanut sanoa tÀÀllÀ. voi olla, ettÀ ulkonÀköni puolesta sopisin ronin unelmakumppaniin, mutta ikimaailmassa hÀn ei vastaisi minun vaatimuksiani, kunnioittava mies, jolla kÀytöstavat. tÀÀllÀkin on miehiÀ, jotka kokee ettÀ saahan sitÀ olla rehellinen ja ei voi mitÀÀn jos toinen ei matchaa ulkonÀkötoiveitaan. oen tapaillut miehiÀ laidasta laitaan eikÀ ikinÀ tulisi mieleen laukoa mielipiteitÀ heidÀn ulkonÀöstÀ. sitÀ ei vaan tehdÀ. voi sen muullakin tapaa hoitaa, vaikka mielestÀsi olet kaveri minulle-linjalla. ja juuri tÀmÀ, ettÀ yleensÀ ei ne komeimmat-miehet nostaa itsensÀ jalustalle ja arvostelee naisia. sitten ihmettelee, miksi ovat sinkkuja tai se missin nÀköinen misukka ei kiinnostu hÀnestÀ. niin, olisiko sillÀ sisÀisellÀkin hehkulla jotain tekemistÀ tÀmÀn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Antti voikin olla noin H-I-D-A-S? Tuntui ton arki-klipin perusteella, ettÀ itse ainakin menettÀisin hermoni tossa vaiheessa jo, ettÀ voitko nyt hyvÀ mies sanoa jo jotain?!? Aivan jÀrkyttÀvÀÀ katsottavaa...
Antti vain halusi vastata jotain harkittua. EihÀn hyvÀ arki ole ihan helppo juttu vastattavaksi. Ja kameratkin paikalla. Itsekin menisin varmaan aivan lukkoon. Esim. riittÀÀkö hyvÀÀn arkeen arjen perussujuminen, vaan pitÀÀkö mukana olla jotain muutakin. MielestÀni hyvÀ arki on yhtÀ vaikea vastattava kuin hyvÀ elÀmÀ.
Itse olisin noina pariskuntina varmaan etukÀteen harjoitellut kumppanin kanssa, mitÀ kameran edessÀ puhutaan.
Periaatteessa kyllÀ, mutten usko, ettÀ sari odotti vastausta, jossa pitÀÀ olla joku ÀÀrimmÀisen syvÀllinen tarkoitus. Anttihan itse sanoi ettei sarin kysymys ollut vaikea. Miksei sitten saa sanaa suustaan? Varmaan vastaukseksi olisi riittÀnyt, ettÀ sujuva arki, jossa on myös riittÀvÀsti yhdessÀoloa jne. Mutta kun kaiken pitÀÀ olla aina niin tarkasti mietittyÀ ja laskelmoivaa, ettei normaalissa keskustelussa sellaista pidemmÀn pÀÀlle normaali ihminen jaksa kuunnella.
MinÀ taas en tykkÀÀ suuna pÀÀnÀ hölöttÀvistÀ ihmisistÀ. Viisasta vastausta jaksan vaikka hetken odottaakin. Minusta se pÀinvastoin on toisen kunnioittamista, ettÀ antaa suurehkoon kysymykseen punnitun vastauksen. Etenkin, kun asia lienee Sarille tÀrkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?
Naisista vÀhÀn vaikea sanoa, mutta ehkÀ Sari. MiehistÀ taas ihan helppo - Antti, TOTTAKAI!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista vÀhÀn vaikea sanoa, mutta ehkÀ Sari. MiehistÀ taas ihan helppo - Antti, TOTTAKAI!!
Ai niin, ja olen nainen. Kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Antin tatuoinnit! :o
just mietin samaa...ei sovi yhtÀÀn tuolle hajuttoman mauttoman vÀrittömÀlle nössölle. Sorry, mun mielipide :)
Sari nÀytti ihan kyllÀstyneeltÀ tuolla Kotkan markkinoilla, jossa Antti taas ihmetteli kaikkea ja olisi halunnut tuliaisia ym. :D
Roni vaikuttaa siltÀ kuin olisi jo luovuttanut ja ÀrsyttÀisi koko mukanaolo.
Naisista Sari on kaunein, miehistÀ vaikea valita. EhkÀ Roni.
Sarissa tosin ÀrsyttÀÀ venyvÀ puhetapa, tai miten sen nyt sanoo, kuulostaa nuivalta tai hieman valittavalta vÀhÀn koko ajan vaikka olisi neutraalikin. Eri tavalla kuin Mari, nyt lÀhinnÀ ÀÀnenkÀytöstÀ kyse, semmoista muminaa. Mutta on kaunis kuin mikÀ, juuri Àsken ihastelin Saria kesÀmekossaan.
Olen nainen.
Minusta kaikki ovat "perusviehÀttÀviÀ" ts. voisin ulkonÀön puolesta ihastua keneen tahansa. Tai lÀhinnÀ kai miehiin, kun tÀhÀnkin saakka kaikki kumppanit olleet miehiÀ :)
UlkonÀköön liittyen: onkohan Sarilla rintaimplantit?
Sari on kyllĂ€ aikamoinen pÀÀllepĂ€smĂ€ri. ĂĂ€nensĂ€vy kovin raskas. Ei tarvita leikkuulautaa, tuliaiset on jo hankittu, nyt mennÀÀn syömÀÀn jne. Antti taas on kuin lapsi karkkikaupassa sekĂ€ ÀÀrimmĂ€isen rakastunut ja miellyttĂ€misenhaluinen. MolemmissĂ€ piirteitĂ€, jotka pidemmĂ€n pÀÀlle Ă€rsyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mun valinnat ois ehdottomasti Jouni ja Sari. Ja nainen olen. Ei noista kukaan ruma ole, kivannÀköisiÀ kaikki. Mutta Jounissa on vaan sitÀ jotain, pitÀköön hiuksensakin, kelpaa. :D Ja Sari on ihan huikean kaunis minusta, semmosella persoonallisemmalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Antin tatuoinnit! :o
Juu, nuo tatskat on ainoo negatiivinen juttu muuten aivan yli-ihanassa Antissa!! Mutta saa ne kyllÀ anteeksi, heti samantien <3
joo just noi antin tatuoinnit! ja olen henkilö, joka pitÀÀ tatuoinneista. ihan kuin olisi pÀÀlleliimatut. kuvat jotenkin ei sovi yhtÀÀn, persoonattomia ja loppuuki niin rumasti. onkohan antti tapaillut jotain tatutoitua mimmiÀ ja sen mieliksi tatuoinut kÀtensÀ :D. ihan eri tyyppinen. ja tuntui muutenkin olevan mielistelevÀ markkinoilla. onneksi sentÀÀn osti jotain kun mieli teki, vaikka sari oli hieman vastahakoinen. onkohan sari kyllÀstynyt anttiin vaiko on muuten vain tuollainen hieman innostumaton ihminen?..
Nainen: Tanja
Mies: Roni
Kukaan naisista ei mielestÀni ole erityisen kaunis, mutta jos olisi itse pakko vaihtaa oma ulkonÀkönsÀ johonkin tuollaiseen tavispÀrstÀÀn, valinta osuisi Tanjaan. SiinÀ tapauksessa en kyllÀ ikinÀ pitÀisi tukkaa sillÀ pikkumyysykeröllÀ, joka vain korostaa rasittavaa luonnetta :D
MiehistÀ eniten mieleen (ulkonÀollisesti) on Roni, etenkin silloin kun kasvoille leviÀÀ se ihanan ilkikurinen hymy. Antti on liian tavallisen ja kiltin nÀköinen, Jounin pitÀisi tehdÀ jotain hiuksilleen ettei tule mieleen exÀni 90-luvulta :D