Jarnolle ja Carlille pikkuveli, nimi ehdotuksia?
Otsikossa se tulikin, mikä sopisi noihin? Itse olen salaisesti miettinyt nimeä Jarl mut onko liian erikoinen?
Kommentit (53)
Siis onko sulla veljesten nimet jarno ja carl? Miksi niin erilaiset?
Jarno, Carl & Silverbell
Mun mielestä tuo olisi suloisesti sointuva pikkumiesten nimitiimi.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:26"]
Otsikossa se tulikin, mikä sopisi noihin? Itse olen salaisesti miettinyt nimeä Jarl mut onko liian erikoinen?
[/quote]Onko näillä Jarnolla ja Carlilla samat vanhemmat vai oletteko uusioperhe?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:26"]
[/quote]Onko näillä Jarnolla ja Carlilla samat vanhemmat vai oletteko uusioperhe?
[/quote]
Uusperhe, Jarno on edellisestä liitostani :)
Kukaan alle 30-vuotias ei voi olla Jarno. No, jos näin nyt on päässyt käymään, sanoisin
Jarno, Carl ja Henry. (= Jappe, Kalle ja Henkka)
Jarno, Carl ja Tobias. (= Jarppi, Kalle ja Topi)
Jos se luulemani Carl olikin Carli, en todellakaan osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:26"] Otsikossa se tulikin, mikä sopisi noihin? Itse olen salaisesti miettinyt nimeä Jarl mut onko liian erikoinen? [/quote]Onko näillä Jarnolla ja Carlilla samat vanhemmat vai oletteko uusioperhe? [/quote] Uusperhe, Jarno on edellisestä liitostani :)
[/quote]
Ja mistäs se Carl on ilmestynyt?
Yhdelle suomalainen toiselle ruotsalainen ja kolmannelle venäläinen nimi - ehdottomasti Vladimir!
Siis oletko sä ollut valkkaamassa näitä molempia nimiä?
Miten sulla on nyt kolmannen kohdalla tullut mieleen miettiä, mikä sopis? Kun tokan kohdalla ei vissiin ole tullut pieneen mieleenkään?
Nimimerkillä Jorma-Isabella
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:26"] Otsikossa se tulikin, mikä sopisi noihin? Itse olen salaisesti miettinyt nimeä Jarl mut onko liian erikoinen? [/quote]Onko näillä Jarnolla ja Carlilla samat vanhemmat vai oletteko uusioperhe? [/quote] Uusperhe, Jarno on edellisestä liitostani :)
[/quote]
Ja mistäs se Carl on ilmestynyt?
[/quote]
No tietenkin, nykyisestä liitostani ja nyt odotan kolmatta - nykyiselle miehelleni toista lasta
Jarno, Carl ja Mehmet.
Jarno, Carl ja Pierre.
Jarno, Carl ja George.
Jarno, Carl ja Dimitri.
Marco