Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Miks ei antanut Antin katsella rauhassa ja ostaa tuliaisia? Se aika usein sanoo ei Antin valinnoille.
Tapasiko ne taas Sarin siskon miehineen? Luulin jo hetken, ettÀ nyt vihdoin Antin sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tapasiko ne taas Sarin siskon miehineen? Luulin jo hetken, ettÀ nyt vihdoin Antin sukulaisia.
EivÀt kaikki halua televisioon. Olihan se Antin isÀ viimeksi, mutta ÀidistÀ puhuttiin, ei nÀkynyt. PÀÀttelin, ettei halunnut telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
UlkonÀköön liittyen: onkohan Sarilla rintaimplantit?
Ei varmasti ole, mutta se kesÀmekko kyllÀ korosti rintamusta.
Eih...."mĂ€ LUULEN, ettĂ€.." sitten katse Ă€kkiĂ€ Sariin: "oo sitten eri mieltĂ€, jos haluat".. Miksi, oi miksi Antti tekee aina noin? Sano oma mielipide suoraan, Ă€lĂ€kĂ€ koko ajan mieti Sarin mielipidettĂ€. ĂlĂ€kĂ€ sano asioita, joita uskot Sarin haluavan kuulla.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tuo huohotus tulee?
Antti innoissaan ja rakastuneisuuttaan hönkii kaulukseensa kiinnitettyyn mikkiin....
No juhannuksenase Antin iskÀ oli siellÀ mökillÀ. Jos muut ei halua tv ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Eih...."mĂ€ LUULEN, ettĂ€.." sitten katse Ă€kkiĂ€ Sariin: "oo sitten eri mieltĂ€, jos haluat".. Miksi, oi miksi Antti tekee aina noin? Sano oma mielipide suoraan, Ă€lĂ€kĂ€ koko ajan mieti Sarin mielipidettĂ€. ĂlĂ€kĂ€ sano asioita, joita uskot Sarin haluavan kuulla.
ja sitten antti sanoi taas jotain johtajuussekidaa, ettÀ luulen ettÀ kun olemme eri mieltÀ, olemme samalla puolella pelikenttÀÀ. whaat?! tuleeko tolta ikinÀ mitÀÀn mielipidettÀ heti!.
toisaalla mari ja jouni on ihania :D
Toi Mari yrittÀÀ nyt jotenkin liikaa....
Rintaimplantit nÀkyi hÀÀmatkalla, tunnistin.
T: toinen implantit omaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UlkonÀköön liittyen: onkohan Sarilla rintaimplantit?
Ei varmasti ole, mutta se kesÀmekko kyllÀ korosti rintamusta.
Ainakin Sarilla on ripsenpidennykset ja hiuksissa pidennykset (tai tuuhennokset...) myös.
Kanalakin ihan liekeissÀ kun Antti kerrankin eri mieltÀ, mut sehÀn olikin vaan lÀppÀ!
En kestÀ tuota Anttia! Kamala lepsukka ja ihme mielistelevÀ ja teennÀinen hymy naamalla koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Oho, Antti on ERI MIELTĂ!!!
Mut se oli vain lÀppÀ -korjausliike perÀÀn!
Antti on selvÀ toisten ihmisten mielistelijÀ. Olin itse ennen aivan samanlainen, ei oikeen ollut omaa juttua ja kaikki kuulosti hyvÀltÀ, halusin miellyttÀÀ muita, ja itse jotenkin pahoittelin mielipiteitÀni ja halusin antaa aivan liian empaattisen kuvan itsestÀni. Mutta kyllÀ Antti tosta vielÀ rentoutuu, mutta ei ainakaan se haukkuminen tÀÀllÀ auta, se on ihan oikeesti ikÀvÀ asia omalle kohdalle.
Naiset jo vaatettaa miehiÀÀn. SiitÀ se lÀhtee, tossukkana olo.
Roni vaikuttaa todella liian keskenkasvuiselta tÀhÀn ohjelmaan tai ylipÀÀnsÀ avioliittoon. Harmittaa rouvan puolesta.