Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItseÀni kiinnostaa tÀmÀ palstalaisten epÀpyhyys. Koska Roni on sanonut, ettÀ hÀnen edelliset tyttöystÀvÀnsÀ ovat olleet vaaleahiuksisia ja isorintaisia, niin hÀn on pinnallinen. Voisin melkein vÀittÀÀ, ettÀ kaikilla palstalaisilla on joitakin ulkonÀkökriteereitÀ. Luin juuri tÀtÀ samaa ketjua ja joku palstalainen kommentoi jonkun miehen naamaa, jossa kuulemma on liikaa luomia. Ei Roni ole ainakaan ohjelmassa sanonut, ettÀ pitÀÀ olla isot rinnat ja vaalea tukka.
Roni on vertaillut Tanjaa (ihan kamerankin edessÀ) exiinsÀ vartalon ja ulkonÀön puolesta. Se nyt vaan on oikeasti todella mautonta ja sivistymÀtöntÀ kÀytöstÀ Ronilta, vaikka av-mamma kuinka yrittÀisi syyttÀÀ leikkaajia ja kÀsikirjoittajia.
Tanja kertoi, ettÀ Ronilla on (iso) maha. Oli tÀtÀÀ mahaa jo sÀikÀhtÀnyt hÀissÀ heti ensimmÀisenÀ. TÀmÀ ei tietenkÀÀn ole tÀydellisen feministi-palstalailijan mielestÀ vÀÀrin.
Ison mahan saa helposti pois tahtoessaan, mutta rintoja ei saa isoiksi eikÀ uomaa kurvikkaaksi noin vain. Hampiaden oikominen tai kuorien laitto on sekin aika iso homma, jota ei vÀlttÀmÀttÀ suostuta edes tekemÀÀn. Hiukset saa kyllÀ vaaleiksi, mutta sekin on hankalampaa ja työlÀÀmpÀÀ ja epÀaidompaa yllÀpitÀÀ, kuin pienentynyt maha.
Hiusten vÀrjÀys työlÀÀmpÀÀ kuin treenaus ja terveellinen syöminen? Oikeesti?
On, jos tumma juurikasvu pukkaa jatkuvasti. EpÀterveellisempÀÀkin on lotrata myrkkyjen kanssa. Kalliimmaksikin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa muuten tuo Seiskan tÀn pÀivÀn lööppi Marin nimestÀ. Ettei se ole oikeasti hÀnen oikea nimensÀ vaan vasta kolmas. Ja ettei sitÀ olisi kerrottu sarjassa.
Ăhöm.. Tainnu toimittajalla jÀÀhĂ€ hÀÀjakso kattomatta, jossa kyllĂ€ sanottiin kaikkien nimet sukunimeĂ€ lukuunottamatta ;)
MikÀ lööppi, en löydÀ? MitÀ siinÀ sanotaan, eikö Mari ole kutsumanimi kuitenkin? Mietin liittyykö se vaimottelu sitten tÀhÀn, jos ei muista nimeÀ.
Miksi Sari meni heti sisustamaan uudelleen sen kesÀmökin, aika tökeröÀ. HÀn on ilmeisesti niitÀ ihmisiÀ, joilla on omasta mielestÀÀn absoluuttisen hyvÀ maku ihan jokaisessa asiassa. Sellaisen kanssa on pidemmÀn pÀÀlle todella raskasta olla, mikÀÀn ei kelpaa jos ei ole just hÀnen mielen mukaan tehty. Vanhemmiten tÀmÀ mÀÀrÀily sitten jatkuu myös lasten elÀmÀn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa muuten tuo Seiskan tÀn pÀivÀn lööppi Marin nimestÀ. Ettei se ole oikeasti hÀnen oikea nimensÀ vaan vasta kolmas. Ja ettei sitÀ olisi kerrottu sarjassa.
ĂĂ€liö. Mari on hĂ€nen oikea nimensĂ€, vaikka se on kolmas nimi. EivĂ€t kaikki kĂ€ytĂ€ ensimmĂ€istĂ€ nimeÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin varmaan liian sivusilmÀllÀ, mutta se Antin mökki ennen ja jÀlkeen Sarin rymsteerauksen? SehÀn oli tosi mukava ja tyylikÀs jÀlkeen, kun taas ennen perus kesÀmökki, jossa sitÀ ja tÀtÀ eriparista kalustetta. PitÀisi vilkaista uudestaan, ettÀ mitÀ siellÀ tehtiin.
Katsoin uudestaan. SiellÀ olikin kai pÀÀmökki ja saunamökki, ja sitÀ saunamökkiÀ myllÀsivÀt. PÀÀmökki oli hieno ja varmaan ok jo valmiiksi, paitsi kalatyyny.
EipÀs ÀÀliöistetÀ siellÀ heti. EnhÀn minÀ sitÀ tarkoittanutkaan, etteikö joku muu nimi voisi olla kutsumanimi kuin virallinen etunimi. LÀhinnÀ vain huvitti, kun Seiska uutisoi, ettÀ suuri paljastus: Marin nimi ei olekaan virallisesti Mari vaan Taina..
No enivei..
Tuossa linkki juttuun, johon viittasin:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-morsiamen-oikâŠ
^ Ja siis vielÀ se, ettei sitÀ olisi sarjassa kerrottu..
Vaikka siinÀ alttarilla kaikkien nimet (sukunimeÀ lukuunottamatta) kerrottiin!
Jaaha tÀmÀnkö takia Jouni vaimottelee eikÀ kÀytÀ etunimeÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni on todellisuudessa toiset huomioiva fiksu tyyppi,jolla on paljon ystÀviÀ ja kavereita.Onneksi ne jotka tuntevat Ronin tietÀvÀt ettei Roni ole ainakaan pinnallinen.Tanja mÀÀrÀÀ liikaa Ronia.Ei luota Ronin tekemisiin.Tanjalla erilainen luonne.Ei sovi mukavalle ja tunteelliselle Ronille.
Kuulostat ihan siltÀ, kuin olisit Tanjan puolueellinen anoppi..
JÀnnÀ, kun mulle tuli myös se Ronin Àiti heti mieleen noista lauseista! Jotenkin samankuuloista lauseenmuodostusta kuin hÀnellÀ siinÀ juhannusjaksossa!
Vierailija kirjoitti:
Kun tÀssÀ nyt Tanja tullut puheeseen, niin jatkan samasta teemasta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun T ja R olivat Tanjan vanhempien luona syömÀssÀ. SiinÀ ilmeni mun mielestÀ, miten Tanja aivan hÀmmentÀvÀn paljon on omaksunut ÀitinsÀ tapoja. Myös Tanjan sisko, he keskustelivat nÀistÀ Ronin vessarenkaan asetteluista ja muusta. SieltÀ se jÀrjetön siivousintoilu ja kodista huolehtiminen tulee, ja mun nÀkemyksen mukaan se on tosi yleistÀ suunnilleen tÀssÀ sukupolvessa (about suuret ikÀluokat), joiden vanhemmat on jollain tavalla kokeneet sodan. Ja osittain se on siirtynyt meillekin 70-80-luvuilla syntyneisiin, mutta sitten taas monelle ei, kuten itselleni. Tarkoitan siis yleistettynÀ sitÀ, ettÀ helvetisti vaan siivotaan ja jÀrjestellÀÀn, ja naisen pitÀÀ hoitaa tietyt työt, leipoa pullaa ja tehdÀ ruokaa. Ja miehet saa vaan olla. TÀllÀ vÀltetÀÀn vaikeat asiat, kuten tunteista puhuminen jne.
TÀhÀn siivousintoiluun mun mielestÀ usein taas liittyy just se, ettÀ se tuntuu riittÀvÀn elÀmÀnsisÀllöksi. (huom, kÀrjistÀn toki paljon) Ei ole sallittua "vain olla" eli lukea, katsoa telkkaria, leffoja jne. Roni on ehkÀ kaikesta huolimatta kasvatettu vÀhÀn eri tavalla, mun mielestÀ paremmalla tavalla, jos hÀntÀ on kerran "opetettu" tekemÀÀn ruokaa eli laitettu tekemÀÀn kotiasioita. Perinteiset suomalaiset arvot vs. sellainen modernimpi tapa, jossa mies ei saa enÀÀ sukupuolensa perusteella kÀyttÀytyÀ vain tietyllÀ tavalla. Ja sanoisin, ettÀ nÀmÀ jutut on kyllÀ Tanjan ja Ronin psykologisissa testeissÀ tulleet ilmi, ja ehkÀ jollain tavalla heidÀt on paritettu tÀllaisella vastakohta-ajattelulla.
Heh, sainpas avautua. Mulle on siis suuri pet peeve nÀmÀ suurten ikÀluokkien (duunari)naisten siivousintoilut. Se on surullista ja sÀÀlittÀvÀÀ, mutta eivÀthÀn he voi sille mitÀÀn, kun ovat kasvatettuja siihen, ettÀ tunteista ei saa puhua, vaan se pitÀÀ hukuttaa tekemiseen.
Komppaan tÀysillÀ! Niin samaa mieltÀ. Mun suvussa on paljon tollasia 70-luvulla syntyneitÀ siivousintoilijanaisia. Olen joka sanastasi samaa mieltÀ, olisin itse voinut kirjoittaa tÀmÀn :D
EipÀ sille mitÀÀn voi, jos omat ulkonÀkömieltymykset kumppanin suhteen ovat eri kun itselle valitun kumppanin sattuu olemaan. SitÀ kuitenkin ihmettelen, ettÀ aikuisen miehen (fyysisesti) suusta voi tulla noin tylyÀ tekstiÀ. Eteenkin se, ettÀ Tanja kertoi maikkarin uutisessa, ettei Roni ole kehunut hÀnen ulkonÀköÀÀn millÀÀn tavalla? Eikö Tanjassa ole tosiaan mitÀÀn kehumisen arvoista, jos nÀin on, niin miten on sitten pokkaa vielÀ negatiivista palautetta siitÀ antaa? Parempi olisi ehkÀ olla siinÀ vaiheessa hiljaa, jos ei mitÀÀn positiivista pysty toisesta sanomaan. Yhden negatiivisen palautteen kun riittÀÀ korvaamaan kymmenen positiivista, jos tÀssÀ tapauksessa sekÀÀn riittÀisi. Ei voi muuta sanoa kun ettÀ sÀÀliksi kÀy.
Tanja ja Ronihan kÀyttÀvÀt paljon "huumorikorttia". Jotkut luulee ettÀ kun puhutaan vaikeista asioista naureskellen niin ne ei muka satuta. Ja jos satuttais niin olet nipo joka ei ymmÀrrÀ huumoria. Tanjaa nÀyttÀÀ sattuvan pahasti, hÀn nÀyttÀÀ tunteensa kameroille muttei ehkÀ Ronille. Jolloin on vaikea saada tuohon asiaan selvyyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tÀssÀ nyt Tanja tullut puheeseen, niin jatkan samasta teemasta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun T ja R olivat Tanjan vanhempien luona syömÀssÀ. SiinÀ ilmeni mun mielestÀ, miten Tanja aivan hÀmmentÀvÀn paljon on omaksunut ÀitinsÀ tapoja. Myös Tanjan sisko, he keskustelivat nÀistÀ Ronin vessarenkaan asetteluista ja muusta. SieltÀ se jÀrjetön siivousintoilu ja kodista huolehtiminen tulee, ja mun nÀkemyksen mukaan se on tosi yleistÀ suunnilleen tÀssÀ sukupolvessa (about suuret ikÀluokat), joiden vanhemmat on jollain tavalla kokeneet sodan. Ja osittain se on siirtynyt meillekin 70-80-luvuilla syntyneisiin, mutta sitten taas monelle ei, kuten itselleni. Tarkoitan siis yleistettynÀ sitÀ, ettÀ helvetisti vaan siivotaan ja jÀrjestellÀÀn, ja naisen pitÀÀ hoitaa tietyt työt, leipoa pullaa ja tehdÀ ruokaa. Ja miehet saa vaan olla. TÀllÀ vÀltetÀÀn vaikeat asiat, kuten tunteista puhuminen jne.
TÀhÀn siivousintoiluun mun mielestÀ usein taas liittyy just se, ettÀ se tuntuu riittÀvÀn elÀmÀnsisÀllöksi. (huom, kÀrjistÀn toki paljon) Ei ole sallittua "vain olla" eli lukea, katsoa telkkaria, leffoja jne. Roni on ehkÀ kaikesta huolimatta kasvatettu vÀhÀn eri tavalla, mun mielestÀ paremmalla tavalla, jos hÀntÀ on kerran "opetettu" tekemÀÀn ruokaa eli laitettu tekemÀÀn kotiasioita. Perinteiset suomalaiset arvot vs. sellainen modernimpi tapa, jossa mies ei saa enÀÀ sukupuolensa perusteella kÀyttÀytyÀ vain tietyllÀ tavalla. Ja sanoisin, ettÀ nÀmÀ jutut on kyllÀ Tanjan ja Ronin psykologisissa testeissÀ tulleet ilmi, ja ehkÀ jollain tavalla heidÀt on paritettu tÀllaisella vastakohta-ajattelulla.
Heh, sainpas avautua. Mulle on siis suuri pet peeve nÀmÀ suurten ikÀluokkien (duunari)naisten siivousintoilut. Se on surullista ja sÀÀlittÀvÀÀ, mutta eivÀthÀn he voi sille mitÀÀn, kun ovat kasvatettuja siihen, ettÀ tunteista ei saa puhua, vaan se pitÀÀ hukuttaa tekemiseen.
Komppaan tÀysillÀ! Niin samaa mieltÀ. Mun suvussa on paljon tollasia 70-luvulla syntyneitÀ siivousintoilijanaisia. Olen joka sanastasi samaa mieltÀ, olisin itse voinut kirjoittaa tÀmÀn :D
ihanaa kun joskus harvoin oikein innostuu jostain kommentista tÀÀllÀ. MinÀkin olen aivan samaa mieltÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanaa kun joskus harvoin oikein innostuu jostain kommentista tÀÀllÀ. MinÀkin olen aivan samaa mieltÀ!
Ne naiset on jotenkin raskauita. Ja usein just vÀhÀhÀn huonommin koulutettuja. Just se ajatus, ettÀ pitÀÀ pitÀÀ koti siistinÀ ja hoitaahan mies ne ulkotyöt ja "miesten työt" tyyliin korjaa autot (tai ajaa korjaamoon!), ajaa nurmikon ja jos jaksaa niin korjaa jotain. Ja sit se on myös erikoista ettei nainen tiedÀ minkÀ operaattorin laajakaista ja kuinka paljon megoja.. On pihalla kaikista lÀmmityskuluista ja niiden vaihtoehdoista. Tavallaan uskoo miestÀÀn kaikessa mistÀ ei muuten tiedÀ, ja toistaa niitÀ miehensÀ sanomia lauseita.. -oksettavaa.
Itse en pysty yhtÀÀn arvostamaan 70-80-luvulla syntynyttÀ naista, joka on lopettanut aivojensa kÀytön.
MÀ tunnen Marin 15 vuoden takaa ja kyllÀ se ainakin sillon oli Mari. EttÀ se siitÀ aiheesta sitten.
Sari jĂ€rkkĂ€ili uudelleen SAUNAMĂKIN, ei sitĂ€ kesĂ€mökkiĂ€. Ja sekin vain siksi, ettĂ€ vieraat mahtuis sinne paremmin nukkumaan. Joskus tuntuu siltĂ€, ettĂ€ kattooko porukka noita ohjelmia oikeesti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset on jotenkin raskauita. Ja usein just vÀhÀhÀn huonommin koulutettuja. Just se ajatus, ettÀ pitÀÀ pitÀÀ koti siistinÀ ja hoitaahan mies ne ulkotyöt ja "miesten työt" tyyliin korjaa autot (tai ajaa korjaamoon!), ajaa nurmikon ja jos jaksaa niin korjaa jotain. Ja sit se on myös erikoista ettei nainen tiedÀ minkÀ operaattorin laajakaista ja kuinka paljon megoja.. On pihalla kaikista lÀmmityskuluista ja niiden vaihtoehdoista. Tavallaan uskoo miestÀÀn kaikessa mistÀ ei muuten tiedÀ, ja toistaa niitÀ miehensÀ sanomia lauseita.. -oksettavaa.
Itse en pysty yhtÀÀn arvostamaan 70-80-luvulla syntynyttÀ naista, joka on lopettanut aivojensa kÀytön.
Laajakaistoista ei mitÀÀn tietoa, koska pÀÀsee helpommalla toisen tietÀessÀ. Olen muuten nainen :) Mutta muutoin voin yhtyÀ tuohon aiempaan. Paitsi Ronin kasvatusasioissa. EihÀn hÀn ota toisen tunteita huomioon ja suosii ulkonÀkökeskeisesti. Liian aikaisin tuntuu nyt lyöneen lusikkansa soppaan ulkopuoliset, eli kai Ronin lÀheiset, kun ei löydy rakentavaa tapaa kaksin keskustella siitÀ, mitÀ kumpikin tekee ja jos tuntee toisen mÀÀrÀilevÀn. EikÀ syntyisi ylimielisiÀ kirteerejÀ tyyliin "ei ole ulkonÀkönikÀÀn arvoinen".
Vierailija kirjoitti:
MÀ tunnen Marin 15 vuoden takaa ja kyllÀ se ainakin sillon oli Mari. EttÀ se siitÀ aiheesta sitten.
Onko se luonnostaankin noin teennÀisen oloinen? Ihan kuin nÀyttelisi kokoajan.
Roni sanoi haastattelussa ettÀ katui sitÀ kun sanoi Tanjalle ulkonÀöstÀ. Luulen ettÀ Roni haluaa yrittÀÀ vielÀ vaikka ulkonÀkö ei olisi ihan sitÀ mitÀ oli toivonut. Tuntuu ettÀ Tanja vain nalkuttaa ilman kameroitakin koko ajan.