Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Antti on selvÀ toisten ihmisten mielistelijÀ. Olin itse ennen aivan samanlainen, ei oikeen ollut omaa juttua ja kaikki kuulosti hyvÀltÀ, halusin miellyttÀÀ muita, ja itse jotenkin pahoittelin mielipiteitÀni ja halusin antaa aivan liian empaattisen kuvan itsestÀni. Mutta kyllÀ Antti tosta vielÀ rentoutuu, mutta ei ainakaan se haukkuminen tÀÀllÀ auta, se on ihan oikeesti ikÀvÀ asia omalle kohdalle.
MÀkin tunnistan itsessÀni Anttia.. Ja olen oikeasti tosi huonon itsetunnon omaava ihminen :( Tollanen on joskus se mun kuori ulkomaailmalle..
No, nyt on katsottu tÀÀ jakso. Yksi selkeÀ havainto tuli itsellÀ: kellÀÀn pareista ei ole kipinÀÀ, siis seksuaalista vetovoimaa. Tai ehkÀ Jounilla ja Marilla vÀhÀn, mutta muilla ei todellakaan. JA Sari vaikuttaa jo jotenkin kypsÀltÀ Anttiin, eikö teistÀkin?
Vierailija kirjoitti:
Antti on selvÀ toisten ihmisten mielistelijÀ. Olin itse ennen aivan samanlainen, ei oikeen ollut omaa juttua ja kaikki kuulosti hyvÀltÀ, halusin miellyttÀÀ muita, ja itse jotenkin pahoittelin mielipiteitÀni ja halusin antaa aivan liian empaattisen kuvan itsestÀni. Mutta kyllÀ Antti tosta vielÀ rentoutuu, mutta ei ainakaan se haukkuminen tÀÀllÀ auta, se on ihan oikeesti ikÀvÀ asia omalle kohdalle.
MielistelevÀ vaikutelma voi liittyÀ yksinkertaisesti kilttiin ja kohteliaaseen luonteeseen yhdistettynÀ hyvÀÀn kotikasvatukseen. Ei minusta niitÀ kauheimpia paheita ihmisessÀ.
Oliko Jouni oikeasti leiponut ne rahkapullat Kari Kanalan vierailulle?
No, nyt on katsottu tÀÀ jakso. Yksi selkeÀ havainto tuli itsellÀ: kellÀÀn pareista ei ole kipinÀÀ, siis seksuaalista vetovoimaa. Tai ehkÀ Jounilla ja Marilla vÀhÀn, mutta muilla ei todellakaan. JA Sari vaikuttaa jo jotenkin kypsÀltÀ Anttiin, eikö teistÀkin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? sanoivat ettÀ oli, joten varmaan oli. KyllÀ moni mies osaa leipoa pullaa.
Antin ÀÀni kuulostaa vÀhÀn Arttu Harkilta.
Tanja oli hotellihuoneessa peiton alla ylÀosattomissa. KyllÀ siellÀ jotain oli tapahtunut :) Kiherteli niin...
Roni on kyllÀ uskomaton. Tarjolla olisi Tanjan kaltainen nÀtti, urheilullinen ja hoikka brunetti, mutta mies kuolaa vain joidenkin lÀskien tissiblondien perÀÀn. Joidenkin miesten naismakua ei voi vain ymmÀrtÀÀ. M38
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ Ronilla ja Tanjalla on seksuaalista vetovoimaa. JÀnnÀ nÀhdÀ kuinka heille kÀy. Toivoisin ettÀ löytÀvÀt toisensa.
Jounin ja Marin vÀlillÀ en taas nÀe olevan oikein mitÀÀn. Jouni ei ainankaan ole Marista kiinnostunut.
Antti ja Sari on tylsiÀ, kuin vanha pari.
Miten Antti tuntui jotenkin hermostuvan tÀstÀ hyvÀ arki keskustelusta? Ja huomasin kyllÀ ettÀ Sarin ilme oli vÀlillÀ vÀhÀn -.-
eiiiiiiii hahha :D :D olipa kiusallinen sarin ja antin keskustelu hyvÀstÀ arjesta. saihan se kakistettua jotsian valmiin listan mistÀ se KOOSTUU. siis ei tippaakaan vuorovaikutusta noiden vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? sanoivat ettÀ oli, joten varmaan oli. KyllÀ moni mies osaa leipoa pullaa.
No sehÀn on vain hyvÀ juttu. En siis millÀÀn pahalla tuota kysynyt. Ihana huomionosoitus mun miekestÀ :)
Vierailija kirjoitti:
eiiiiiiii hahha :D :D olipa kiusallinen sarin ja antin keskustelu hyvÀstÀ arjesta. saihan se kakistettua jotsian valmiin listan mistÀ se KOOSTUU. siis ei tippaakaan vuorovaikutusta noiden vÀlillÀ.
Aihe on varmaan annettu valmiiksi ja sanottu, ettÀ menkÀÀs nyt tuonne keskustelemaan siitÀ. KyllÀ muakin ketuttaisi. KetkÀ oikeesti juttelee noin? MikÀ on hyvÀ arki...
Vierailija kirjoitti:
Miten Antti tuntui jotenkin hermostuvan tÀstÀ hyvÀ arki keskustelusta? Ja huomasin kyllÀ ettÀ Sarin ilme oli vÀlillÀ vÀhÀn -.-
Minulla tuli tunne, ettÀ Sarilla oli joku valmis vastaus, jonka olisi halunnut kuulla ja hÀn tympÀÀntyi, kun Antti ei osannut vastata kysymykseen "oikein".
Jo oli vÀkinÀistÀ ja painostavaa, noi ei vaan osaa olla rennosti toistensa seurassa, itse en viihtyis sekunttiakaan tyypin kans, kenen kans ei ole luontevaa olla, puheenaheetki vÀkisin vÀÀnnetty.
Roni ja Tanja vaikutti tÀssÀ jaksossa jotenkin niin rakastuneilta
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo teidÀn mielestÀnne niin komeita miehiÀ, ettÀ voivat olla kranttuja? O_o
Ei ainakaan Roni ja jakaus keskellÀ ole komeita, Antti komea.
Onpa aika rankkaa arvostelua. Antin ulosanti saattaa olla neutraalia ja varovaista työn/aseman vuoksi. En menisi tekemÀÀn johtopÀÀtöksiÀ hÀnen yksityisestÀ persoonastaan tai miellyttÀmisen halusta sen perusteella.
Roni ja Tanja SÀrkÀnniemessÀ :))