Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2361/3683 |
11.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sainpas avautua. Mulle on siis suuri pet peeve nÀmÀ suurten ikÀluokkien (duunari)naisten siivousintoilut. Se on surullista ja sÀÀlittÀvÀÀ, mutta eivÀthÀn he voi sille mitÀÀn, kun ovat kasvatettuja siihen, ettÀ tunteista ei saa puhua, vaan se pitÀÀ hukuttaa tekemiseen.

Komppaan tĂ€ysillĂ€! Niin samaa mieltĂ€. Mun suvussa on paljon tollasia 70-luvulla syntyneitĂ€ siivousintoilijanaisia. Olen joka sanastasi samaa mieltĂ€, olisin itse voinut kirjoittaa tĂ€mĂ€n :D

ihanaa kun joskus harvoin oikein innostuu jostain kommentista tÀÀllĂ€. MinĂ€kin olen aivan samaa mieltĂ€! 

MitenhĂ€n nĂ€mĂ€ lainaukset nyt meneekÀÀn... Mutta kiitoksia hyvĂ€stĂ€ palautteesta! :D Kirjoitin tuon alkuperĂ€isen avautumisen suurten ikĂ€luokkien siivousintoilijoista vs. Tanjan persoona. MeitĂ€ on varmaan aika paljon, jotka ollaan kĂ€rsitty siitĂ€ Ă€itiemme asenteesta. Ainakin meillĂ€ oli niin, ettĂ€ mun veljen ei tarvinnut tehdĂ€ mitÀÀn kotitöitĂ€, kun taas mulle jĂ€nkytettiin jatkuvasti siitĂ€, ettĂ€ pitĂ€isi tehdĂ€ sitĂ€ ja tĂ€tĂ€.  Sen takia hĂ€mmentÀÀ aina, ja yllĂ€ttÀÀ plus harmittaa toisten puolesta, kun kohtaa toisia 70-80-lukulaisia naisia, jotka ovatkin omaksuneet nĂ€mĂ€ Ă€itiensĂ€ sukupuoliroolit. Kuten Tanja vaikuttaisi, jos nyt pÀÀtelmiĂ€ tehdÀÀn vain sen perusteella, miten hĂ€n on aika tiukkis sen siivoilun suhteen, eikĂ€ anna Ronin tehdĂ€ mitÀÀn. Itse taas en suostuisi (enkĂ€ ole suostunut) sellaiseen, puhumattakaan, ettĂ€ varta varten olisin ottamassa sellaista roolia.

Ronin kasvatuksesta en nyt muita pÀÀtelmiÀ tehnytkÀÀn, mutta ainakin vaikuttaisi, ettÀ pinnallisuuden lisÀksi hÀnellÀ on nÀitÀ hyviÀkin puolia. Ei halua olla passattavana, vaan haluaa tehdÀ yhdessÀ. Ovat ne ajatukset tulleet sitten kotoa tai jostain muualta, positiivista joka tapauksessa. Esim. mun veli on kuitenkin ihan itse ja ehkÀ nuorena löydetyn puolisonkin ansiosta kasvanut fiksuksi, moderniksi mieheksi meidÀn Àidin opeista huolimatta :)

Jos ne ohjelman psykologiset testit on tehty eri kanteilta, niin kuin olen ihan varma, ettÀ on, niin niistÀ on kÀyneet ilmi tÀllaiset kotona omaksunut roolit. Koska onhan niillÀ aivan valtava merkitys ihmisen persoonaan ja sitÀ kautta parisuhdeasioihin. NÀmÀ roolikeskustelut toki on hieman off topic, mutta pakko oli avautua, kun olin seurannut Tanjan toimintaa ohjelmassa ja erityisesti, kun nÀin, millainen hÀnen ÀitinsÀ oli, ja sitten se Tanjan ja siskonsa sohvakeskustelu, jossa he kauhistelivat, kun Roni ei halua siivota... Ihan eri maailmasta mun elÀmÀn ja oman ystÀvÀpiirin kanssa, tuli shokkina :)

Vierailija
2362/3683 |
12.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tanjalla ja Ronilla on kommunikaatio-ongelmia monella tasolla. Keskustelu vÀÀntyy helposti pinnalliseksi. Tanja on varautunut eikÀ oikeastaan avaudu Ronille, nÀyttÀÀ tunteet kameralle mutta ei itke Ronin nÀhden. Roni ehkÀ kaipaa tunteellisempaa ja heittÀytyvÀmpÀÀ naista vierelleen. Ronilta oli ajattelematonta avautua Tanjalle ulkonÀöstÀ, suhde ei ole vielÀ sillÀ tasolla, ettÀ kestÀisi sen.

Tunnistan Tanjassa samoja piirteitÀ, kuin itse olen kokenut suhteiden alussa. On vaikea pÀÀstÀÀ ketÀÀn lÀhelle fyysisesti, kun psyykkisesti suhde on niin alkumetreillÀ. TÀmÀn taas Roni kokee tietynlaisena torjumisena, mikÀ taas saa epÀilemÀÀn tunteita puolin ja toisin. Tanja on tÀpÀkkÀ ja tarvisi vierelleen miehen joka ottaa, tekee, osaa, kysymÀttÀ saako. On miehisellÀ perinteisellÀ tavalla hellÀ ja josta on "vastusta" mÀÀrÀilevÀlle Tanjalle. Tanja on fiksun oloinen tyttö ja vaikuttaa perinteisen perhemallin kannattajalta. Tanjan tÀytyis antaa tilaa kumppanille, mikÀ nÀkyy Ronista ettÀ tilaa ei kauheasti ole

Roni taas kaipaa kumppaniltaan enemmÀn lÀmpöÀ ja hellyyttÀ ja osoittaa olevansa mies romanttisellakin tavalla. EhkÀ Roni hakee helpompaa tyttöÀ. Mene ja tiedÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/3683 |
12.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinkĂ€ ihmeen takia Tanja sanoi jossain aloitusjaksossa (tai Maikkarin sivuilla), ettei voisi ajatella suhdetta tumpelon miehen kanssa? Kun ei sitten anna Ronin yhtĂ€ lamppuakaan vaihtaa. Miksi sanoo haluavansa muuta kuin mitĂ€ oikeasti haluaa? 

Rentoutuisi ja hellittÀisi vÀhÀn, olisi henkisesti pehmeÀmpi, niin varmasti kelpaisi Ronille vaikkei fyysisesti tÀydellinen olekaan. Mutta voi olla ettei tuolla suhteella viimekertaisen jÀlkeen ole enÀÀ mitÀÀn tulevaisuutta.

Vierailija
2364/3683 |
12.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset saa kyllÀ vaaleiksi, mutta sekin on hankalampaa ja työlÀÀmpÀÀ ja epÀaidompaa yllÀpitÀÀ, kuin pienentynyt maha.

Hiusten vÀrjÀys työlÀÀmpÀÀ kuin treenaus ja terveellinen syöminen? Oikeesti?

Siis eikös nuo Tanjan hiukset ole nytkin vĂ€rjĂ€tyt, tummiksi? Ja jotkut pidennykset niissĂ€ vielĂ€. On ainakin auki ollessaan juuri sillĂ€ lailla takkuisen oloinen kuin pidennyksen usein on. Tanja luultavasti olisi kauniimpi, jos antaisi tukkansa olla ihan luonnollisen vĂ€rinen.  

Vierailija
2365/3683 |
12.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos Roni ei ole sanonut mitÀÀn hyvÀÀ Tanjan ulkonÀöstĂ€ ja arvostellut,ettĂ€ kroppansa on vain luuta ja nahkaa niin ei kyllĂ€ huomaavaiselta vaikuta. 

Vierailija
2366/3683 |
12.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ottaisin tanjan koska vaan! Niin tÀydellinen prinsessa

Vierailija
2367/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni on todellisuudessa toiset huomioiva fiksu tyyppi,jolla on paljon ystÀviÀ ja kavereita.Onneksi ne jotka tuntevat Ronin tietÀvÀt ettei Roni ole ainakaan pinnallinen.Tanja mÀÀrÀÀ liikaa Ronia.Ei luota Ronin tekemisiin.Tanjalla erilainen luonne.Ei sovi mukavalle ja tunteelliselle Ronille.

hei ÀlÀ viitsi :D Ronilla on HYVIN pinnallinen maine ja moni lahtelainen nainen on naureskellutkin, ettÀ tÀmÀ kestotindermies onkin ajautunut tÀllaiseen ohjelmaan. EihÀn sillÀ pyöri pÀÀssÀ muut kuin blondit ja tissit! :D

TÀmÀ jÀtkÀ on hyvin tuttu tapaus itselleni ja monelle kaverilleni.

Vierailija
2368/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni on todellisuudessa toiset huomioiva fiksu tyyppi,jolla on paljon ystÀviÀ ja kavereita.Onneksi ne jotka tuntevat Ronin tietÀvÀt ettei Roni ole ainakaan pinnallinen.Tanja mÀÀrÀÀ liikaa Ronia.Ei luota Ronin tekemisiin.Tanjalla erilainen luonne.Ei sovi mukavalle ja tunteelliselle Ronille.

Miksi olit Tanjalle niin kylmÀ ja ilkeÀ? KÀskikö kuvausryhmÀ teidÀt istumaan ja jutustelemaan siihen sohvalle? (Mietin kun Sarilla oli samanlainen kuvaustilanne)

Vierailija
2369/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö ketÀÀn muuta hÀiritse sen Kanalan stereotyyppiset sukupuolikÀsitykset? Tyyliin " naiset haluaa aina sisustaa, miehelle on tÀrkeÀÀ, ettÀ on se yksi rosoinen juttu, joka on oma". Oonko mÀ ainoa nainen, jonka mies on kiinnostunut myös sisustuksesta?

Vierailija
2370/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketÀÀn muuta hÀiritse sen Kanalan stereotyyppiset sukupuolikÀsitykset?

HÀiritsee. Ne ovat törkeitÀ. Kuvitelkaapa hÀnet laukomassa noita kommenttejaan, jos kyse olisi homopareista. Homopariin kuuluu Kanalan logiikan mukaan aina kaksi samanlaista ihmistÀ ja heteropariin kaksi erilaista ihmistÀ.

Vierailija
2371/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsomoon on tullut uusia klippejÀ: http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33011132/ensitreffit-alttarilla Sari ja Antti pohtivat arjen odotuksia, mutta eipÀ se "hyvÀ arki" vielÀkÀÀn paljastunut... Jouni puolestaan kuulosti tyytyvÀiseltÀ. :)

Vierailija
2372/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Klippien ja muidenkin ennakkopaljastusten perusteella odotan kyllÀ vaaleanpunaiset lasit silmillÀ illan jaksoa ja erityisesti Jounin ja Marin suhteen etenemistÀ :) Vaikuttaisi nimittÀin aika hyvÀltÀ ;)

Vierailija
2373/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuinka Antti voikin olla noin H-I-D-A-S? Tuntui ton arki-klipin perusteella, ettĂ€ itse ainakin menettĂ€isin hermoni tossa vaiheessa jo, ettĂ€ voitko nyt hyvĂ€ mies sanoa jo jotain?!? Aivan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ katsottavaa... 

Vierailija
2374/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko tÀÀllÀ kukaan sanonut vastakommentiksi, ettÀ Tanja on nÀtti kuin mikÀ! MÀ en tajua Ronia ollenkaan, tosin olen nainen (hetero) ;). Mutta musta todella viehÀttÀvÀ lookki, on kyllÀ vÀhÀn nipo mutta se on oma aiheensa.

Vierailija
2375/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Antti voikin olla noin H-I-D-A-S? Tuntui ton arki-klipin perusteella, ettĂ€ itse ainakin menettĂ€isin hermoni tossa vaiheessa jo, ettĂ€ voitko nyt hyvĂ€ mies sanoa jo jotain?!? Aivan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ katsottavaa... 

Antti vain halusi vastata jotain harkittua. EihĂ€n hyvĂ€ arki ole ihan helppo juttu vastattavaksi. Ja kameratkin paikalla. Itsekin menisin varmaan aivan lukkoon. Esim. riittÀÀkö hyvÀÀn arkeen arjen perussujuminen, vaan pitÀÀkö mukana olla jotain muutakin. MielestĂ€ni hyvĂ€ arki on yhtĂ€ vaikea vastattava kuin hyvĂ€ elĂ€mĂ€. 

Itse olisin noina pariskuntina varmaan etukĂ€teen harjoitellut kumppanin kanssa, mitĂ€ kameran edessĂ€ puhutaan. 

Vierailija
2376/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tÀÀllÀ kukaan sanonut vastakommentiksi, ettÀ Tanja on nÀtti kuin mikÀ! MÀ en tajua Ronia ollenkaan, tosin olen nainen (hetero) ;). Mutta musta todella viehÀttÀvÀ lookki, on kyllÀ vÀhÀn nipo mutta se on oma aiheensa.

Mun miehen mielestÀ Tanja on söpö ja tÀn kauden naisista kaunein.

Vierailija
2377/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti vain halusi vastata jotain harkittua. EihĂ€n hyvĂ€ arki ole ihan helppo juttu vastattavaksi. Ja kameratkin paikalla. Itsekin menisin varmaan aivan lukkoon. Esim. riittÀÀkö hyvÀÀn arkeen arjen perussujuminen, vaan pitÀÀkö mukana olla jotain muutakin. MielestĂ€ni hyvĂ€ arki on yhtĂ€ vaikea vastattava kuin hyvĂ€ elĂ€mĂ€. 

Itse olisin noina pariskuntina varmaan etukĂ€teen harjoitellut kumppanin kanssa, mitĂ€ kameran edessĂ€ puhutaan. 

Periaatteessa kyllĂ€, mutten usko, ettĂ€ sari odotti vastausta, jossa pitÀÀ olla joku ÀÀrimmĂ€isen syvĂ€llinen tarkoitus. Anttihan itse sanoi ettei sarin kysymys ollut vaikea. Miksei sitten saa sanaa suustaan? Varmaan vastaukseksi olisi riittĂ€nyt, ettĂ€ sujuva arki, jossa on myös riittĂ€vĂ€sti yhdessĂ€oloa jne. Mutta kun kaiken pitÀÀ olla aina niin tarkasti mietittyĂ€ ja laskelmoivaa, ettei normaalissa keskustelussa sellaista pidemmĂ€n pÀÀlle normaali ihminen jaksa kuunnella. 

Vierailija
2378/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?

Vierailija
2379/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunein naisista ja komein miehistÀ mielestÀnne? Laittakaa myös oletko nainen vai mies?

Jee, kiva keskusteluaihe! Olen nainen, hetero, 34v. Miesmaku on ei vÀrillÀ vÀliÀ, mutta yleensÀ enemmÀn sellainen skrodempi, ainakin yli 180 cm pitkÀ. JulkkismiehistÀ mun ylivoimaisia suosikkeja on Alexander SkarsgÄrd ja Jon Hamm! :)

Mun mielestĂ€ kaikki kuusi ovat kivannĂ€köisiĂ€. Tanja on sellainen söpö, ehkĂ€ tietyllĂ€ tavalla nĂ€tein, mutta minĂ€kin tykkÀÀn naisilla kurveista eli Tanja on mun makuun liian timmi.  SiinĂ€ mielessĂ€ luulen ymmĂ€rtĂ€vĂ€ni, mitĂ€ Roni tarkoittaa... En osaa naisista sanoa, Mari ja Tanja ovat erityisen nĂ€ttejĂ€.

MiehistÀ Jouni on ehdottomasti mun ulkonÀkösuosikki, hiuksetkin kelpaa. Mutta Roni on söpö myös, kroppakin kelpaa (mÀ tykkÀÀn enemmÀn dad body -meiningistÀ, kun ainakaan laihasta tai liian pumpatusta). Antti on oikein kivan nÀköinen myös.

Vierailija
2380/3683 |
13.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunein Sari, komein Jouni. Olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan yksi viisi