Miten hoksasitte, että kuukautiskipuun voi ottaa lääkettä?
Minä vasta kun olin parikymppisenä kaverin kanssa lähdössä shoppailemaan ja sitten sanoin, että en ehkä pysty koska on kuukautiskipuja. Hän sanoi että ota burana tmv, olin ihan yllättynyt että ai sekö auttaa. Olin vain kärvistellyt siihen asti vittuuntuneena mutta kyllä se särkylääke hieman helpotti, aina siitä lähtien otin kyllä.
Kommentit (43)
En muista tarkkaan, mutta mielestäni teininä söin kipulääkkeitä menkkoihin, oliskohan äiti sitten vinkannut.
Omalla tyttärellä alkoi kesällä menkat ja kyllä heti ekana päivänä kysyi että onko kipuja ja tuntuuko että tarvitset särkylääkkeen. Ei halunnut, mutta tietää sitten kyllä mistä ottaa.
Mulla kesti yli parikymppiseksi että opin lääkitsemään kivuliaita kuukautisia niin etten joutunut kärvistelemään tuskissa. Vielä kauemmin kesti tajuta ettei tarvitse lääkitä jos muistaa juoda vadelmanlehtiteetä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:03"]8 jatkaa: se tunne, kun oli sitten vihdoin ottanut sen särkylääkkeen - raahautunut lääkekaapille tuskasta kaksinkerroin ja vielä saanut vesilasin käteen ja nieltyä sen lääkkeen. Ja sitten kun se alkaa tehota. Hallelujaa! Se helpotus on niin suuri, että tekee mieli nauraa ääneen. Kiitos lääketeollisuus. Se tuska on jopa melkein sen arvoista.
[/quote]
Joo, nautin kans :D Kipu alkaa hälvetä ja voi vaikka jatkaa unia.
[/quote]
Oi kyllä! Se on maailman paras tunne, ku pikkuhiljaa tajuaa, et tää kramppi ei ollutkaan IHAN yhtä paha, kuin edellinen. Ja se pahojen kouristusten välissä oleva peruskipukin alkaa tuntua vähän siedettävämmältä. Ja sitten ping, kipu on poissa. Aaah! Minä <3 särkylääkkeet!