Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuushoidot, IVF hoito ja synarela-ketju

Vierailija
02.09.2024 |

Moikka kaikki! Tästä tulee meidän lapsettomuudesta tai sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsivien uusi virallinen ketju! 

Meillä alkaa tällä viikolla Synarela nenäsumute ja olemme siis pitkällä kaavalla liikkeellä. Gonal f pistokset tulee mukaan myöhemmin. Lääkkeet on haettu apteekista ja pelko tulevasta munasolupunktiosta on hirveä. Lasta olemme yrittäneet nyt vuodesta 2018 alkaen. 

Kertokaa teidän tarina lapsettomuuden hoidosta, tuloksista ja mielellään samassa tilanteessa NYT olevat tulkaa mukaan. Olemme iloisia jos saamme jakaa asiaa muiden kanssa ja saada tukea. Olemme pariskunta N34 v ja M30 v, normaalipainoisia, urheilullisia, ei sairauksia, syömme terveellisesti, emme tupakoi tai käytä alkoa. Minulla on todettu endometrioosi vuonna 2021 laparoskopiassa. 

Olisi ihanaa saada IVF kaveri jonka kanssa jakaa matkaa yhdessä ja toivottavasti jaksaa tulevaa raskautta yhdessä ja ihmetellä myöhemmin meidän pakastealkiovauvaa! Suoraan suomalaisesta pakkasesta! Hahha

T. S ja S 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoitotaho on KAKS ja OYS. Samalla nosto ^^ up ^^ 

Vierailija
2/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synarela aiheuttaa vaihevuosioireita ja jännityksellä odotan mitä niistä tulee minulle. Ei kiva.

E-pillereistä on tullut aikanaan kamalia oireita myös; hikoilua, kuumia aaltoja, päänsärkyä, pohjekramppeja..iiks..

Synarelaa saa sumutella aika pitkään, menkkoihin asti..ennen gonal f aloitusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada tämän ketjun nousemaan että saa näkyvyyttä. Lauantaina 7.9 alkaa siis meidän sumut..mies on ollut ihanasti tukena tähän asti, lupasi hemmotteluviikonloppuloman jos kestän tämän hoidon :) <3 

Vierailija
4/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoitoihin menijät!! Nyt kaikki tänne!! 

Vierailija
5/9 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan että olen nyt raskaana!! Olen niin onnellinen ja ihmeissäni. Tulin raskaaksi luomusti. Saimme ekassa ivf:ssä lokakuussa kaksi kolmepäiväistä alkiota pakkaseen. Vuoto alkoi 17.10 ja ostimme seuraavaa kiertoa varten ovulaatiomittarin clearbluelta. Lääkäri määräsi tammikuun seuraavaan ivf kertaan fyremadelin ja menopurin. Vaan nyt meidän ei tarvitse mennä siihen eikä PASiin. Ovulaattorikin on nyt hyödytön 😄 dpo tänään 20 ja tosi vahva viiva tuli. 

Ketään muuta raskautunut luomusti ivfien välillä? 

Vierailija
7/9 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään muita lokakuussa/ marraskuussa raskautuneita? 

Vierailija
8/9 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan suru-uutisen... Torstaina varhaisultrassa (8+1) ei näkynyt aikaansa vastaavaa alkiota eikä sykettä...olen nyt tyhjennyksessä :( :( 

Iloi vaihtui suruksi 

Vierailija
9/9 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :( itse koin keskenmenon marraskuun lopussa, nyt menossa 2. viikko ivf hoitoja. Täytän huhtikuussa 40, joten oli pakko lähteä tähän hommaan näin nopeasti, jotta saadaan hoitoja julkiselta. Kaikki toitottavat minulle, että positiivista, että olen raskautunut, kai siihen pitää uskoa, että mahdollisuuksia vielä on. Paljon voimia <3