Miten sanoa kohteliaasti
että toivoisin neljä päivää luonani majoittuvan (erotilanne) ystäväni hiukan hillitsevän suihkussaoloaan. Tullessaan lupasi huolehtia kuluistaan ja onkin muilta osin huolehtinut. Hän on kuitenkin käynyt jo kolmena iltana peräkkäin suihkussa, viipyy siellä noin 10 minuuttia eli on käyttänyt jo minun vajaan kuukauden suihkuvesimääräni! Miten saan sanottua, että tuo on jo liikaa?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"]
Mahtaa oppilaat tykätä open tuoksusta.. Vähä löyhkää hiki, mut dödöö ja hajuvettä vaan peittämään.. Kyllä kainalot, alapää,naama ja jalat tulee pestä päivittäin. Joten johan siinä samalla käy koko vartalosuihkussa..
[/quote]
Tämä nyt menee ohi alkup. aiheen, mutta minä en haise. Koskaan ei ole kukaan sanonut, ja voit uskoa, että teinit kyllä sanoisivat, jos aihetta olisi. Hajusteita en käytä.
Mun tyttärellä on joku vihreihin kallellaan oleva ystävä. Ei kyllä kulutustottumuksista uskoisi . Vihreys on ihan pintaa vaan, ja enemmän oman mielikuvituksen tuotetta, kuin todellisia hyödyllisiä tekoja.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"]
Mahtaa oppilaat tykätä open tuoksusta.. Vähä löyhkää hiki, mut dödöö ja hajuvettä vaan peittämään.. Kyllä kainalot, alapää,naama ja jalat tulee pestä päivittäin. Joten johan siinä samalla käy koko vartalosuihkussa..
[/quote]
Tämä nyt menee ohi alkup. aiheen, mutta minä en haise. Koskaan ei ole kukaan sanonut, ja voit uskoa, että teinit kyllä sanoisivat, jos aihetta olisi. Hajusteita en käytä.
[/quote]
eivät sano, puhuvat ja hihittelevät selkäsi takana - oikeesti. t. keväällä ysin päättänyt
Säädä veden lämpötilan asetuksia niin, että kraanasta tulee vain viileää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"] Mahtaa oppilaat tykätä open tuoksusta.. Vähä löyhkää hiki, mut dödöö ja hajuvettä vaan peittämään.. Kyllä kainalot, alapää,naama ja jalat tulee pestä päivittäin. Joten johan siinä samalla käy koko vartalosuihkussa.. [/quote] Tämä nyt menee ohi alkup. aiheen, mutta minä en haise. Koskaan ei ole kukaan sanonut, ja voit uskoa, että teinit kyllä sanoisivat, jos aihetta olisi. Hajusteita en käytä. [/quote] eivät sano, puhuvat ja hihittelevät selkäsi takana - oikeesti. t. keväällä ysin päättänyt
[/quote]
Tuskin, kyllä nuorten naamasta näkee, jos jotakin olisi.
Säädä veden lämpötilan asetuksia niin, että kraanasta tulee vain viileää.
[/quote]
Tai sitten olen vain vaiti. Jatkossa täytyy miettiä näitä majoituspalveluita.
Painu kiinalainen kampaaja meluamaan muualle lapinrinteestä,ja muualta myös. Häiriköit tahallisesti.
Hanki paremmat topit niin ei tarvitse korjailla.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"] Mahtaa oppilaat tykätä open tuoksusta.. Vähä löyhkää hiki, mut dödöö ja hajuvettä vaan peittämään.. Kyllä kainalot, alapää,naama ja jalat tulee pestä päivittäin. Joten johan siinä samalla käy koko vartalosuihkussa.. [/quote] Tämä nyt menee ohi alkup. aiheen, mutta minä en haise. Koskaan ei ole kukaan sanonut, ja voit uskoa, että teinit kyllä sanoisivat, jos aihetta olisi. Hajusteita en käytä. [/quote] eivät sano, puhuvat ja hihittelevät selkäsi takana - oikeesti. t. keväällä ysin päättänyt
[/quote]
Tuskin, kyllä nuorten naamasta näkee, jos jotakin olisi.
[/quote]
Ei näe. Muistan vielä nykyäänkin lemun, joka lähti hikisestä hissanopesta, josta kaikki juorusivat ja hyihyttelivät joka tunnin jälkeen. Oikeasti, käy siellä suhikussa joka ilta, kymmenen minuuttia on hyvä aika.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:34"]
Painu kiinalainen kampaaja meluamaan muualle lapinrinteestä,ja muualta myös. Häiriköit tahallisesti. Hanki paremmat topit niin ei tarvitse korjailla.
[/quote]
Ap ei ainakaan ymmärtänyt tästä mitään. Älä avaa keskustelua, jos noin paljon ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:36"] Eikö joo provohan tää on...Vai että vajaan kuukauden vesimäärän. [/quote] Käyn kerran viikossa pesulla, kuten valtaosa ihmisistä. Häivy keskustelusta, jos sinulla ei ole vastausta kysymykseen. Ap [/quote] Valtaosa ihmisistä kyllä peseytyy päivittäin. Kerta viikkoon oli yleistä ehkä 70-luvulla. Ihan mielenkiinnosta ap, mitä teet työksesi?
[/quote]
Fysiikan ope yläkoulussa.
[/quote]
Olipa aineenvaihduntasi millainen tahansa niin kyllä päivittäinen peseytyminen on tarpeen.