Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile miehesi tai naisesi. Mitä mieltä olet puolisostasi?

Vierailija
01.09.2015 |

Millainen mies tai nainen sinulla on? Kerro myös oma ikäsi ja suhteenne kesto.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mies. Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
2/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on fyysisesti vahva, ahkera ja urheilullinen mies. Hän on hyvä isä, mutta ei kuitenkaan täysin luotettava. Lupaukset eivät aina pidä, hermostuu melko herkästi, ei jaksa olla kovin kiinnostunut muiden sielunelämästä. Sängyssä hän on kestävä, ei erityisen hellä. Yhdessä 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana, romanttinen, urheilullinen ja hellyydenkipeä, mutta tulee tosi helposti mustasukkaiseksi ja suuttuu helposti (esim. En saa ikinä kiroilla hänelle tai alkaa kunnon riita). Ikäeroa meillä on 5 vuotta ja vähän päälle puoli vuotta ollaan seurusteltu.

Vierailija
4/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, pitkä,humaani, eräihminen, seksikäs, joissakin asioissa lapsellinen. Huonot puolet näkyy stressin pitkittyessä, mutta nykyään myöntää asian ja yrittää vaikuttaa siihen. Ajattoman nuorekas, tosin vielä alle 40 v.

Käytännön mies, suhteessa yli 17 v.

Vierailija
5/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen, vaikka suutuspäissään saattaakin rähjätä minuutin pari. Koskaan ei tarvitse pelätä kuitenkaan.

Vaalea pitkä mies, ihanat isot siniset silmät. Ei lihava, muttei kovin urheilullinenkaan. Luotettava, hieman ujo, rakas.

Ei ole mitään mistä ei voitaisi puhua, vaikka se olisikin vaikeaa. Meillä nauretaan ja vähän hassutellaan toisillemme päivittäin. 

Mies 35, minä 29. Yhdessä 11 vuotta.

Vierailija
6/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isokullinen diplomi-insinööri. Yhdessä 16 vuotta. Olen 42-vuotias.

Vierailija
7/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajanvaaleat pitkät taipuisat hiukset, siniset silmät, nätit kasvot ja hymy. Oho, se olikin Piritta Hagman.

Vierailija
8/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on intohimoinen, yritteliäs ja periksiantamaton. Oman tiensä kulkija, joka ei odottele muiden ratkaisevan häntä vaivaannuttavia asioita, vaan etsii itse ratkaisun ja ryhtyy toimeen mahdollisimman pian. Kärsimätön ja tuntee voimakkaasti. Toisaalta negatiivinen piirre, koska mies saattaa suuttua pienestäkin nopeasti, mutta toisaalta mahtava, koska ei säästele helliä sanoja eikä tekoja, eikä minun koskaan tarvitse epävarmana arvailla, mitä hän miettii. Komea ja luonnostaan hoikka, vaikkei olekaan urheilullinen (itse olen, toisinaan harmittaa). Sosiaalisesti taitava ja huippu tarinaniskijä, toisaalta välillä liiankin suorasukainen eikä välitä siitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat edes silloin, kun omasta mielestäni kannattaisi. Raha-asioissa paljon parempi kuin minä, työstään (yrittäjä) stressaantuu helposti.

Suhteemme on melko tasa-arvoinen ja erittäin läheinen ja lämmin. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja puhumme kaikesta Toisaalta välillä kipinöi kovastikin, koska osaamme molemmat olla todella temperamenttisia ja kovapäisiä. Tähän asti asiat on kuitenkin aina saatu sovittua. Vain yhden asian oikeasti muuttaisin, jos voisin, ja se on miehen taipumus mustasukkaiseen epävarmuuteen. Tämä aiheuttaa välillä kitkaa välillemme, koska itse en ole lainkaan mustasukkainen enkä tunne tarvetta kysellä miehen perään vaikka tämä reissaa välillä ulkomailla yksin jne.

Vierailija
9/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja rakas ❤

Vierailija
10/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 30v, todella lihaksikas, pitkä (185), urheilullinen, tyylitajuinen, hyvin toimeentuleva, älykäs, kouluja käynyt (DI), projektipäällikkö menestyvässä IT-firmassa, tykkää matkustella, romanttinen, hellä, huomaavainen, luotettava, perheenisäainesta, eläimistä pitävä, hyvä sängyssä, iso sieltä ;)

Vierailija
11/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen,voin luottaa ja turvautua häneen 100%,samoin lapset. Maanläheinen rastapäinen,hieman hipahtava :) Joskus hieman lapsellinen ja itsekäs,mutta lämmin ja rakastava. Tiedän,että voin luottaa hänen pysyvän rinnallani tuli mitä vain. Rakastava ja läsnäoleva isä. Jaksaa tukea ja rakastaa vaikka on ollut kanssani kovilla viime aikoina,raskaushormoonit tekevät minusta hetkittäin hirviön. Taidankin aloittaa aamun pyytämällä anteeksi eilistä kiukutteluani ja kertomalla miten rakas hän on minulle :)

Vierailija
12/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 06:20"]

Turvallinen,voin luottaa ja turvautua häneen 100%,samoin lapset. Maanläheinen rastapäinen,hieman hipahtava :) Joskus hieman lapsellinen ja itsekäs,mutta lämmin ja rakastava. Tiedän,että voin luottaa hänen pysyvän rinnallani tuli mitä vain. Rakastava ja läsnäoleva isä. Jaksaa tukea ja rakastaa vaikka on ollut kanssani kovilla viime aikoina,raskaushormoonit tekevät minusta hetkittäin hirviön. Taidankin aloittaa aamun pyytämällä anteeksi eilistä kiukutteluani ja kertomalla miten rakas hän on minulle :)

[/quote]

Unohtui ikä ja suhteen kesto,olen 30v ja yhdessä 6v.

Vierailija
13/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:45"]Turvallinen, vaikka suutuspäissään saattaakin rähjätä minuutin pari. Koskaan ei tarvitse pelätä kuitenkaan.

Vaalea pitkä mies, ihanat isot siniset silmät. Ei lihava, muttei kovin urheilullinenkaan. Luotettava, hieman ujo, rakas.

Ei ole mitään mistä ei voitaisi puhua, vaikka se olisikin vaikeaa. Meillä nauretaan ja vähän hassutellaan toisillemme päivittäin. 

Mies 35, minä 29. Yhdessä 11 vuotta.
[/quote]

Tismalleen sama, mut oon 26. Yhdessä 3 vuotta. :D

Vierailija
14/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 02:49"]

Mies on 30v, todella lihaksikas, pitkä (185), urheilullinen, tyylitajuinen, hyvin toimeentuleva, älykäs, kouluja käynyt (DI), projektipäällikkö menestyvässä IT-firmassa, tykkää matkustella, romanttinen, hellä, huomaavainen, luotettava, perheenisäainesta, eläimistä pitävä, hyvä sängyssä, iso sieltä ;)

[/quote]

Hahahaha, onkohan tää mun eksästä kirjotettu... P.s ei oo luotettava eikä perheenisäainesta :D

Vierailija
15/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on 28-vuotias, minä 26. Yhdessä olemme olleet n. 2,5 vuotta. Mieheni on n. 185cm pitkä, vartaloltaan hoikka/normaali. Luonnostaan vaaleat hiukset ja vihreät, intensiiviset silmät. Liikuntaa harrastaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Hän on kiinnostunut tietokoneista (tietääkin niistä ainakin mun mittapuulla kaiken), ja tykkää myös pelata. Pelaaminen kuitenkin kohtuullista.

Mieheni on rehti työmies. Silloin kun jotain tehdään, se tehdään loppuun asti ja kunnolla. On siis tunnollinen. Haaveilee diplomi-insinööriksi kouluttautumisesta, kunhan minä saan ensin oman maisterintutkintoni suoritettua.

Mies ei vietä juurikaan alkoholinhuuruisia viikonloppuja, vaan viihtyy paremmin kotona. Lapsia meillä ei ole, mutta uskon, että hän olisi hyvä isä. Tykkää kissoista, tosin meillä (minulla) on koira. Tulee hyvin toimeen sen kanssa.

Mies on huumorintajuinen, ja omaamme samanlaiset elämänarvot. Hän suuttuu harvoin, mutta silti herkemmin kuin minä ja osaa olla pitkävihainen (mikä on saamarin ärsyttävää). Kaiken olemme kuitenkin aina saaneet sovittua.

Sängyssä mies on loistava: kestoa löytyy, samoin kun halua tyydyttää myös minut. Hänellä myös iso penis.

Vierailija
16/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 02:49"]

[/quote]

Hahahaha, onkohan tää mun eksästä kirjotettu... P.s ei oo luotettava eikä perheenisäainesta :D

[/quote]

Voisi olla myös minun exästäni :D

Nykyinen tyylitaju on paljolti minun avullani opittua, hyvää toimeentuloaan sijoittaa pelkästään itseensä, ei ikinä puolisoon tai mihinkään yhteiseen, äly on aika kapeakatseista ja opittua, romanttisuus opittua (esim. oppi huomioimaan merkkipäivinä vasta parin vuodeen suhteen ja minun itkujeni jälkeen, kun toisen mielestä hyvä ajatus romanttisesta lahjasta oli jostain koulutuksesta saatu karkki tai työmatkan hotellihuoneesta mukaan otettu rasva). Perheenisäaines loppui siihen, kun olisin ihan oikeasti sitä perhettä halunnut lähivuosina ja seksi muuttui nopeasti hyvin harvinaiseksi ja sisälsi pelkästään sen, että hän tyydytti itsensä minuun aina samassa asennossa.

Pahoittelut avautumisesta ja off topicista, ja onnea jos kyse ei ole exästäni!

Vierailija
17/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja roteva, ristiverinen, kauniit silmät, kätevä käsistään, herkkä, älykäs, lukenut, huumorintajuinen, luotettava, rakastava, huomaavainen, kiihkeä rakastaja. Usein itsekriittinen, melankoliaan taipuvainen. Isänä yleensä lempeä ja johdonmukainen, mutta ollessaan stressaantunut hermostuu välillä helposti. Paras mies mulle ♥

Minä 36 ja mies 35, yhdessä 10 vuotta.

Vierailija
18/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta mua vanhempi, pitkä, tumma, kiltti, älykäs, rauhallinen, huumorintajuinen, urheilullinen mutta ei mikään ällöttävä bullmentula, ja ymmärtää mun hevostouhun koska harrastaa lajia itsekin. Hyvä isä lapsille ja osaa huolehtia kodista jos olen itse vaikka kipeänä tai jossain työmatkalla. Huomaavainen joka tavalla. Tulee myös appivanhempien kanssa toimeen :D

Vierailija
19/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:13"]Pari vuotta mua vanhempi, pitkä, tumma, kiltti, älykäs, rauhallinen, huumorintajuinen, urheilullinen mutta ei mikään ällöttävä bullmentula, ja ymmärtää mun hevostouhun koska harrastaa lajia itsekin. Hyvä isä lapsille ja osaa huolehtia kodista jos olen itse vaikka kipeänä tai jossain työmatkalla. Huomaavainen joka tavalla. Tulee myös appivanhempien kanssa toimeen :D
[/quote]

Ja yhdessä 9 vuotta, molemmat alle 35 v.

Vierailija
20/24 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, rakas, yksinkertaisesti maailmanparas juuri minulle <3. Urheilullinen, järkevä, hellä ja luotettava. Kuuntelee ja ymmärtää, kestää myös ne turhatkin kiukut. Toisaalta osaa myös palauttaa jos teen kärpäsestä härkäsen. Aktiviinen toimija ja supliikkimies. Hänestä on vaikea olla pitämättä. Jos nyt jotain parannettavaa niin toisinaan voisi olla hieman ajattelevaisempi ja ajatella asioita muistakin kuin omista lähtökohdistaan käsin. Tosin tässäkin jatkuvaa parannusta. Ikää molemmilla 27 v, suhdetta takana vasta 1,5 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi