Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin baari illan jälkeen siskoni poikaystävän luo yöksi

Vierailija
31.08.2015 |

Eli siskoni ja sen poikaystävä asuvat yhdessä. Sisko ei ollut tuolloin kotona ja menin baarista heille yöksi kun en halunnut mennä yksin kotiin ja tämä poikaystävä sanoi että boin tulla heille. Päädyin nukkumaan heidän sängyssä koska ei jaksettu tehdä petiä minulle. Päätimme ettei kerrota siskolleni vaikka vain nukuimme, mutta onko tää jo jollain tapaa pettämistä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttiin siin samassa sängyssä t. Ap

Vierailija
2/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tavallaan ole, mutta toisaalta, jos ette voi kertoa asiasta siskolle, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Mitään ei tapahtunut, miksi pitäisi kertoa?

Vierailija
4/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!!

Vierailija
5/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee toista kertaa. Helposti lipsahtaa...Mutta en tiiä, ei kantsi kertoa. Kai, jos oot varma ettei mies lipsauta siskolles. Parempi ois tietty kuulla sulta.

Vierailija
6/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päätitte ettette kerro siskollesi?

Vierailija
7/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkei mitään tapahtunut niin kyllä vähän sopimatonta on nukkua samassa sängyssä oman siskon miehen kanssa.
Haloo!!

Vierailija
8/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä mies kun aikoo valehdella tyttöystävälleen.

Vierailija
9/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi oudolta.

Vierailija
10/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee toiste! Ette ole tavallaan tehneet mitään väärää, jos ette ole edes suudelleet tai kosketelleet toisianne tai siskosi kaveri katsellut sinua alastomana. Jos jotain tuollaista tapahtui, niin silloin on jo kyse jonkunlaisesta pettämisestä. Mutta jos toisianne vältellen vain nukuitte, en näe tapahtuneen sellaista vääryyttä, että pitäisi rikkoa välit siskoon tai siskon ja miehen välillä. Vältä täst edes tekemästä mitään vastaavaa, äläkä salli ajatuksiisikaan mitään tuosta miehestä, JOS haluat siskosi kanssa pitää hyvät välit.

Vierailija
11/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut ottaa sitä riskiä, että sisko saattaisi suuttua tuosta jne... mutta kyllä itse haluaisin tietää jos asia kävis toisinpäin. Enää ei voi kertoa koska tapahtui pari viikkoa sitten. Mutta kun mulla en sellainen olo että olisin luottamuksen pettänyt siskoani kohtaan. Ap

Vierailija
12/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä tuli kerran mun luokse sekasin kun seinäkello, olisiko pitänyt jättää ulos? Onneksi oli niin sekasin, että nukahti samantien eikä tarvinnut kuunnella jotain kännihorinoita. Vituttaa vaan sitten selitellä, että mitään ei ole tapahtunut ja lässyn lässyn, tottakai kaveri luulee vaikka mitä.

Paskamaista joskus pistää meidät miehet tuollaiseen tilanteeseen, kunhan vain sanon. Ymmärrän toki jos on vain niin sekaisin, että jalat ei kanna ja oli pakko lähimpään paikkaan päästä, mutta silti.

Vierailija
13/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus meni.

Vierailija
14/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut mitään pahaa. Mies ei halua kertoa sun siskolle, ettei tule jotain väärinkäsityksiä tai epäilyksiä.

Vierailija
15/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset voi sanoa siskolles? Jos mitään ei tapahtunut ja tarttit yösijan? Mä en tajua.

Vierailija
16/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:40"]No vaikkei mitään tapahtunut niin kyllä vähän sopimatonta on nukkua samassa sängyssä oman siskon miehen kanssa.
Haloo!!
[/quote]

Miksi olisi? Kyllä mun sisko saa nukkua mun miehen kanssa, on nukkunutkin.

Vierailija
17/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta oot => olette tehneet aika törkeästi sitä siskoa kohtaan. Ei aikomustakaan että nukkuisin oman siskon vieressä ja jos siskon miehelle vielä sopisi asia, niin pitäisisin koko tyyppiä munattomana.

Vierailija
18/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki kyllä aika vähissä vaatteissa...

Vierailija
19/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muu mies, kuin minä, lukee tätä: Jos joudut tällaiseen tilanteeseen, niin tottakai voit majoittaa tyttöystävän siskon. MUTTA: kun sinä olet kerran selvin päin, niin ota heti yhteys edes tekstarilla tyttöystävääsi, ja kerro, että sisko tuli baarista umpitunnelissa tänne nukkumaan, koska ei jaksanut mennä kotiin. Jos tyttöystävä kyselee niin vastaile. Ei tarvitse sitten miettiä jälkikäteen.

Kuinka ihmiset voivat olla näin avuttomia, että joutuvat tällaisessa tilanteessa ongelmiin?

Vierailija
20/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-ilta, ei baari ilta. How hard can it be?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan