Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka herkästi lähtisitte synnärille tässä tilanteessa?

Vierailija
31.08.2015 |

Yritin soittaa synnärille, mutta eivät vastanneet. (?!)
Ja eipä tässä vielä isoa paniikkia ole... Eli lauantaina alkoi supistelemaan hieman, enimmäkseen vaan rasitustilanteissa. Ei mitään kovin tuskallista. Vähän on ollu limaista vuotoa, vedet ei oo menny. Tänään alkanu suht säännöllisesti maha kovettumaan ja pakottamaan alaselkää. Ei siis samanlainen supistus mitä tuli viikonloppuna. Nämäkään ei oo kovin kivuliaita, niitä tulee vähän on/off. Nyt on parin tunnin ajan tullu 10-20 min välein.
----------
Oottelisitteko rauhassa vielä kotosalla/menisitte suoraan synnärille/yrittäisitte pommittaa puhelimella synnäriä? Niin, viikkoja nyt 38.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tiedät kun pitää lähteä. Silloin lähdetään kun ei voi enää jäädä.

Vierailija
2/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:37"]Kyllä sä tiedät kun pitää lähteä. Silloin lähdetään kun ei voi enää jäädä.
[/quote]

Ja tämä ei tosiaankaan pidä aina paikkaansa :D Minulla oli esikoiselta rv 38+3 ja vähän vain kolotteli ja jomotteli paikkoja, sitten alkoi kumminkin tihkumaan hieman lapsivettä ja ajattelin ihan vaan varalta käydä näytillä. Siellä selvis että olinkin 5cm auki. Ja pari tuntia sen jälkeen oli vauva ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen ja kolmosen vastauksien ristiriitasuus vaan hämmensi mua entisestään :D Ap

Vierailija
4/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:37"]Kyllä sä tiedät kun pitää lähteä. Silloin lähdetään kun ei voi enää jäädä.
[/quote]

Ja tämä ei tosiaankaan pidä aina paikkaansa :D Minulla oli esikoiselta rv 38+3 ja vähän vain kolotteli ja jomotteli paikkoja, sitten alkoi kumminkin tihkumaan hieman lapsivettä ja ajattelin ihan vaan varalta käydä näytillä. Siellä selvis että olinkin 5cm auki. Ja pari tuntia sen jälkeen oli vauva ulkona.
[/quote]
No itsellä oli vauva tunnissa ulkona kun saavuin sairaalaan. Turhaa sinne toisaalta on mennä notkumaan. Sinnehän mennään synnyttämään.

Vierailija
5/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelisin vielä. Mutta koittaisin samalla saada synnäriä langan päähän.

Vierailija
6/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee näytille. Saat mielenrauhan.

Vierailija
7/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi samalla tavalla kakkosen synnytys. Pari päivää supisteli rasituksesta (aiemmin ei edes harjotussuppareita), mietin että no lähteäkkö vai ei kun esikoinen syntyi käynnistyksellä niin en oikein tiennyt miltä "normi" synnytyksen käynnistyminen tuntuu. No kolmantena päivänä ei enää tullut supistuksia moneen tuntiin ja aattelin, että väärä hälytys oli ja rentouduin vihdoin. No siinä samassa alkoi niin hirveät supistukset, että tokasta olin jo kontillani ja huusin, että nyt lähdetään! Vajaa 3h meni ekasta supistuksesta kun tyttö oli ulkona.

Vierailija
8/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuli eka oikeasti jo kivuliaampi supistus. Kyllä kait se pitää lähtä siellä käväseen jos ei synnäriä saa langan päähän. Ap

Vierailija
9/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pitkä matka, voit lähteä mutta jos matka on lyhyt, itse odottelisin kotona niin kauan kuin vain suinkin on kivut suurinpiirtein hallinnassa.

Vierailija
10/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin molemmat synnyttänyt kotia ilman vesien menoa, joiden takia oon lähteny näytille. Supistukset muuttuu mulla sietämättömäksi vasta juuri ennen kun on kokonaan auki. Ja oon molemmat synnyttänyt ilman mitään kivunlievityksiä. Ensimmäinen synnytys kesti alle 2h. Eli jos epäilyttää niin näytille, toi että menee vasta kun ei pysty olemaan kotona ei kaikille toimi.

Vierailija
11/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! (Mäkin haluisin vielä joskus päästä noihin menoihin :))

Vierailija
12/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin vielä nukkumaan kun koko illan oli supistellut kevyesti ja selkää särkenyt oudosti. Vaakatasossa supistuksia alkoi tulla tihenevään tahtiin ja sitten pitikin vetää jo kuteet niskaan ja soittaa sairaalaan tulenko vai ei. Neuvoivat tulemaan kun ei kestä enää kipua. Soitettiin lapsenvahti ja sitten odotettiin miehen kanssa jo ulkona ja mä kiroilin kaksinkerroin. Mies ajoi naistenklinikalle kovaa vauhtia. Mä pääsin heti synnytyssaliin mutta vauva syntyi vasta 10h päästä. Sain heti epiduraalin joka pysäytti avautumisen...eli yleisohjeena tuo että et kestä enää kipua ja supistukset tihenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä