Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tyhmää itse teit teininä, missä olisit voinut kuolla?

Vierailija
31.08.2015 |

Niin, palautui mieleen pari törttöilyä, missä olisi voinut huonolla tuurilla lähteä henki.

Kerran kännissä kaveriporukalla käytiin rautatiekiskoille makaamaan ja katselemaan tähtiä.. Ei oltu mitenkään itsetuhoisia, se oli vain päähänpisto. Onneksi junaa ei tullut. Tuskin oltaisiin ehditty pois ajoissa.

Toinen kerta oli kun taas kännissä mentiin uimaan yöllä itselleni vieraalle rannalle. Hyppäsin laiturilta pää edellä ja suoraan kiveen. Onneksi osui käsi eikä pää! Selvisin ranteen murtumalla.

Mitäs typerää muut on tehneet?

Niin ja järkevä aikuinen minustakin kasvoi. Ja omien lasteni suhteen erittäin suojelevainen.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kun pyörällä ilman käsiä alamäkeä

Vierailija
22/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin yöllä päärataa, ratakiskoja pitkin, sekä kehä kolmosen reunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin paljon yksin ja pimeällä. Mitään ei sattunut koskaan onneksi. Alkoholimyrkytys teini-ikäisenä, heräsin t-keskuksessa ja pois lähdin liftaamaan. Muistan ikäni sen hirveän tunteen

Vierailija
24/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräiltiin aina ilman kypärää ja mopoiltiinkin kyllä. Keikuttiin kännissä kerrostalon katolla. Lapsena kiipeilin vaikka mihin. Ja soittelin suutani kenelle vaan.
Asiallinen lääkäri tuli.

Vierailija
25/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita 15-20 vuosien aikan...

- kännisen kuskin kyydissä useita kertoja

- sammuminen pakkaseen

- liftaaminen yksinään yöaikaan

- tuntemattomien kanssa jatkoille lähteminen

- pillereiden popsiminen alkoholin kanssa

- väkivaltainen poikaystävä, joka lopulta yritti tappaa kuristamalla

- ja nykyään sossupuolen asiantuntija ja kiltti kotihiiri  :)

Vierailija
26/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:42"]

Matkustelin teini-ikäisenä tyttönä yksin ympäri maailmaa, joskus jopa liftasin. En paljon ajatellut minne menin. Silloin ei tullut edes mieleen, että jotain voisi sattua, sitä vaan luotti itseensä.

Olin myös nuorena sellainen, että suuttuessani jostain epäoikeudenmukaisuudesta, pidin puoleni vaikka ketä vastaan. Useammankin kerran olen joutunut vaaratilanteeseen mutta aina selvinnyt.

[/quote]

hahha kuulostaa tutulta! t. samanlainen

Vierailija
27/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mul oli sen verta korkee itsesuojeluvaisto että jäi ne typerät temput sitten tekemättä : D

Vierailija
28/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyydissä, kun humaltuneet kaverit ajoivat autoa. Lisäksi en enää menisi puolitutuille kaverinkavereille yöksi, niin kuin tuolloin.

Vierailija
29/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kavereiden kanssa tsykällä pitkää ja jyrkkää mäkeä pyörällä (ilman kypärää, näytti silloin vitun homolta käyttää kypärää) ja vauhtia oli varmasti 50km/h. No, se mäki päättyi autotiehen ja kerran ajoin suoraan auton edestä. Tästä seurauksena kuski teki äkkijarrutuksen (ei olisi osunut mutta todella lähellä oli). Jos auto olisi törmännyt, niin olisin varmaankin kuollut tai halvaantunut.

Vierailija
30/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt lukemattomia kertoja junaradalla. Keikkunut sillankaiteella. Uinut ja pyöräillyt kännissä. Lähtenyt yksin toiselle puolelle Suomea keskelle korpea nettituttavuuden luokse viikonlopuksi. Ja olen ihan tavallinen, kiltti tyttö. Monta kertaa olisi voinut henki lähteä.

Vierailija
31/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaistiin pimellä junaratojen yli, ensin verkkoaita ja sitten neljät kiskot siinä.

Vierailija
32/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:42"]

Matkustelin teini-ikäisenä tyttönä yksin ympäri maailmaa, joskus jopa liftasin. En paljon ajatellut minne menin. Silloin ei tullut edes mieleen, että jotain voisi sattua, sitä vaan luotti itseensä.

Olin myös nuorena sellainen, että suuttuessani jostain epäoikeudenmukaisuudesta, pidin puoleni vaikka ketä vastaan. Useammankin kerran olen joutunut vaaratilanteeseen mutta aina selvinnyt.

[/quote]

hahha kuulostaa tutulta! t. samanlainen

[/quote]

Juu, olin jo lapsena hurjapää ja kiipesin kerran neljävuotiaana katollekin.

Nyt aikuisena olen todellakin suojeleva joten sukulaistyttöni haen asemalta ja saatan asemalle suoraan junaan ja toinen on jo 30-v ja toinen 24-v!

En päästä yksin kaupungille kulkemaan, kun on niin vaarallista :D

Vierailija
33/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.
On olemassa paljonkin ihmisiä, jotka noudattavat sääntöjä ja kieltoja ja jotka eivät myöskään ehdoin tahdoin hakeudu vaarallisiin paikkoihin ja tilanteisiin.

Vierailija
34/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä. Ilman ehkäisyä. Myös tuntemattomien kanssa. Ja paljon.

Kerran ajettiin ryyppyillan jälkeen kaverin autolla n. 30km moottoritiellä niin, että sammumispisteessä oleva "kaverini" 20+ painoi kaasua ja istui kuskin puolella, ja minä 15v ohjasin hanttarin puolelta. Ja vauhtia oli ihan vitusti liikaa.

Ja kerran ajettiin mopolla neljä päällä pilkkopimeellä tiellä marraskuun lopussa, ja vastaan tuli taksi joka ei vaihtanut lyhkäsiä. Ojaanhan sitä ajettiin, onneks meitä oli niin paljon ettei mopo kulkenut kovaa. Mustelmilla selvittiin.

Vierailija
35/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin teininä uimassa joessa, jossa oli vaarallisia virtauksia. Mutta oli kuuma kesähelle ja kaveritkin menivät... ihan tuuria ettei kukaan hukkunut. Ei sitä vaaraa silloin oikein tajunnut, luuli vaan että on hyvä uimari.

Vierailija
36/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftannut ihan tuntemattomien kyytiin keskellä yötä isossa kaupungissa.

Juonut mitä alkoholijuomia sattuu lähes kenen pullosta tahansa.

Kävellyt yksin keskellä yötä kotiin, keskustasta kotiin oli n. 9km. Kun viimeinen bussi oli mennyt ja teininä ei taksiin ollut varaa.

Lähtenyt tuntemattomien mukaan jatkoille ties minne.

Harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, useita kertoja.

Otettu hienoja "taidekuvia" irc-galleriaan = istuttiin keskellä junaraiteita sidukkapullojen kanssa.

Ollut auton kyydissä, jota ajoi humalassa ollut kaverini.

Nämä ikävuosina 16-21, huhhuh.

Vierailija
37/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilin puissa ja katoilla, ranteet kylläkin murtui pariin kertaan :). Mopolla tuli ajettua niin kovaa kuin kulki, talvisin lähti hallinnasta monta kertaa, onneksi ei sattunut mitään. Kännissä uiminen oman jaksamisen rajalla. Onhan noita..
Nykyään elän seesteistä elämää :)
M22

Vierailija
38/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt rahapulassa pari vuotta seksiä tuntemattomille miehille. Toi oli ehkä pahin. Olin kyllä varovainen ja yritin valita asiakkaat tarkkaan, vain perheellisiä, tapaamiset hotellissa, kumin käyttö ehdoton vaatimus jne. Mutta jos joku niistä miehistä olisi halunnut tehdä minulle jotain pahaa, en olisi voinut asialle mitään. En koskaan kertonut puuhistani kenellekään, kukaan ei tiennyt, missä olin. Olin tällöin 20-22-vuotias eli en ihan teini, mutta tosi nuori ja naiivi kuitenkin.

Vierailija
39/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt teininä mitään niin vaarallista, että olisin voinut kuolla.

Vierailija
40/138 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin mopolla ilman kypärää, täysin alkeellisilla ajotaidoilla. Kaverit ajoivat ojaan toisella mopolla ojaan. Sen jälkeen tajusin itse olla ajamatta.

Toinen on se, kun ensimmäistä kertaa elämässäni join 16-vuotiaana alkoholia. Aivan liikaa, varsinkin ku join pelkkää raakaa viinaa. Tolkuton humala ja lopulta sammuminen, olin sammuneena tuntikausia ilman valvontaa. Ei mitään muistikuvia.