Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tyhmää itse teit teininä, missä olisit voinut kuolla?

Vierailija
31.08.2015 |

Niin, palautui mieleen pari törttöilyä, missä olisi voinut huonolla tuurilla lähteä henki.

Kerran kännissä kaveriporukalla käytiin rautatiekiskoille makaamaan ja katselemaan tähtiä.. Ei oltu mitenkään itsetuhoisia, se oli vain päähänpisto. Onneksi junaa ei tullut. Tuskin oltaisiin ehditty pois ajoissa.

Toinen kerta oli kun taas kännissä mentiin uimaan yöllä itselleni vieraalle rannalle. Hyppäsin laiturilta pää edellä ja suoraan kiveen. Onneksi osui käsi eikä pää! Selvisin ranteen murtumalla.

Mitäs typerää muut on tehneet?

Niin ja järkevä aikuinen minustakin kasvoi. Ja omien lasteni suhteen erittäin suojelevainen.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin mopon kyydissä ilman kypärää, kerran. Kotipaikkakunnalla oli yleistä mennä junaradan yli halutessaan lyhentää matkan pituutta, monta kertaa oli kyllä tipalla että kerkesi ennen junaa.

Vierailija
122/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin Eiffel tornista 1985

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy mitä sellaista teit teininä mistä olisit voinut kuolla, niin miksi tarvii tulla vastaamaan: En mitään? Kysymys oli niille jotka ovat jotain sellaista tehneet...

Vierailija
124/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olin jo teininä keskimääräistä älykkäämpi.

Vierailija
125/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:44"]Alkoholimyrkytys teininä. Eka alkoholikokeilu omenaviinillä meinasi jäädä viimeiseksi sillä nukahdin pakkaseen. Kaverit kantoivat kotiin.... nykyään olen naimisissa, kolmen äiti, amk-tutkinto ja teen työtä sosiaalipuolella. Ihan hyvä ihminen minusta tuli nuoruuden virheestä huolimatta. Ymmärtämättömyydestä siinä oli kyse.
[/quote]

Tulet amk-tutkinnolla kehuskelemaan :D

Vierailija
126/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää muistella :( Oon hypännyt pää edellä uimaan todella korkealta sillalta pikkuhuppelissa 18-vuotiaana, muistan että sukelsin niin alas, että kohti pintaa yrittäessäni tajusin että happi ja voimat loppuvat kesken, silloin meinasi lähteä taju. Olen keikkunut istualtani parvekkeen kaiteella kotibileissä 9.:ssä kerroksessa ja kaverini on kiskonut minut h-hetkellä rinnuksista turvaan, kun olen meinannut menettää tasapainoni. Olen istunut pulkassa, joka on ollut sidottu auton peräkoukkuun -poikaystävä on ajanut, pulkka lentänyt ja minä pyörinyt hullun lailla pitkin tietä, selviten kahden hampaan lohkeamisella ja ranteiden venähdyksillä. Olen harrastanut laskuvarjohyppyä ja lumilautailua järjettömissä paikoissa, merkitsemättömillä alueilla.

Minulla on ollut mukanani runsaasti onnea. Selvisin nuoruudesta hengissä, suoritin akateemisen loppututkinnon, perustin perheen, asetuin aloilleni ja rauhoituin tylsäksi keski-ikäiseksi. 

Kaikki sympatiani ovat vaijerisurmassa menehtyneen teinin omaisten puolella.

Vierailija
127/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää niin teininäkään, vaan joskus 19-20 vuotiaana kävin baareissa, eikä ne kännit ihan pieniä sieviä olleet. Kerran heräsin seuraavana päivänä kun laitoin käden tyynyn vierelle, käsi osui johonkin oudon tuntuiseen. Oksennustahan siinä oli iso läjä, enkä ollut huomannut oksentaneeni.

Jälkeenpäin miettinyt, että oikeasti olisin voinut tukehtua siihen. Onneksi olin ollut kylkiasennossa.

Ja on noita junaradalla seisomisia... kuka uskaltaa olla radalla pisimpään. Sieltä on junasta huudettu perkelettä moneen kertaan.

Vierailija
128/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:30"]

En lukenut muiden vastauksia, joten sori jos kirjoitan samoja asioita kuin muutkin...

Ajoin pyörällä ilman kypärää... Silloin niitä ei ollut kenelläkään. Lapsena olin auton takapenkillä ilman turvavyötä, kun autossa ei ollut turvavyötä.

Kiipesin talon katolle. Olin kyllä varovainen, mutta jos tikkaat olisivat pettäneet, niin kai siinäkin huonosti olisi voinut käydä.

Ajelin yksin autolla ties missä, eikä ollut kännyköitä jolla hälyttää apua, jos jotain olisi sattunut...

En minä muistaakseni oikeasti mitään vaarallista tehnyt. Olin aika nössö teini, enkä edes maistanut tupakkaa koskaan.

[/quote]

siis olin kyllä jo täysi-ikäinen kun ajelin autolla... tästä taisi saada väärän käsityksen...

Vierailija
129/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltiin autolla ihan sikakovaa Etelä-Pohjanmaalla Alajärven jäällä sinne tänne. En itse ollut Alajärveltä enkä tiennyt yhtään esim. että missä on luotoja tai virtaus paikkoja. Muutama viikko sen jälkeen oli järven jäähän jo muodostunut aukkopaikkoja sellaisillekin alueille joissa olimme kaahanneet autolla tuhatta ja sataa.

Vierailija
130/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttönä oon mennyt parin miehen kotiin sokkotreffeille, jotka tapasin siis netissä :( Mitä vaan olisi voinut käydä! Onneksi oli ihan omia itsejään, eikä esim raiskaava miesjoukko eikä mitään pahaa tapahtunut. Luojan kiitos. Kyllä sitä on ollut niin tyhmä ja naiivi!

Vierailija
131/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä on oikein päässä liikkunut? Itse en ikinä tehnyt tuollaisia hölmöyksiä, ihan hulluna pidin tuota menoa jo teininä. Joskus nauroin kyllä joidenkin tyhmyydelle, mutta ikinä ei tullut mieleen itse olla noin tyhmä.

Vierailija
132/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:52"]En varmaan nuku sitten kun oma lapsi on teini ja mielestään maailman huipulla ja kuolematon.
[/quote]

Tieto lisää tuskaa. Oma äitee ei osannu ees kuvitella mihin kaikkeen tytär pystyi aikoinaan...

Pitää vaan uskoa että pysyy hengissä tuo toinenkin (poika 16 v) aikuisuuteen :'(

Äiti 45 v

Vierailija
133/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 03:50"]

Mitä teillä on oikein päässä liikkunut? Itse en ikinä tehnyt tuollaisia hölmöyksiä, ihan hulluna pidin tuota menoa jo teininä. Joskus nauroin kyllä joidenkin tyhmyydelle, mutta ikinä ei tullut mieleen itse olla noin tyhmä.

[/quote]

Joillakin meillä vaan menee teininä vähän överiksi jutut ja ihan normaaleja tuli. Ompahan jotain mitä muistella. Toivon ettei omat lapset tee mitään yhtä tyhmää.

Vierailija
134/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nuorempana tehtyä vaikka mitä - kiipeilin katoille enkä välttämättä tiennyt miten päästä alas, siinä sitten saatoin jumittaa montakin minuuttia miettien kehtaanko hypätä, ennen kuin hyppäsin. Roikuin rappusten kaiteista, kävelin monikerroksisten kattojen reunoilla.. Vaikka tuli noita riskejä otettua mitään vakavampaa ei kuitenkaan ikinä sattunut, ihme kyllä. Joskus tosin tasapainoillessani rikkinäisellä laiturilla putosin suoraan järveen, ja jotenkin sen jälkeen tämä kiipeilyintokin laantui. Lapsena olin huimapäisempi, vedin kuperkeikkoja autoteillä ja mäissä, kerran putosin korkealta puusta. Nyt vanhempana ja "viisaana" en kyllä ikinä tekisi mitään noista, ellen olisi 100% varma.

Vierailija
135/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa istuin korkealla sillankaiteella, liftailin (selvinpäin tosin).

Vierailija
136/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ollut kortittoman, humalaisen kuskin kyydissä

-polkenut lukemattomia kertoja kännissä pyörällä kotiin sammumispisteessä, " automaatti-ohjauksella"

-istunut kotibileissä parvekkeen kaiteella, 6 tai 7-kerros

Vierailija
137/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:42"]Matkustelin teini-ikäisenä tyttönä yksin ympäri maailmaa, joskus jopa liftasin. En paljon ajatellut minne menin. Silloin ei tullut edes mieleen, että jotain voisi sattua, sitä vaan luotti itseensä.

Olin myös nuorena sellainen, että suuttuessani jostain epäoikeudenmukaisuudesta, pidin puoleni vaikka ketä vastaan. Useammankin kerran olen joutunut vaaratilanteeseen mutta aina selvinnyt.

[/quote]

Otitko koskaan suihin matkakorvaukseksi?

Vierailija
138/138 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:29"]Kännissä ollessani. Muutama vanhoista kavereistani raiskattiin sammuneena. Jos minut raiskattaisiin niin luultavasti tappaisin itseni.
[/quote]

Ööh..miksi ihmeessä? Kyllä siitäkin toipuu ja pääsee yli. Mitä järkeä tuhlata oma arvokas elämä vain sen takia että joku ääliö raiskaa sut ?