Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** 3-kuumeilijat viikko 40 ***

02.10.2006 |

Jee osaankohan aloittaa pinon ;-)

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille kuumeilijoille!

Täällähän on monella jännät paikat!

Muistakaahan päivitellä tietojanne tarpeentullen! ;)

Pidän kaikille peukkuja!

AIHA Rv 6+2

Vierailija
2/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo 5 ja odottelen ja toivon sitä ns kiinnittymisvuotoa ;-) sellainen tuli kummassakin edellisessä raskaudessa joskus dpo 5-7 en tarkalleen muista. Se oli sellainen kolikon kokoinen veritahra alkkareihin eli varsin selkeä homma :-)

Vaikka sitä ei tuliskaan niin en menetä toivoa!

Plussarikasta viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jännitys tiivistyy todellakin,kp 28/26-30 on menossa ja eilisestä tuntunut menkkajomotuksia ilman vuotoa,mut valkovuoto kyllä on runsasta ja lämmöt edelleen siellä 37.3 ja rinnat kipeät mut se nyt mitään todista.Ompas kyllä melko harvinaista jos mun kierto venyisi tuonne 30 pvään. Mutta toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.Tekisi mieleni jo todellakin testailla kun kaapissa kaksi testiä odottaa...Ainiin viime yönä näin niin todentuntuisen unen että mun rinnalle nostettiin lämmin vastasyntynyt poika...Pikkuisenko petyin kun heräsin. Mut katsotaan mitäs tulossa on vauva vai menkat,saattaa olla et testailen tänään viel myöhemmin tai huomen aamulla.Kaikille paljon plussa säteitä lähettelen.

Vierailija
4/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi kolmannen kuumeilija ja haluaisin ilmottautua joukkoonne. Jonkin aikaa olen kuikkinut taustalta ja nyt arvelin minäkin tulla esille. *vilkuttaa kaikille*

Ensimäinen kierto on takana ilman tulosta, tosin yritystä oli hiukan kehnonlaisesti. .

Nyt jään odottelemaan seuraavia tärppipäiviä ja luultavasti siihen asti taas taustailen.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
5/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kp32/32. Testin teen piakkoin. En ostanu kaappiin odottamaan kun ajattelin, että maltan nyt odotella tätiä. Oireista en osaa sanoa mitään, kun on tullut yö valvottua kipeiden lasten kanssa.

Tällä hetkellä ei varmaan kauheesti edes osais iloita plussasta, kun oon niin poikki, mut uteliaisuus ei kestä koko päivää kytätä, että tuleeko täti vai ei... ;)

Vierailija
6/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamitus - 02.10. 01:39 (66/67)

heipähei, täällä yksi yökukkuja!

Alkoi kp 15 1,5 tuntia sitten, elikäs illasta alotetaan taas terot. Clomit napsittu kp5-9, josta tulikin mieleen että onko kellään ollu lääkepurkissa liian vähän lääkkeitä?? Mä tuossa huomasin että clomeja on enää 4 vaikka pitäs olla 5?!? Ihan 100% varma ettei ole multa hukkunut, laitan pillerit valmiiksi oikeille päiville " kiekkoon" ja puhelin vielä muistuttaa ottopäivinä.

Ovistestiin sain kp11-13 lähes yhtävahvat viivat, kp 14 oli jo reippaasti haaleempi, eli kait se ovis sit just oli? Limoja ainakin on tullu bongattua ja lämmöt oli päivällä 0,3astetta normaalia korkeammalla. Outoa on se ettei alavatsa oo ollu ollenkaan kipee, viimeset 2kiertoa ollu puoltoista viikkoo kosketus ja tärinä arka! Pupuiltu on jokapäivä alk.kp 9 ja pari päivää aateltii vielä varmistella ni ei o ainakaan yrityksen puutetta!

Täällä on yx pikkusisaruksia omaava, nuorin täytti just vuoden! Tytöistä on hauska kutsua tätä tädiksi, hih!

Jotain muutakin piti.. En muista, nyt nukkumaan!

Juups, eli nyt ollaan siis herätty!

Vierailija
7/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllähän tuohon apteekin omaan selkeä toinen viiva sitten tuli. Ensin iski aika kauhea paniikki, mut nyt tuntuu tosi hyvältä! Mitenkäs päin te muut jo raskautuneet ootte niitä viikkojanne laskenut? Menkkojen alusta vai oletetusta oviksesta? Neuvolahan täällä ainakin laskee sen sitten aina ennen ultraa menkoista. Eli siitä oisin nyt rv4+4. Oviksesta 4+0.

Ai niin. Oireita; kohdun seudulla vihlonut viikon ajan, ja tänään aamulla suussa sellainen outo maku. Tai sellainen, ettei maista mitään. Valkovuoto ollut viikon ajan runsasta. Ja kiinnittymisen aikaan tosiaan tuli pari limaklönttiä.

Vierailija
8/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea ja vauvaliimaa kanssa! :) Perässä tullaan toivottavasti!

Itse olen ainakin laskenut raskausviikot edellisistä menkoista niinkuin neuvolakin. Ja edellisissä raskauksissa on pitäneet sen mukaan viikot ihan paikkansa ultrankin perusteella.

Itse en ainakaan edellisissäkään raskauksissa ole huomannut minkään laista kiinnittymisvuotoa tms, enkä ole edes ajatellut että sellaista pitäisi tulla. Joten en menetä toivoa, kun sitä ei ole nytkään näkynyt :)

Eipä tällä erää erikoisempia..piinailua vielä melkein viikon verran! Ajattelin testata kp30-32 riippuu siitä kauan maltan olla testaamatta, ovis oli luultavimmin n.kp16 :) Ja täti saa luvan pysyä pois!

yk3 kp23/29-34 dpo7(?)

Vierailija
9/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes :-)

Mä olen aina laskenut viikot oviksen perusteella ja niin se mun mielestä ns. " kuuluu" laskea jos haluaa olla oikeissa päivissä. Tosin jos se nyt parilla päivällä heittää niin so what, ei se vaavi kuitenkaan sieltä laskettuna päivänä välttämättä tuu. Mut mulle on ollut tärkeetä se, että päivät on ihan oikeat, muuten olisin koko raskauden miettinyt tyyliin " Olen viikolla 20+4 mutta OIKEASTI olenkin viikolla 20+2..."

Jos vaikka kierto olisi 35 päivää niin menkkojen perusteellahan olis jo 5+0 kun oikeasti on vasta 4+0...

PikkuPilu, meillä on melko samat piinailupäivät :-) jännä vertailla oireita jne ;-)

Sintagma 17/n.26, dpo 5, yk2

Vierailija
10/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!!!

Kiitos tervetulotoivotuksista. Kuten ehkä huomasitte vauvakuume on, mutta ei vielä yritystä. Sopiva aika aloittaa yritys on mun mielestäni ehkä seuraava tai sitä seuraava kierto. Jospa saisi siihen mennessä käännettyä miehenkin pään. Ilmoittelen sitten teille, jotka olette vielä kuumeilu puolella. Nyt varmaan lähinnä käyn lukemassa mitä teille muille kuuluu. Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
11/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli tullut uusiakin mukaan! Tervetuloa lämpimästi!!!

Ja olikos se Hulda plussannut (muistinkohan oikein) Onnea hurjasti!!!!!! Ja liimaa myös! Hieno juttu!

Täälläkin yritetään kovasti tulla perässä, sillä se ns. kadonnut ovis löytyi! Tosin en ite sitä mistään limoista tunnistanut, vaan tikku kertoi. Eilen näytti kp 21. Elikkäs nyt sitten toivotaan, että olisi onnea myös mukana!!!!

Nyt olisi ne MEGA piinaavat kaksi viikkoa sitten edessä!! Tosin tänään täytyy vielä tietty tehdä asian eteen jotain...elli peitot heilumaan...taas :)

Voimia piinailuun!!!! Ja plussa säteitä kaikille!!!

MR kp 22/29-39 yk4

Vierailija
12/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei tullut. Ja plussa tuli uudelleen, ehkä sitä nyt voi sitten hieman

uskoa että tärppi olisi käynyt. Soitin tänään neuvolaan ja neuvola-täti lupasi järjestää ajan alkuraskauden ultraan, sitten vasta uskallan olla varma raskaudesta. Varsinainen neuvola aika sovitaan sitten ultran jälkeen.

Mitä tuohon laskemiseen tulee minä puhun mielummin kuukautisista lasketuista viikoista...olen ainakin hieman pidemmällä =)

JB72

ruhtinaalliset rv 5+6

Vierailija
13/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 15/30 menossa ja nyt tuli kananmunanvalkuaista ja ihan klöntti löyty housusta,yäk.. Missäs kohtaa sellasta piti tulla?? Eilen ja tänään ovistikussa vaan enää haalee viiva, alaselkä alko vihottelemaan heti aamusta.

Vierailija
14/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuollainen limaklöntti oviksen alkamisen merkiksi. (Ollaan muuten pupuiltu tämä kolmas alulle siitä klöntistä 7h päästä.) (Sinä päivänä mun ovistesti näytti plussaa. Ja kyllä vielä seuraavanakin.

Sintagma, juu. Kannatti hajottaa testi silloin osiin. Sitähän se sitten tiesi. ;)

rv 4+3 (sekoilin aamulla) Ihan sekaisin kyllä vieläkin.

Vierailija
15/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulda80: onnea! Ollaan hyvin samoilla viikoilla, mulla tänään huimat 4+2. Minäkin olen aina laskenut viikot menkoista kun neuvola tekee niin joka tapauksessa. Ultrassahan se sitten korjataan, jos tulee iso heitto. Mulla on tosin niin lyhyt kierto, että tuskin tulee kovin suurta virhettä. Katsotaankos muuallakin tänään täydellisiä naisia?

Vierailija
16/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan ovisplussan jälkeenhän viiva vois haaleta kun se hormonihuippuhan on ennen ovista, eikös?!? Hmm, no pupuiltu tässä on innokkaasti jo kuitenkin ja vielä meinattiin jatkaa, että eipä tuolla niin väliä. Selkä ja vatsa juilii tänään vasta. Kiitti kommentoinnista Hulda! ja onnea vielä!

Vierailija
17/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se on yksilöllistä.

Neuvola laskee menkoista sen lasketun ajan mutta minäpä huijaan niitä ;-) Tiedän itse sen oviksen perusteella olevan oikean lasketun ajan ja lasken siitä että koska ne menkat olisivat alkaneet jos kiertoni olisi sen 28 päivää. Sit saan neuvolan tädinkin laskemaan oikein sen.

Mä en vaan pystyis elelemään raskautta menkkojen mukaan lasketulla LA:lla jos tietäisin että hedelmöitys olis tapahtunut aiemmin / myöhemmin!! Mulla on ovis tapahtunut siis kierron 12 päivä kolme viimeistä kiertoa ja jos tästä kierrosta tärppäis (sormet ja varpaat ristissä) niin ilmoittaisin nla-tädille 2 päivää aikaisemman menkkojen alkupäivän kun mitä oikeasti on. Så där!

Ai miten niin pilkunviilaaja Sintagma dpo 5

Vierailija
18/84 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huldalle Suuret onnitteluhalit <3!!

Näin vaan meitä toinen toisen perään päästään tonne kotiloihin=)

Mietin tossa että koskahan sitä uskaltais soitella tonne neuvolantätille ja varailla aikaa?

Olo on niin epätodellinen aika-ajoin ettei tiedä mitä tässä on!!

Mikähän tossa cokiksessakin on kun sitä tekee koko ajan mieli???

Uskoisin että pahoinvointi alkaa tekeen tuloaan, kun vähän kaikki alkaa yököttää ja ei oikein tee mitään mieli.. tosi suolanen ja taas joku suklaa kyllä uppoo... Tervetuloa kilot=)

RV LASKEMISESTA: ite lasken tosta menkkojen alkamisesta. Tosin kävin laskettamassa sen tolla TEKAY:n sivuilla.. tosi kivat sivut!!

Piinailijoille kamalasti tsemppiä ja hermojen kestävyyttä sekä myös niitä suloisia ******* plussa säteitä! <3

Ja tädeille tiedot..... PYSYKÄÄ POISSA!

mani rv 6+4

Vierailija
19/84 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on iskenyt paniikki, että muistanko enää mitä kaikkea pitikään vätellä raskausaikana. Sitten huomasin eilen illalla, että mun kasvovedessä on salisyylihappoa, ei kai se oo vaarallista sikiölle? Jne.

Nlaan ajattelin ottaa yhteyttä kun parin viikon päästä käytän 3-vuotiastani siellä. En muista sanoinko jo, että mulla on sellainenkin pulma, että nlalääkäri on ihminen jonka kanssa aika ajoin olen samassa työvuorossa. Tuntuu ainakin vielä aika hassulta ajatus mennä työkaverin luo gynetarkastuksiin...

Illalla alkoi kovat menkkatuntemukset. Rintoja nipistelee koko ajan enemän. Kahvia ainakin vielä pystyn juomaan, mutta tiedän, ettei se enää kaukana oo, kun sekin ilo pitää lopettaa... x)

Uteriinako se kävi mun kaa samoilla rv:illa? Mulla on LA menkoista laskettuna 8.6, mutta oviksesta 12.6. Meillä on hääpäiväkin niinä päivinä.

Vierailija
20/84 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut viikon verran, koska ei ole mitään uutta kerrottavaa.

Nyt siis toinen yrityskierto menossa kp 11/31-33 Ekassa yk:ssa pupuiltiin huikeat kolme kertaa. :-D Jos nyt koitettais olla ahkerampia. Odottelen siis ovista. En ole yhtään stressaantunut eli rennoin mielin tässä mennään.

Muutama äiti onkin jo plussaillut, onnea heille!

Kävin tänään poikien kanssa perhekerhossa ja siellä oli monta raskaana olevaa äitiä ja monta pientä vauvaa. Vauvakuume nostaa päätään tuollaisissa paikoissa. Sitten vauvakuume taas hiipuu, kun molemmat lapset kränää. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

T: Ona yk2 kp 11/31-33