Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** 3-kuumeilijat viikko 40 ***

02.10.2006 |

Jee osaankohan aloittaa pinon ;-)

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Sintagma vielä luovuta! Sulla vielä suht aikaiset kiertopäivät vaikka herkkiä testejä onkin, joten toivoa on vielä! :) Tulehan taas ilmoittelemaan kun tiedät enemmän! ;)

Yritän nyt malttaa mieleni tiistai aamuun asti! Ja toivon ettei täti yllätä!!

Omassa olossa ei kummempaa vähän menkkamaista jomotusta. Aikaisemmatkin raskaudet olleet lähes oireettomia kokonaan, toivottavasti kolmannessakaan ei tulisi sitä kuuluisaa pahoinvointia! Toivoa voi aina! ;)

yk3 kp28/29-34 (tai rv 4+0 :D)

Vierailija
82/84 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo vähän parempi kun aamulla, ollaan ulkoiltu ipanoiden kans ja mies meni nukutushommiin joten ihana rauha maassa!

Omassa olossa ei ihmeempiä, vähän maltillisemmin yritän nyt itseäni " kuulostella" mutta yks " oire" on huomattu eli kakkavaipan vaihto sai yökkimään vaikka olen tosi harjaantunut ;-) (niinkuin varmaan suurin osa 3-kuumeilijoista!)

Ja samoin kun haistoin kuopuksen yöpukuhousuja että ovatko puhtaat ja niissä sellanen pieni pissanhaju sai melkein yrjöämään. Täysin epätyypillistä meikäläiselle. Raskauksissani en ole huomannut mitään suurempaa hajuherkkyyttä tosin.

Alaselkä on tosi kipeä sekä alavatsa outo, mutta siitäkään ei oikein voi päätellä, menkkojenkin aikana nuo asiat ovat myös noin... Tosin ei vielä näin aikaisin.

Eli ehkä sitä toivoa vielä on vaikka tyhmät testit negaa näyttävätkin.

Joka aamu testaan ja siitä tänne raportoin (sorry) :-P !!

Se makujuttu mistä olen puhunut (alkuraskaudessa mulla on aina ollut tosi paha maku suussa) se puuttuu. Muttei siitä voi varmaankaan päätellä.

Plussatuulia / pupuiluintoa / nopeasti kuluvaa piinaviikkoa toivottelee

Sintagma kp 23/26, dpo 11, yk 2 ja jännät päivät :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se makutuntemus suussa vasta dpo 13. Muistelen, että olin ite kans jo huolissani kun aamuisin ei ollu sitä makua suussa jne eikä se tässä kolmannessa sit ees ollu ihan sellainen kuin aiemmilla kerroilla. Joten toivoa on! ;)

Samoin vasta dpo 13 huomasin (ehkä jo dpo12) että virtsan väri on muuttunu sellaseks kirkkaan keltaiseks, tai jopa neonväriseks. Sehän on yks merkki ja sitä olin odotellu... x)

Mitään selvää oiretta (paitsi ehkä se valkovuoto joka oli ihan mahdoton heti kiinnittymisestä) ei kyllä ollu muita...

Tottakai testaat joka aamu! (Mäkin testailin ja testit hajotetaan osiin ja niitä kuivatellaan vielä pitkään jne... :P )

Rv 5+2

Vierailija
84/84 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heittää pyyhettä kehään, vasta kun *joka ei tuu* täti tulee!

Mullakin ne testit näytti negaa melkein kaks viikkoa menkkojen oletetun alkamisen jälkeen. Taisin olla jo rv 5 ennen kun testi oli plussaa.

Olin jo niiiiiiiiiiiin varma että ei onnaa... täti tulee, mut eipä ole näkynyt =)

Mullakin niiin epätodellinen olo, vaikka oireet on (mutta onhan ne tuulimunassakin) että olisin tai tolla kohdussa olis uhtään mitään... Pakko silitellä mahaa ja toivoa että se sillä pysyisi " kotonaan" =D

Toivottavasti en sekoo ennen ekasta ultraa joka on vasta 2.11. eli rv (neuvolan mukaan) 12.

Paljon tsemppiä ja plussa tuulia ja pienia tarratassuja jokaiselle kuumeilijalle, piinailijalla ja haamuilijalle=)=)

mani rv 7+3