Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohuet liruhiukset omistavat

Vierailija
31.08.2015 |

Miten on vaikuttanut elämääsi?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump on miljonääri ja sen tupee näyttää koiran turkilta..

Ei peruukin tarvitse olla kallis. Tilaa vaikka kiinalaisista halpisnettikaupoista pari ja testailee. Peruukeissa on yleensä LIIKAA hiuksia, ne ovat liian tuuheita. Niitä voi leikata ja muokata. Lisäksi niissä on luonnoton kiilto ja sen saa pois talkilla, puuterilla tai kuivasampoolla.

Vierailija
62/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:41"]Onko nämä naiset teistä "kauheita kenellekään kelpaamattomia lapsettomiksi jääviä lirutukkia"?

http://i.imgur.com/7VWig5L.jpg
[/quote]

Noilla on sirot pitkät kaulat ja kapoiset hienoluustoiset kasvot.
Ei näyttäisi ihan samalta 160cm pitkällä jykeväkaulaisella pallonaamalla.
Nuo leidit voisi olla vaikka kaljuja ja silti upeita. Kaikilla se ei mene ihan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:33"]Silmiinpistävää näissä hiustenlähtöketjuissa on joka kerta se, että kenenkään osallistujan mielestä peruukit eivät ole varteenotettava ratkaisu. Hyväksytte meikkaamisen, muotoilevat alusvaatteet, jopa hiustenpidennykset - mutta ei mitään peruukkia, hyi, sehän olisi epäluonnollinen :). [/quote] Tämä! Ja aika surullista tavallaan. Itselläni nyt 25-vuotiaana hiukset on niin ohuet että kirkkaassa valossa päänahka paistaa läpi ja tilanne ajan myötä vain pahenee, se on varma. Olen harkinnut jos hankkisi jonkun peruukkisysteemin mutta tuntuu että sitä pitäisi hävetä jotenkin. Oispa täälläkin sama suhtautuminen kuin jenkeissä, peruukit on ihan arkipäivää, ihan yhtälailla kun meikkauskin. Eihän ne hiustenpidennyksetkään tosiaan ole omat, miksi peruukki olisi sen kummoisempi? Peruukkejakin on hyvin aidonnäköisiä eli ei mitään kaunareitten kypäräperuukkeja..

[/quote]USA:ssa mustat naiset käyttävät hyvin yleisesti kaikenlaisia lisähiushärpäkkeitä ja se on kai heillä kulttuurisesti hyväksyttyä, mutta valkoisilla naisilla on ihan samanlainen stressi asiasta kuin mitä itse kuvasit - siis että peruukkia ei käytetä avoimesti. Ehkä vaatii vain ajan kulumista ja kulttuurin muuttumista, että tukan peittäminen aletaan hyväksyä yhtä arkipäiväiseksi asiaksi kuin kehon peittäminen vaatteilla ja kasvojen meikkaaminen.

Vierailija
64/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonnollisen näköinen peruukki Karkkipäivä-bloggarilla:

http://karkkipaiva.indiedays.com/2014/10/26/gaalalook/

Vierailija
65/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:50"]

Peruukeissa on se nolo mielikuva ja tulee mieleen tyyliin Mauri Pekkarinen (miksi se ei hanki parempaa tupeeta, vaikka ei varmasti ole rahasta kiinni!? En käsitä) Esim suomalaisten syöpäsairaiden peruukit on valitettavan selvästi peruukkeja usein. Aitohiusperuukit on hurjan kalliita. Kaikkein nolointa olisi jos peruukki menisi pois paikoiltaan ja oikeaa hiusta näkyisi alta. Siinä jäisi äkkiä ripsarien valuminen ja hameen jääminen sukkahousuihin kakkoseksi.

[/quote]Sellaista "noloa mielikuvaa" voisi vähän kyseenalaistaa. Millä perusteella peruukki olisi esim. nolompi kuin irtoripset? Irtoripsistä näkee heti, että ne eivät ole henkilön omat ripset. Peruukista näkee (tai ei näe) että se ei ole henkilön oma tukka. So?

Vierailija
66/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:33"]

Silmiinpistävää näissä hiustenlähtöketjuissa on joka kerta se, että kenenkään osallistujan mielestä peruukit eivät ole varteenotettava ratkaisu. Hyväksytte meikkaamisen, muotoilevat alusvaatteet, jopa hiustenpidennykset - mutta ei mitään peruukkia, hyi, sehän olisi epäluonnollinen :).

[/quote]

En minä ainakaan sitä sulje pois epäluonnollisuuden takia, vaan hiostavuuden ja epämukavuuden. 

[/quote]Oletko siis kokeillut?

[/quote]

Olen kyllä, kerran kun paloi kynttiläillallisella suurin osa hiuksista pois. Ostin peruukin ihan kunnon peruukkiliikkeestä, ja se oli ihan ok näköinen, eikä kukaan edes tajunnut että mulla on peruukki - luulivat vaan että olin värjäyttänyt ja leikkauttanut oman tukkani. Mutta tosi hiostava ja epämukava se oli, ja mulla tuli päänahkaan taliköhnä sen käytön aikana.

Vierailija
67/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suolavesisuihketta muotoiluun. Paras tuote ikinä.

Vierailija
68/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:33"]

Silmiinpistävää näissä hiustenlähtöketjuissa on joka kerta se, että kenenkään osallistujan mielestä peruukit eivät ole varteenotettava ratkaisu. Hyväksytte meikkaamisen, muotoilevat alusvaatteet, jopa hiustenpidennykset - mutta ei mitään peruukkia, hyi, sehän olisi epäluonnollinen :).

[/quote]

En minä ainakaan sitä sulje pois epäluonnollisuuden takia, vaan hiostavuuden ja epämukavuuden. 

[/quote]Oletko siis kokeillut?

[/quote]

Olen kyllä, kerran kun paloi kynttiläillallisella suurin osa hiuksista pois. Ostin peruukin ihan kunnon peruukkiliikkeestä, ja se oli ihan ok näköinen, eikä kukaan edes tajunnut että mulla on peruukki - luulivat vaan että olin värjäyttänyt ja leikkauttanut oman tukkani. Mutta tosi hiostava ja epämukava se oli, ja mulla tuli päänahkaan taliköhnä sen käytön aikana.

[/quote]Niissähän on vaihtoehtoja, ja erilaisia pohjarakenteita, kuten varmaan tiedät. Tuon on vähän niinkuin olisit ostanut hiertävät kengät ja päätellyt sen yhden virheostoksen perusteella, että (mitään) kenkiä ei voi käyttää, kuljen siis paljasjaloin.

Vierailija
69/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Eikö se sulla vie kaikkea kiiltoa hiuksista ja tee huonokuntoisen näköiseksi? Mä olen kokeillut paria merkkiä noita, ja ne kyllä tuuheuttaa, mutta yleensä kiiltävä, hyväkuntoisen näköinen tukka näyttää niiden käytön jälkeen "karvaiselta" ja karkealta, kiillottomalta.

Vierailija
70/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuet mutta ei lirut vaan ilmavan pörröiset ettei välttämättä näytä ohuilta jos ei ala tutkimaan. Niistä tulee lirut jos pääsevät rasvoittumaan liikaa, eli jokapäivä pesu on se juttu.

Vierailija
71/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Miten käytät? Miten laitat hiukset?

Vierailija
72/109 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on tosi ohut tukka (oikeasti) ja pitää hiuksia lyhyinä. Sellainen enintään leukaan asti. Ei huomaa enää, että on ohut. Laittaa joka päivä hiukset jollain muotoiluföönillä mikä nyt onkaan. Sellainen millä saa vähän laineita, iso lämpörulla.

Vierailija
73/109 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa jos joka päivä pitää itkeä tihrustaen muotoilla ja väännellä karvojaan. Miksi ei anna niiden olla, ei Suvi Koposellakaan ole jotain volumaster-tupee-lisäke-tukkaa.

Vierailija
74/109 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:33"]Sillä tavoin,, että minulla on lyhyt tukka. Vihaan hiuksiani. Ja KAIKILLA ystävillä on paksut, vaikka tämän ohuen hiuslaadun pitäisi olla yleinen piirre! :O
[/quote]
Sama. En tunne ketään jolla olisi näin ohuet hiukset kuin meidän perheellä. Vihaan myös tota "suomalainen hiuslaatu" -juttua, jumaliste paksut hiukset suomalaisilla ei todellakaan ole enää nykyään mikään harvinaisuus.
Ja vaikuttaa siten, että ahdistaa olla paksuhiuksisten seurassa sillä pelottaa että he katsovat mun hiuksia inhoten. "Onneksi mulla on paksut eikä tollasta rumaa lirua" joo no, mähän tästä vasta nautinkin.

Vierailija
75/109 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:33"]Sillä tavoin,, että minulla on lyhyt tukka. Vihaan hiuksiani. Ja KAIKILLA ystävillä on paksut, vaikka tämän ohuen hiuslaadun pitäisi olla yleinen piirre! :O
[/quote]
Sama. En tunne ketään jolla olisi näin ohuet hiukset kuin meidän perheellä. Vihaan myös tota "suomalainen hiuslaatu" -juttua, jumaliste paksut hiukset suomalaisilla ei todellakaan ole enää nykyään mikään harvinaisuus.
Ja vaikuttaa siten, että ahdistaa olla paksuhiuksisten seurassa sillä pelottaa että he katsovat mun hiuksia inhoten. "Onneksi mulla on paksut eikä tollasta rumaa lirua" joo no, mähän tästä vasta nautinkin.
[/quote]
Hiuslaatu ja hiusten määrä ovat kai eri asia?

Vierailija
76/109 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:33"]Sillä tavoin,, että minulla on lyhyt tukka. Vihaan hiuksiani. Ja KAIKILLA ystävillä on paksut, vaikka tämän ohuen hiuslaadun pitäisi olla yleinen piirre! :O
[/quote]
[/quote]
Hiuslaatu ja hiusten määrä ovat kai eri asia?
[/quote]
On joo mutta yleensä kuulee väittämän just tota että kaikilla suomalaisilla muka olisi ohuet hiirenhäntähiukset. :P

Vierailija
77/109 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paksut hiukset, en osaa kuvitella tollasta ongelmaa.

Vierailija
78/109 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:57"]

Ankeaa jos joka päivä pitää itkeä tihrustaen muotoilla ja väännellä karvojaan. Miksi ei anna niiden olla, ei Suvi Koposellakaan ole jotain volumaster-tupee-lisäke-tukkaa.

[/quote] Menisi varmaan pelkkä liru vielä, mutta voi vee tätä kaljua länttiä otsalla :( pakko laittaa nämä 3 karvaa jotenkin joka päivä tai näyttää todella karsealta ihan oikeasti. Onneksi on edes taipuisa ja ilmavahko eikä ihan piikkisuora tukka.

T. liruhkohiuksinen mukavan kiiltävällä otsa/päälakikaljulla (tai ei se ihan kalju ole mutta siinä on varmaan 1/10 hiusta mitä muualla päässä, NIIIICE! ♥ onneksi lääkkeet näyttää vähän tepsineen ja uutta pikku pörröä on alkanut kasvamaan tuolle alueelle, toivottavasti ne pysyy päässä ja muuttuu kunnon hiuksiksi)

Vierailija
79/109 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten, että kasvatusyrityksistä huolimatta päädyn aina leikkaamaan lyhyet hiukset. Hiukseni ovat vain niin kamalat pitkänä... Ohuet ja rumat. Kilpirauhasen vajaatoiminta sai hiukset ohenemaan todella rajusti kasvamatta takaisin. Aika monet itkut on tullut itkettyä hiusten vuoksi. Nauttikaa hiuksistanne, hyvähiuksiset! :)

Vierailija
80/109 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuihin kohtiin ja yleiseen ohuuteen on itsellä toiminut Toppik-tuuhenne. Varistellaan siis purkista päähän ja kevyesti hieraistaan oman tukan joukkoon ja avot, kalju ei enää kiillä :)