Miten te jätetyt ja petetyt olette kestäneet kasassa, kun joudutte näkemään
exiänne uuden rakkaan kanssa? Joudun varmasti lähiaikoina tuohon tilanteeseen ja en haluaisi murentua.
Kommentit (72)
Ei tarvitse olla näkevinäänkään, kohtelee kuin ilmaa. Huonoa ilmaa.
tieto, että se eksä pettää sitä uuttakin.
Ei sitä tarvitse mitenkään erityisesti kestää. Jos sua surettaa niin sure. Jos olet vihainen niin ole. Jos nielet tunteitasi, olet vain itsellesi kurja.
Tieto siitä, että se nussi minuakin samalla kuin pani tuota akkaa, herättää ajatuksen, ettemme kumpikaan ole tuolle sialle mitenkään ainutlaatuisia, vaan pelkkiä porausreikiä. Joten se uusi akka on pelkkää ilmaa ja ex-ukon voisin hakata pesäpallomailalla. Ei maksa nähdä kuitenkaan vaivaa, koska paskaan ei kannata liukastua. Nenä pystyyn ja katso niitä kuin halpaa makkaraa, löydät kyllä paremman! Pikku piikittely ei ole pahitteeksi, voit miettiä muutaman nasevan lähtiessä heitettäväksi. Kuten: ai joko sä Mirja olet käynyt sukupuolitautitestissä, toi Jorma tartutti muhun silloin kun pani meitä molempia, onnea vaan teillekin?
terv. hillitty akateeminen
Mulla näin. Exäni seurusteli nyxänsä kanssa monia vuosia sitten. Exällä lapsi. Tällä nyxällä on lapsi. Ja joulukuun jälkeen alko taas toisiaan näkemään tää N****a oli aikamoinen jakorasia ennen kun alko tätä mun exää näkemään tinderissä ja kaiken maailman deittisivustoilla. 2vkoa oli puhunut yhen miehen kanssa ja 1.12 oli tän kanssa käyny paneskeleen. Tiiän tämän koska se mies oli ainakin sillon varattu. Tää N#####a etsi lapselleen uutta isää hän antoi varmaan jokaiselle kuka hälle puhu ja halus nähä.
Nyt tää nyxä ja exä meni kihloihin maaliskuussa, ja naimisiin heinäkuussa. Tää nainen saattaa olla raskaana, mutta eihän sitä voi varmaks sanoo kenen lapsi tulossa. ?
Ja kaiken huippu et tää mun exä pettää sitä vaimoaan.
Aluksihan se oli kamala harmitus, itku, elämä pilalla yhyy sun muuta nytkun tietää millasen henkilön kanssa exä seurustelee.
Ni mua vaan naurattaa, ja sälittää moinen touhu.
Onneksi se mies on vaan Exä
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:49"]
Tieto siitä, että se nussi minuakin samalla kuin pani tuota akkaa, herättää ajatuksen, ettemme kumpikaan ole tuolle sialle mitenkään ainutlaatuisia, vaan pelkkiä porausreikiä. Joten se uusi akka on pelkkää ilmaa ja ex-ukon voisin hakata pesäpallomailalla. Ei maksa nähdä kuitenkaan vaivaa, koska paskaan ei kannata liukastua. Nenä pystyyn ja katso niitä kuin halpaa makkaraa, löydät kyllä paremman! Pikku piikittely ei ole pahitteeksi, voit miettiä muutaman nasevan lähtiessä heitettäväksi. Kuten: ai joko sä Mirja olet käynyt sukupuolitautitestissä, toi Jorma tartutti muhun silloin kun pani meitä molempia, onnea vaan teillekin?
[/quote] äläkä milloinkaan myönnä Mirjalle valehdelleesi, eihän se Jormakaan ollut rehellinen.
Mulla ottaa koville jo nähdä päivityksiä heistä ja osa tuttavista raportoi mulle niistä, vaikken itse seuraakaan kumpaakaan. Päivitykset tyyliä: Rakastan niin tuota xxxxx ja olen niin onnellinen ja nyt tehtiin sitä ja tätä ja yö meni valvoessa, kun ei malteta nukkua. Nainen suorastaan kävelee ilmassa, kun nyt ei tarvitse enää suhdetta salata. Minut vaan heitettiin pihalle lähes 10v kestäneestä liitosta. Ex ei näytäkään niin onnelliselta, päinvastoin kertonut yhteisille tuttavillemme olleen kovan paikan edessä. Ihmetyttää kyllä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Aivan loistava kirjoitus, joka pitäisi olla kaikkien petettyjen luettavissa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:50"]
Mulla ottaa koville jo nähdä päivityksiä heistä ja osa tuttavista raportoi mulle niistä, vaikken itse seuraakaan kumpaakaan. Päivitykset tyyliä: Rakastan niin tuota xxxxx ja olen niin onnellinen ja nyt tehtiin sitä ja tätä ja yö meni valvoessa, kun ei malteta nukkua. Nainen suorastaan kävelee ilmassa, kun nyt ei tarvitse enää suhdetta salata. Minut vaan heitettiin pihalle lähes 10v kestäneestä liitosta. Ex ei näytäkään niin onnelliselta, päinvastoin kertonut yhteisille tuttavillemme olleen kovan paikan edessä. Ihmetyttää kyllä.
[/quote]
Tuollaiset päivitykset on silkkaa vittuilua ja itsensä korostamista. Kyllä ne sieltä paskaan putoavat, valehtelijat.
Ajattelen, että karma korjaa. Hymyilen.
Mä tunnustan, että olen osan päivityksistä ja kuvista facebookissa julkisiksi, jotta mieheni stalkkaava ja katkera, lapsilla uhkaileva exänsä näkisi ne. Saan asiasta tyydytystä, olen huono ihminen. Tarkennettakoon, että olivat siis kyllä eronneet jo tavatessamme.
Seiskan kirjoittajaa en ymmärrä ollenkaan, siis mitä?!? Mitä tuo avautuminen tarkoittaa?
Tämän keskusteluketjun näkeminen vahvistaa käsitystäni siitä, että suurin osa ihmisistä on idiootteja.
Yksinkertaisesti tyhmiä!
En väitä, että suhteen loppuminen on helppoa. En todellakaan. Olen kokenut sen pariin otteeseen. Jättäjänä ja jätettynä. Lapsia ollut mukana myös kärsimässä aikuisten päätöksistä.
Suhtautuminen siihen on täysin itsestä kiinni.
Kamala lukea näitä katkeria, jonninjoutavia kommentteja.
Elämä jatkuu. Halusi tai ei.
Molemmilla.
Provosoivat somepäivitykset, manipuloinnit lasten yms. kautta, pahan toivominen toiselle jne..
Voi taivas...kuinka lyhytnäköinen, tyhmä ja pikkusieluinen voi ihminen olla?!?
Ymmärrän surun, kun suhde päättyy syystä tai toisesta. Ei se ole helppoa kummallekaan osapuolelle. Kaikenlainen vittuilu siinä tilanteessa facebookhehkutuksineen on aivan perseestä. Eikö nykyään ole mitään käytöstapoja tai empatiakykyä? Riittää, kun itsellä on kivaa ja mukavaa, toisten tunteilla ei merkitystä.
Tuo onneaan hehkuva kakkosnainen ei tule koskaan kokemaan samaa historiaa, joka mulla oli miehen kanssa. Selvisimme monet haasteet ja kiersimme maailmaa. Olimme nuoria ja hulluina toisistamme. Kakkonen saa miehestä rippeet, on terveysongelmaa fyysisesti ja henkisesti. Kakkosen käsitys moraalista lisäksi arveluttava ja miesreppana nyt vajoamassa alas. Hyväksyn tosiasiat menneen ja nykyhteken osalta, siinä voimavarani.
Muutin heti 100 km:n päähän, joten en ole joutunut tuohon tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:12"]
Mulla näin. Exäni seurusteli nyxänsä kanssa monia vuosia sitten. Exällä lapsi. Tällä nyxällä on lapsi. Ja joulukuun jälkeen alko taas toisiaan näkemään tää N****a oli aikamoinen jakorasia ennen kun alko tätä mun exää näkemään tinderissä ja kaiken maailman deittisivustoilla. 2vkoa oli puhunut yhen miehen kanssa ja 1.12 oli tän kanssa käyny paneskeleen. Tiiän tämän koska se mies oli ainakin sillon varattu. Tää N#####a etsi lapselleen uutta isää hän antoi varmaan jokaiselle kuka hälle puhu ja halus nähä. Nyt tää nyxä ja exä meni kihloihin maaliskuussa, ja naimisiin heinäkuussa. Tää nainen saattaa olla raskaana, mutta eihän sitä voi varmaks sanoo kenen lapsi tulossa. ? Ja kaiken huippu et tää mun exä pettää sitä vaimoaan. Aluksihan se oli kamala harmitus, itku, elämä pilalla yhyy sun muuta nytkun tietää millasen henkilön kanssa exä seurustelee. Ni mua vaan naurattaa, ja sälittää moinen touhu. Onneksi se mies on vaan Exä
[/quote]
Saisko saman suomeksi. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.
Muakin kiinnostaa selviytymistarinat..
Katson kuin halpaa ja pilaantunutta makkaraa.
Ei tunnu kivalta vallankaan jos itse on vielä rakastumisvaiheessa. Itse sain kirvelevää siedätyshoitoa, koska kohtasin miesystäväni ja hänen uuden naisystävänsä hyvin usein aina jossain. Erosivat hekin sitten...