Ohuet liruhiukset omistavat
Kommentit (109)
Mulla on tosi ohkanen tukka. En halua edes käyttää ponnaria koska se vasta kamala onkin kun mun tukka menee täysin päätä myöden ja lopussa pieni hiirenhäntä. Oikein korostaa mun muna päätä.
Siispä mä tuperaan joka päivä koko tukan paksun näköiseksi ja aika kiva polkka siitä tulee. Vähän työlästä ja lakkaa tietty kuluu pulloittain, mutta ainoa keino. Hiuspuuterikin toimii.
Joskus veetuttaa katsoa peiliin. Mutta noin muuten se ole vaikuttanut sen kummemmin.
Mulla kuitenkin on hiukset päässä, se on hyvä!
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:00"]
Onkos niitä puoliperuukkeja tai "tupeita" kukaan kokeillut?
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4549070/ketju/kokemuksia_hiuslisakkeesta/sivu/1#comment32637520
Tätä on niin hassua lukea naisena, jolla on ollut ranteenpaksuinen letti pikkutytöstä saakka, eikä ohenemisen merkkejä edelleenkään :)
n44
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:51"]
Tätä on niin hassua lukea naisena, jolla on ollut ranteenpaksuinen letti pikkutytöstä saakka, eikä ohenemisen merkkejä edelleenkään :)
n44
[/quote]
Itsellä ei myöskään mikään lirutukka vai mikä se nyt oli? mutta ei nyt mitkään tosi paksutkaan hiukset, ehkä siltä väliltä ( oon tyytyväinen).
Sitä vaan että, on mulla kavereita joilla on tosi paksut hiukset ja kyllä osaa niitä se harmittaa. Ja jos oman mielipiteen saan sanoa niin ei ne munkaan mielestä aina kaikilla ole nätit. Näyttää epäsiistiltä jos eivät ole kerennee laittaa hiuksiaan ollenkaan, vaikka siis ne olis puhtaat. On vaan sellaisen pehkon näköiset, vähän niinkuin jollain peikolla :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:51"]Tätä on niin hassua lukea naisena, jolla on ollut ranteenpaksuinen letti pikkutytöstä saakka, eikä ohenemisen merkkejä edelleenkään :)
n44
[/quote]
Kiva että tämä on hassua/viihdyttävää sinulle. 
Mä tunnen suurta myötätuntoa teitä liruhiuksisia kohtaa, koska jostain syystä huomioni kiinnittyy aina ensimmäiseksi ihmisissä hiuksiin. Ei sillä, että oma tukkanikaan kovin paksu olisi, mutta sentään kihara, joten näyttää paksummalta kuin on. Sen haluaisin sanoa, että koittakaa vältellä kaikkea hiusta rasittavaa muotoilua ja värjäämistä. Ohut mutta terve ja kiiltävä tukka on satakertaa parempi kuin ohut elottoman näköinen hamppu. Ja se juurikasvu vie vaan huomion päänahkaa kohti!
Hankkikaa ohuthiuksiset se päänhierontalaite Yarra tms. Se ihan oikeasti auttaa tuuheuttamaan hiuksia. Samoin biotiinivalmiste, vahva.
Mä oon uskollisesti turvautunut molempiin viimeiset kaksi vuotta ja ero siinä millaset hiukset oli ennen näitä keinoja, on tosi suuri nykyiseen verrattuna.
Lisäksi oon muistanut välttää hiusten pesua kuumalla vedellä ja aina huuhdellut hiukset viimeiseksi kylmällä. En ikinä kampaa märkiä tai kosteita hiuksia, enkä ikinä jätä hoitoainetta käyttämättä. Niin ja suoristusrauta on hiuksille pahinta mitä voi olla, sitä ei saisi käyttää koskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:51"]
n44
[/quote]
Älynlahjat ja empatiakykykin ovat näköjään samaa tasoa kuin pikkulapsella.
Kiinnostaisi että minkälainen letti lasketaan liruksi? Oisko kellään kuvahavaintoa tai muuta? Oma ennen semipaksu tukka on värjäyksen takia ohentunut ja pelkään että olen itsekin pian liruletti :(
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:20"]
Kiinnostaisi että minkälainen letti lasketaan liruksi? Oisko kellään kuvahavaintoa tai muuta? Oma ennen semipaksu tukka on värjäyksen takia ohentunut ja pelkään että olen itsekin pian liruletti :(
[/quote] joku määritelmä menee kai niin että jos ponnarin ympärys alle 5cm niin on ohut, 5-10cm normaali ja yli 10cm paksu.
Mulla on auttanut ihan valtavasti se Lorealin uus violetissa purkissa oleva shampoo! Siis mulla on nimenomaan suomalainen ohkanen hiuslaatu joka valuu normaalisti pitkin päätä väsyneen näkösenä.. Ja aikasemmin piti pestä hiukset joka päivä ettei näyttäny rasvaselta, nyt tuon shampoon+hoitoaineen käytön myötä hiukset parturinkin mukaan paksuuntuneet ja rasvottuminenki on loppunu! Nyt varmaan joku kertoo että siinä on jotain kauheita kemikaaleja, muttaa aivan sama :D mä nautin siitä että tukan saa irti päänahasta pienellä tupeerauksella ja se pysyy koko päivän! :)
Netistä löytyy paljon tietoa (englannin kielellä) miten liruhiukset saa kasvamaan tuuheampina! Ainakin vitamiinit + hieronta, ei suoristusta jne. Oma liruni on nykyään ihan normaali
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:00"]
Onkos niitä puoliperuukkeja tai "tupeita" kukaan kokeillut?
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4549070/ketju/kokemuksia_hiuslisakkeesta/sivu/1#comment32637520
[/quote]
On, vastasin jo aiemmin tähän ketjuun..
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:08"]
Käytän suolavesisuihketta muotoiluun. Paras tuote ikinä.
[/quote]
Miten käytät? Miten laitat hiukset?
[/quote]
Suihkutan pesun jälkeen reilusti pyyhekuivaan tukkaan ja puhallan föönillä kuivaksi pää alaspäin pienimmällä lämmöllä. Sitten kampaan läpi.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 11:28"]
Netistä löytyy paljon tietoa (englannin kielellä) miten liruhiukset saa kasvamaan tuuheampina! Ainakin vitamiinit + hieronta, ei suoristusta jne. Oma liruni on nykyään ihan normaali
[/quote]
Ikävä kyllä hiusten määrä ja paksuus on geeneissä eikä niihin millään vitamiineilla tai hieronnalla vaikuteta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:08"]
Käytän suolavesisuihketta muotoiluun. Paras tuote ikinä.
[/quote]
Eikö se sulla vie kaikkea kiiltoa hiuksista ja tee huonokuntoisen näköiseksi? Mä olen kokeillut paria merkkiä noita, ja ne kyllä tuuheuttaa, mutta yleensä kiiltävä, hyväkuntoisen näköinen tukka näyttää niiden käytön jälkeen "karvaiselta" ja karkealta, kiillottomalta.
[/quote]
Ei ne multa kiiltoa vie.
Mulla on paksut hiukset. Värjään niitä että ohenis vaurioituessaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 11:28"]
[/quote]
Ihan normaali ruoka auttaa. Kaikki diettaavat ja tupakoivat kaverini ovat liruhiuksia. Ravinteet tehoaa paremmin sisältä päin, eli syötyinä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:52"]
Kaljuihin kohtiin ja yleiseen ohuuteen on itsellä toiminut Toppik-tuuhenne. Varistellaan siis purkista päähän ja kevyesti hieraistaan oman tukan joukkoon ja avot, kalju ei enää kiillä :)
[/quote] thanks! t. 79