Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako naisystävälleen paljastaa olleensa koulukiusattu poika?

Vierailija
20.03.2022 |

Vai laskeeko tuo miehen pisteitä naisen silmissä?

Koulukiusatuksi joutuminenhan on heikkouden merkki, ja nainen haluaa hyvät sekä menestyvät geenit jälkeläisilleen.

Miten on?
Jotenkin olen pannut merkille että todennäköisemmin niillä entisillä kiusaajilla on perhe, jos vertaa kiusattuihin.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välittömästi dumpannut ulospäin fiksun ja filmaattisen sulhon, joka yhtäkkisesti rehenteli minulle olleensa aikoinaan "kunnon koulukiusaaja" . 

Nauraen kertoi huvitelleensa mm lyömällä päivittäin randomisti nynneröitä täysillä nyrkillään päähän.

Olin todella todella tykästynyt häneen, mutta tunne haihtui alta sekunnin kun avasi muistojensa arkun.

Hyi helvata mikä piilo-psyko.

Vierailija
42/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut koulukiusattu. Minulla on ollut mies joka oli koulukiusattu, mutta hänellä oli kyllä ihan uhriasenne koko jutusta ja muistutti jo enemmän kiusaajaa kuin kiusattua.

On myös aika luotaantyöntävää jos on kiusaamisesta katkeroitunut ja ajattelee kuten ilmeisesti AP, että naiset vain tykkäävät koulukiusaajista eikä kukaan nainen voi olla itse entinen koulukiusattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä ikinä muille heikkouttasi. Ihan oikeasti, tuo on iso virhe. Tyttöystäväsi hakee sinusta turvaa ja vahvuutta (vaikka väittäisi muuta). Se, että oletkin ikään kuin se suhteen autettava ja heikko, vie kaiken seksuaalisen kiinnostavuuden sinusta. Tää on ihan biologiaa. Ajattele järjellä.

terveisin luolanainen

Vierailija
44/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välittömästi dumpannut ulospäin fiksun ja filmaattisen sulhon, joka yhtäkkisesti rehenteli minulle olleensa aikoinaan "kunnon koulukiusaaja" . 

Nauraen kertoi huvitelleensa mm lyömällä päivittäin randomisti nynneröitä täysillä nyrkillään päähän.

Olin todella todella tykästynyt häneen, mutta tunne haihtui alta sekunnin kun avasi muistojensa arkun.

Hyi helvata mikä piilo-psyko.

Silti sinäkin ihastuit tällaiseen kiusaajamieheen ja varmaan osallistuit noiden kiusattujen poikien kiusaamiseen hiljaisella hyväksynnällä kouluaikana?

Vierailija
45/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollekin hoivaajatyyppisille naiselle voi olla ok kertoa mutta ei se kaikkien kohdalla toimi. Jos haluaa miehensä olevan menestyjä niin tuollainen tausta ei ehkä nosta kiinnostusta.

Vierailija
46/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ollut koulukiusattu. Minulla on ollut mies joka oli koulukiusattu, mutta hänellä oli kyllä ihan uhriasenne koko jutusta ja muistutti jo enemmän kiusaajaa kuin kiusattua.

On myös aika luotaantyöntävää jos on kiusaamisesta katkeroitunut ja ajattelee kuten ilmeisesti AP, että naiset vain tykkäävät koulukiusaajista eikä kukaan nainen voi olla itse entinen koulukiusattu.

Naisetkin osallistui näiden kiusattujen poikien kiusaamiseen hiljaisella hyväksynnällä ja seurustelemalla kiusaajien kanssa. Nyt kehtas vielä syyllistää uhria.

Vierailija
47/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos molemmat sekä mies että nainen on olleet kiusattuja. Heillä olis täydellinen suhde.

No ei. Se mies saattaa purkaa katkeroitumistaan siihen naiseen, vaikka sen kiusaajat olivatkin miespuolisia. 

Jostain syystä kaikki on silti aina naisten vika.

Vierailija
48/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattuna tyttönä vastaan: älä kerro. Anna ihmissuhteen syventyä. Joskus on käynyt niinkin, että surullinen tarinani on vedonnut kiusaajaan, joka sitten on tunnistanut helpon uhrin. Ihmissuhteesta on ollut tulossa ihan kamala.

Itse empatiakykyisenä olisin pahoillani toisen kokemuksista, tukisin hakemaan apua jos se vielä olisi tarpeen. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole tällaisia. Osa etsii uhria jatkaakseen siitä, mihin muut kiusaajat lopettivat.

Vierailija
49/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä ikinä muille heikkouttasi. Ihan oikeasti, tuo on iso virhe. Tyttöystäväsi hakee sinusta turvaa ja vahvuutta (vaikka väittäisi muuta). Se, että oletkin ikään kuin se suhteen autettava ja heikko, vie kaiken seksuaalisen kiinnostavuuden sinusta. Tää on ihan biologiaa. Ajattele järjellä.

terveisin luolanainen

Me kaikki ollaan edelleen luolaihmisiä, mitä tunteisiin tulee.

Vierailija
50/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin osallistui näiden kiusattujen poikien kiusaamiseen hiljaisella hyväksynnällä ja seurustelemalla kiusaajien kanssa. Nyt kehtas vielä syyllistää uhria.

Minä juuri sanoin olleeni itse koulukiusaamisen uhri ja tulit syyllistämään minua.

Ei kukaan poika puuttunut siihen että jotkut pojat kiusasivat minua, mutta eipä se sinua kiinnosta koska olen paha nainen, eli syyllinen sinulle. 

Ketään poikaa ei muuten kiusattu, minua vain.

Vierailija
51/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, jos suhde on kunnossa. Tai jos lapsuuden kiusaaminen on naiselle turn off, niin ehkei sellaisen naisen kanssa kannata olla.

Minun komeaa ja miehekästä miestäni on kiusattu koulussa. Se ei kerro miehestä mitään, vaan kiusaajista pelkkää huonoa.

Vierailija
52/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan laske pisteitä. Kiusatuksi joutuminen ei ole heikkouden merkki, sen sijaan kiusaaminen on. Arvostaisin suuresti jos mies osoittaisi niin suurta luottamusta minua kohtaan että kertoisi noin vaikeasta asiasta.

.

Noinhan sitä ajattelee, etukäteen. Mutta se on yllättävää miten omalle kohdalle sattuessa ei ehkä toimikaan noin. Jos alkaa tuntea säälin ja suojelun tarvetta miestä kohtaan, niin se kyllä vaikuttaa seksuaaliseen kipinään, negatiivisesti.

Niin vaikuttaisi. Mutta ei nainen tunne sääliä eikä suojelunhalua vaan myötätuntoa. Miksi tuntisin tarvetta suojella aikuista miestä joka on sinut itsensä ja kokemustensa kanssa?

Vierailija
53/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvää mainosta sille miksi näiden katkerokiusattujen kanssa ei yhdenkään naisen kannata ruveta mihinkään. Joutuvat näiden miesten mielissä syyllisiksi jonkun kieron ajatussolmun kautta.

Vierailija
54/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon katkera ulipoika paikalla. Mielestäsi vain pojat ja miehet voi ollla kiusattuja?

Vierailija
55/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos molemmat sekä mies että nainen on olleet kiusattuja. Heillä olis täydellinen suhde.

No ei. Se mies saattaa purkaa katkeroitumistaan siihen naiseen, vaikka sen kiusaajat olivatkin miespuolisia. 

Jostain syystä kaikki on silti aina naisten vika.

Olisiko syynä se että kouluaikanakin naiset kiinnostui näistä kiusaajamiehistä ja kiusasi itsekin näitä ujoja ja hiljaisia poikia. En usko että nämä naiset muuttuvat aikuisena yhtään fiksummaksi.

Vierailija
56/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollekin hoivaajatyyppisille naiselle voi olla ok kertoa mutta ei se kaikkien kohdalla toimi. Jos haluaa miehensä olevan menestyjä niin tuollainen tausta ei ehkä nosta kiinnostusta.

Minä ja mieheni olemme molemmat menestyneitä ja itse olen todella kaukana hoivaajatyypistä, mutta mies on silti kertonut olleensa koulukiusattu. Hyvässä suhteessa voi puhua ihan kaikesta.

Vierailija
57/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon katkera ulipoika paikalla. Mielestäsi vain pojat ja miehet voi ollla kiusattuja?

Kuka näin väitti? Monesti vaan poikiin kohdistuva kiusaaminen on väkivaltaista henkisen lisäksi. Tyttöihin kohdistuva henkistä ja porukasta eristämistä.

Vierailija
58/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvää mainosta sille miksi näiden katkerokiusattujen kanssa ei yhdenkään naisen kannata ruveta mihinkään. Joutuvat näiden miesten mielissä syyllisiksi jonkun kieron ajatussolmun kautta.

Hyvä kuitenkin muistaa että kaikki kiusatut eivät ole katkeroita, vaikka joku palstakirjoittaja olisikin.

Vierailija
59/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun naisena tuollainen ei vaikuttaisi mitenkään.

Jos kertoisit olleesi kiusaaja, asia olisikin eri enkä enää haluaisi tavata.

Vierailija
60/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kiusattu haluaisi sinunlaisen koulukiusaajan kanssa seurustella edes. Seurustele van niiden väkivaltaisten kiusaajien kanssa. Kohta sitten uhriudutaan kuinka mies lyö mutta eipähän ole katkero ainakaan.