Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisystävälleen paljastaa olleensa koulukiusattu poika?

Vierailija
20.03.2022 |

Vai laskeeko tuo miehen pisteitä naisen silmissä?

Koulukiusatuksi joutuminenhan on heikkouden merkki, ja nainen haluaa hyvät sekä menestyvät geenit jälkeläisilleen.

Miten on?
Jotenkin olen pannut merkille että todennäköisemmin niillä entisillä kiusaajilla on perhe, jos vertaa kiusattuihin.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välittömästi dumpannut ulospäin fiksun ja filmaattisen sulhon, joka yhtäkkisesti rehenteli minulle olleensa aikoinaan "kunnon koulukiusaaja" . 

Nauraen kertoi huvitelleensa mm lyömällä päivittäin randomisti nynneröitä täysillä nyrkillään päähän.

Olin todella todella tykästynyt häneen, mutta tunne haihtui alta sekunnin kun avasi muistojensa arkun.

Hyi helvata mikä piilo-psyko.

Silti sinäkin ihastuit tällaiseen kiusaajamieheen ja varmaan osallistuit noiden kiusattujen poikien kiusaamiseen hiljaisella hyväksynnällä kouluaikana?

Anteeksi kuinka?

Mistä ihmeessä tuollaista sait päähäsi? Omituista.

Taidat itse olla se piilo-psyko joka tunnisti itsensä.

Kyllä kiusaajan erottaa jo ensinäkemältä mutta sinä näköjään et?

Vierailija
82/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä ikinä muille heikkouttasi. Ihan oikeasti, tuo on iso virhe. Tyttöystäväsi hakee sinusta turvaa ja vahvuutta (vaikka väittäisi muuta). Se, että oletkin ikään kuin se suhteen autettava ja heikko, vie kaiken seksuaalisen kiinnostavuuden sinusta. Tää on ihan biologiaa. Ajattele järjellä.

Noin ajattelee pelokas pikkupoika, ei mies jolla on kokemusta parisuhteista.

Minä olen kylläkin nainen :/. Ihan oikeasti, nainen ei halua hoivattavaa lasta miehekseen. Tää dynamiikka johtaa vaan laimeaan sisko-ja-sen-veli-tyypppiseen parisuhteeseen, jossa seksi väljähtyy ja sitten ihmetellään, että missä intohimo... Miehen vaan nyt kuuluu olla se parisuhteen, noh, mies. JOku muukin rehellinen onneksi tässä ketjussa oli samaa mieltä.

Mieti nyt ainakin ap todella tarkkaan, kannattaako.

Jopas olikin yllätys. Taas miestrolli joka esiintyy naisena. Niitä ei palstalla olekaan ennen ollut...

Apua! Todellakin olen nainen. Taustani tähän keskusteluun on, että seurustelin pitkään sellaisen miehen kanssa, jonka olisi kannattanut jättää eräs lapsuudenjuttunsa kertomatta. Se vei kaiken maun suhteesta ja päädyimme seksittömään sisarustyyppiseen suhteeseen, kauheaa puolin ja toisin. Selvittelin asiaa suhteen päätyttyä ja ymmärrän nyt paremmin a. miehiä, b. itseäni c. hormoneita. K

oulukiusaaminen on totta kai väärin, kyse ei nyt ole siitä. Tää on vähän tätä samaa kuin että kaikki aina valehtelee, ettei miehen ulkonäöllä, statuksella ja palkkapussin koolla ole mitäääääään merkitystä. Joopa joo. Kyllä nyt vaan on merkitystä. Ei kaikki mitä sanotaan, ole totta. Täällä moni puhuu tietämättä, mistä puhuu. Ole ap varovainen. Sun tehtävä on suojella sisintäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä ikinä muille heikkouttasi. Ihan oikeasti, tuo on iso virhe. Tyttöystäväsi hakee sinusta turvaa ja vahvuutta (vaikka väittäisi muuta). Se, että oletkin ikään kuin se suhteen autettava ja heikko, vie kaiken seksuaalisen kiinnostavuuden sinusta. Tää on ihan biologiaa. Ajattele järjellä.

Noin ajattelee pelokas pikkupoika, ei mies jolla on kokemusta parisuhteista.

Minä olen kylläkin nainen :/. Ihan oikeasti, nainen ei halua hoivattavaa lasta miehekseen. Tää dynamiikka johtaa vaan laimeaan sisko-ja-sen-veli-tyypppiseen parisuhteeseen, jossa seksi väljähtyy ja sitten ihmetellään, että missä intohimo... Miehen vaan nyt kuuluu olla se parisuhteen, noh, mies. JOku muukin rehellinen onneksi tässä ketjussa oli samaa mieltä.

Mieti nyt ainakin ap todella tarkkaan, kannattaako.

Jopas olikin yllätys. Taas miestrolli joka esiintyy naisena. Niitä ei palstalla olekaan ennen ollut...

Apua! Todellakin olen nainen. Taustani tähän keskusteluun on, että seurustelin pitkään sellaisen miehen kanssa, jonka olisi kannattanut jättää eräs lapsuudenjuttunsa kertomatta. Se vei kaiken maun suhteesta ja päädyimme seksittömään sisarustyyppiseen suhteeseen, kauheaa puolin ja toisin. Selvittelin asiaa suhteen päätyttyä ja ymmärrän nyt paremmin a. miehiä, b. itseäni c. hormoneita. K

oulukiusaaminen on totta kai väärin, kyse ei nyt ole siitä. Tää on vähän tätä samaa kuin että kaikki aina valehtelee, ettei miehen ulkonäöllä, statuksella ja palkkapussin koolla ole mitäääääään merkitystä. Joopa joo. Kyllä nyt vaan on merkitystä. Ei kaikki mitä sanotaan, ole totta. Täällä moni puhuu tietämättä, mistä puhuu. Ole ap varovainen. Sun tehtävä on suojella sisintäsi.

0/5

Vierailija
84/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu mies on kuulemma etuoikeutettu ja valta-asemassa. Näin feministit kertoo.

Aikuisiällä kiusatulta mieheltä ryöstetään rahaa ryöstöverotuksella jotta voidaan elättä kiusaajan ja tämän puolison elämä. Sitten feministit vielä väittävät etuoikeutetuksi.

Vierailija
85/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattiselle ja aidolle kai voi. Mutta ilkeälle juorukerholaiselle ei. Eron jälkeen tosin moni asia voi nousta iholle toisella, mitä käyttää silloin sanallisena aseena?

Vara aina parempi. Kaikkea ei kannata kertoa ellei kertominen ole symmetristä ja tasapuolista. Samankaltaisia kokemuksia omaavat kertokoon toisilleen. Koulukiusatun tytön ei todellakaan kannata kertoa mitään koulukiusaajapojalle.

Vierailija
86/91 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu mies on kuulemma etuoikeutettu ja valta-asemassa. Näin feministit kertoo.

Aikuisiällä kiusatulta mieheltä ryöstetään rahaa ryöstöverotuksella jotta voidaan elättä kiusaajan ja tämän puolison elämä. Sitten feministit vielä väittävät etuoikeutetuksi.

Lienee tilastollisesti totta. Vaikka yksittäistapaukset menisivätkin päinvastoin.

Vierailija
87/91 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhat koukukiusaajat ovat naimisissa kauniiden naisten kanssa, heillä on hyvät työt ja muutenkin tuntuu menevän loistavasti.

Suurin osa kiusatuista on syrjäytynyt.

Niin se vain menee...ne naisen pitävät enemmän kiusaajista

Vierailija
88/91 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit sen riskin, että nainen pitäisi sinua heikkona/luuserina? Älä puhu aiheesta. Tai jos nainen pakottaa puhumaan, niin valehtele. N31

Vierailija
89/91 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisit sen riskin, että nainen pitäisi sinua heikkona/luuserina? Älä puhu aiheesta. Tai jos nainen pakottaa puhumaan, niin valehtele. N31

Sinäkin pidät kiusattua miestä luuserina

Vierailija
90/91 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin pidät kiusattua miestä luuserina

Tottakai pidän. Ja niin pitää moni muukin nainen. Kuinka monella kiusatulla pojalla oli tyttöystävä? Niinpä... N31

Vierailija
91/91 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miehen eikä naisen kertoa moisia ennen kun toisen tuntee ja sitten tekee sen päätöksen kannattaako edes kertoa, koska on ihan totta, että naisen kohdalla se voi johtaa hyväksikäyttöön ja miehen kohdalla arvostuksen menettämiseen. Ystävät ovat aina erikseen oli mies tahi nainen, niin kertoa yleensä voi koska ystävät yleensä tukevat.