Kannattaako naisystävälleen paljastaa olleensa koulukiusattu poika?
Vai laskeeko tuo miehen pisteitä naisen silmissä?
Koulukiusatuksi joutuminenhan on heikkouden merkki, ja nainen haluaa hyvät sekä menestyvät geenit jälkeläisilleen.
Miten on?
Jotenkin olen pannut merkille että todennäköisemmin niillä entisillä kiusaajilla on perhe, jos vertaa kiusattuihin.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se luokan kiusattu poika oli yleensä joko heiveröinen hissukka tai sitten ylipainoinen.
Useimmiten kiusatut pojat lienevät joko herkkiä tai autismikirjon piirteitä omaavia tai noita molempia. Pelkkä ylipainokin saattoi olla syynä joskus ennen mutta tuskin nykyään, kun se on jo lapsilla ja nuorillakin todella yleistä.
Tai sitten on vain ystävällisempi, eikä laita vastaan kiusaajille. Kiusattu voi myös olla hyvä kaverisuhteissa ja saada kiusaajat siksi liikkeelle. Kiusatuksi joutuminen voi siis kertoa hyviä asioita kiusatusta.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen alkaa vain miettiä miksi jouduit kiusatuksi. Alkaa etsiä vikoja.
Ihastunut ihminen ei näe kohteessaan mitään vikoja, ei vaikka yrittäisi niitä etsiä. Jos nainen jotain vikoja löytää, se vain kertoo siitä, ettei ole ihastunut.
Ei tietenkään kannata kertoa. Kerro, että olit kiusaaja. Koko koulun pelätyin kovis. Se luo coolin kuvan sinusta! 👍
Nainen kaipaa miehessä myös suojelua. Mitä joku koulukiusattu vätys muka voisi suojella, haha. Ei sellaista nainen halua, että mies ottaa turpaan ja juoksee karkuun. Raiskarit saa raiskata rauhassa naista.
En olisi moksiskaan koska olin itsekin kiusattu. Mutta joku voi kavahtaa jolla ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan laske pisteitä. Kiusatuksi joutuminen ei ole heikkouden merkki, sen sijaan kiusaaminen on. Arvostaisin suuresti jos mies osoittaisi niin suurta luottamusta minua kohtaan että kertoisi noin vaikeasta asiasta.
Ikävä kyllä tuokin on asia, joista jotkut valehtelevat. Se kiusattu on saattanutkin olla itse kiusaaja. Nykyään suhtaudun aika varauksella kaikenlaisiin kertomuksiin, jos en ihmistä vielä kunnolla tunne.
Olet vähemmistössä. Kyllä kiusaaja vetoaa enemmän naisiin. Sen kertoo väkivaltaluvutkin ja että kiusaajilla on perhe. Sitten feministit syyttää tästä kiusattuja hissukkamiehiä koska nämä eivät laita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kannata kertoa. Kerro, että olit kiusaaja. Koko koulun pelätyin kovis. Se luo coolin kuvan sinusta! 👍
Mulle tämä olisi dealbreaker. En pystyisi seurustelemaan kiusaajan (edes entisen sellaisen) kanssa.
Mulla meni fiilis kun tapailenani mies kertoi että hänet on raiskattu teininä, 16vuotiaana. En voinut sille mtn.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin naisesta kannattaako kertoa.
No sitten mies on epätoivoinen takertuja, jos pitää miettiä. Normaali mies ei seurustele sellaisen naisen kanssa, jonka kohdalla ei tiedä varmasti voivansa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan laske pisteitä. Kiusatuksi joutuminen ei ole heikkouden merkki, sen sijaan kiusaaminen on. Arvostaisin suuresti jos mies osoittaisi niin suurta luottamusta minua kohtaan että kertoisi noin vaikeasta asiasta.
.
Noinhan sitä ajattelee, etukäteen. Mutta se on yllättävää miten omalle kohdalle sattuessa ei ehkä toimikaan noin. Jos alkaa tuntea säälin ja suojelun tarvetta miestä kohtaan, niin se kyllä vaikuttaa seksuaaliseen kipinään, negatiivisesti.
Kerrot sitten kun seurustelu on jo vakiintunut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kaipaa miehessä myös suojelua. Mitä joku koulukiusattu vätys muka voisi suojella, haha. Ei sellaista nainen halua, että mies ottaa turpaan ja juoksee karkuun. Raiskarit saa raiskata rauhassa naista.
Naiset tykkää kiusaajista. Sen kertoo parisuhdeväkivaltatilastotkin. Ihanan jänniä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tuokin on asia, joista jotkut valehtelevat. Se kiusattu on saattanutkin olla itse kiusaaja. Nykyään suhtaudun aika varauksella kaikenlaisiin kertomuksiin, jos en ihmistä vielä kunnolla tunne.
Olet vähemmistössä. Kyllä kiusaaja vetoaa enemmän naisiin. Sen kertoo väkivaltaluvutkin ja että kiusaajilla on perhe. Sitten feministit syyttää tästä kiusattuja hissukkamiehiä koska nämä eivät laita vastaan.
Suhtautumiseeni vaikuttanee se, että olin itsekin peruskouluaikana useiden vuosien ajan kiusattu.
Todennäköisesti kannattaa kertoa. Ensinnäkin rakastunutta naista kiinnostaa yleensä kaikki mikä liittyy miehen menneisyyteen (poislukien ehkä entiset tyttöystävät ja vaimot). Toiseksi saat säälipisteitä ja olet naisen silmissä entistä suloisempi, jos hän tietää että olet joutunut kärsimään paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se luokan kiusattu poika oli yleensä joko heiveröinen hissukka tai sitten ylipainoinen.
Useimmiten kiusatut pojat lienevät joko herkkiä tai autismikirjon piirteitä omaavia tai noita molempia. Pelkkä ylipainokin saattoi olla syynä joskus ennen mutta tuskin nykyään, kun se on jo lapsilla ja nuorillakin todella yleistä.
Tai sitten on vain ystävällisempi, eikä laita vastaan kiusaajille. Kiusattu voi myös olla hyvä kaverisuhteissa ja saada kiusaajat siksi liikkeelle. Kiusatuksi joutuminen voi siis kertoa hyviä asioita kiusatusta.
No ei se tutkimusten mukaan noin mene. Kaverisuhteet nimenomaan suojelevat kiusatuksi tulemiselta. Suurimmassa vaarassa on ne joilla ei ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Noinhan sitä ajattelee, etukäteen. Mutta se on yllättävää miten omalle kohdalle sattuessa ei ehkä toimikaan noin. Jos alkaa tuntea säälin ja suojelun tarvetta miestä kohtaan, niin se kyllä vaikuttaa seksuaaliseen kipinään, negatiivisesti.
Romanttiseen kipinään se vaikuttaa positiivisesti.
Kyllä kiusaajat ovat jopa niiden feministien unelmamiehiä. Sitten voidaan syyttää näiden tekemästä väkivallasta kiusattuja miehiä ja haukkua tämä kiusattu mies etuoikeutetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Noinhan sitä ajattelee, etukäteen. Mutta se on yllättävää miten omalle kohdalle sattuessa ei ehkä toimikaan noin. Jos alkaa tuntea säälin ja suojelun tarvetta miestä kohtaan, niin se kyllä vaikuttaa seksuaaliseen kipinään, negatiivisesti.
Olen ollut tällaisessa tilanteessa, eikä se kyllä saanut aikaan sääliä tai suojelun tarvetta miestä kohtaan. Ennemminkin koin, että pääsin henkisesti lähemmäs häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpö höpö, esim. Makwan Amirkhani on julkisesti kertonut, että häntä on kiusattu koko alakouluajan. Ap, ehdottomasti kannattaa olla rehellinen, kiusaamisen kohteeksi joutuminen ei ole ollut sinun vikasi, eikä siinä ole mitään hävettävää.
No daa. Muista erottava piirre hänelläkin.
Mutta vaikka olisi ulkomaalainen, heiveröinen tai apua, ylipainoinen, ei ansaitse tulla kiusatuksi. On uhrin syyllistämistä alkaa etsiä "vikoja" kiusatuksi tulleesta.
Noin ajattelee pelokas pikkupoika, ei mies jolla on kokemusta parisuhteista.