Ihastunut mies! Mistä tunnistaa?
Voitteko pistää tähän merkkejä, mistä vois tietää onko mies ihastunut?
Itsellä tuli tämmöinen mieleen kun mies vittuilee usein, mutta siis ihan vitsillä. Jos sanon jotain sen mielestä hassua niin se saattaa toistaa sen. Sit muka hermostun ja sanon et lopeta toi nii mies alkaa nauraa ja kiusoitteleen ja sit lopulta tulee kutittamaan ja pussaamaan minua. Voisko tämmönen olla yks merkki? :-)
Kommentit (10)
Itse ainakin punastelen ja puhe takeltelee.
Katsoo pitkään intensiivisesti silmiin, pupillit laajenee, hymyilee paljon, on kiinnostunut aina kuulemaan mitä sanot. Ihastunut mies on niin söpö ♡.♡
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:56"]Pussaamaan? No eiköhän tuo ole selvä tapaus :)
[/quote]
No en oikein itse ole varma. Ollaan tapailtu 2kk, mutta ei olla puhuttu mistään seurustelusta saati tunteista... Siksi täs kyselen, että josko sitä ite uskaltaisi jo kertoa tunteistaan miehelle. Ihastumisen merkkejä haluaisin siis kuulla lisää. :-) AP
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:58"]Katsoo pitkään intensiivisesti silmiin, pupillit laajenee, hymyilee paljon, on kiinnostunut aina kuulemaan mitä sanot. Ihastunut mies on niin söpö ♡.♡
[/quote]
Mistä ihmeestä tuon pupillien laajentumisen voi huomata? Entä jos on hämärää, silloinhan ne laajenee muutenkin. :-D AP
Hikoilee, pieni pullistuma lahkeissa, tekee tök-tök-tök liikettä vaistomaisesti, katsoo sun persettä, tissejä, pyrkii tosi lähelle.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:07"]Hikoilee, pieni pullistuma lahkeissa, tekee tök-tök-tök liikettä vaistomaisesti, katsoo sun persettä, tissejä, pyrkii tosi lähelle.
[/quote]
Hhehheh
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10439919/tallainen-on-ihastunut-poika
Kattava kasa on ihastuneen piirteitä
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:18"]
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10439919/tallainen-on-ihastunut-poika Kattava kasa on ihastuneen piirteitä
[/quote]No nyt selkis ;)
Pussaamaan? No eiköhän tuo ole selvä tapaus :)