Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin piirre toisessa ihmisessä?

Vierailija
30.08.2015 |

Minua ärsyttää, jos joku on pikkumaisuuteen asti siisti. Exän äiti heilui imurin kanssa aina kun oltiin siellä koiran kanssa. Hän myös teippiharjalla poisti jokaisen karvan vaatteistaan. En pidä ihmisistä, joiden koti on liian kliininen. Kodissa pitää olla persoonaa. Vaikka meillä siivotaan usein, meillä on lupa elää normaalia elämää. Jos tavara unohtuu väärään paikkaan, ei maailma kaadu.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yksi ärsyttävä ihminen mieleen ja hän on teeskentelijä, seläntakanapuhuja, kateellinen, ilkeä ja pettää kaikki kaverinsa puhumalla jokaisen henkilökohtaiset asiat toisille eteenpäin.

Vierailija
22/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytään ärsyttävintä, eli yhtä, ja te vastaatte luettelolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilijat, jotka ei edes osaa "piilottaa" sitä kovin hyvin :D yrittävät olla siis nokkelia ja ilkeitä onnistumatta kummassakaan. Aiheuttaa hämmentyneen olon, että miten ees pitäisi suhtautua.

Vierailija
24/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen joka kuvittelee olevansa yläpuolella ja esim vaikka ulkonäköään korostaen. Tämä etenkin miehillä on rasittava piirre. Eniten kuitenkin ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee tietävänsä millainen ihminen olen, vaikkemme edes tunne. Esim päättelevät että olen tietyn luonteinen koska ulkonäkö, tyyli, jne. Ja sitten sanovat mietteensä ääneen. Vähättely ja ennakkoluuloisuus siis on inhottavaa

Vierailija
25/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitärkeät ihmiset: Tuntee jotain julkkiksia,niin pidetään itseä liian tärkeinä heti, ja samalla kun hännystellään jotain julkimoa,niin joistakin ihmisistä tulee persoonattomia. .. Samoin ylitarkkuus ja perfektionismi.... liian itsestä tarkat ihmiset ja se tarttuu siten se käytös,että itse ainakin kiinnitän koko ajan huomiota toisen piirteisiin ja joskus kaikille ihmisille ei voi sanoa suoraan,niin oma rentous katoaa näissä tilanteissa.

Vierailija
26/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervasemmistolaisuus ja kaikkitietävyys. Yleensä molemmat ominaisuudet samassa persoonassa. En palkkaa koskaan vihervasuria ja se näkyy nopeasti ja teen pari kyssäriä haastattelussa missä totuus paljastuu nopeasti.

Vierailija
27/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:56"]kysytään ärsyttävintä, eli yhtä, ja te vastaatte luettelolla...
[/quote]
Pilkunviilaajat on muuten ärsyttäviä.

Vierailija
28/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksnaamaset ihmiset. Eka esitetään niin hyvää mutta loppujen lopuks ollaan täysiä paskoja ja puhutaan seläntakana pahaa!

Vierailija
29/75 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valittaminen ja haluttomuus tehdä mitään asioiden parantamiseksi.

Vierailija
30/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttävä puhetyyli, poissaolevuus, jatkuva tyhmien kysely syystä ettei itse vaivaudu miettimään/katselemaan ympärilleen, ylenpalttinen katkeruus, jatkuva toisten kadehtiminen, ainainen valitus ja itsesäälissä rypeminen, oman paremmuuden korostaminen, turha kirjaviisastelu, joka paikassa palvelusta tms valittaminen....

Vierailija
31/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:08"]Lässyttävä puhetyyli, poissaolevuus, jatkuva tyhmien kysely syystä ettei itse vaivaudu miettimään/katselemaan ympärilleen, ylenpalttinen katkeruus, jatkuva toisten kadehtiminen, ainainen valitus ja itsesäälissä rypeminen, oman paremmuuden korostaminen, turha kirjaviisastelu, joka paikassa palvelusta tms valittaminen....
[/quote] Tämä ihmistyyppi kuluttaa äkkiä loppuun, itse olen itsenäinen ja jos seurassa on ihminen joka koko ajan hikoilee johonkin suuntaan tai vaatii koko ajan vastaamaan tiettyihin kysymyksiin oman epätietoinen vuoksi, kuluttavaa...Ja valittavat ihmiset niin ne pilaa keskustelut jatkuvalla negatiivisuudella ja vaatii aina erityishuomiota ongelmiensa vuoksi. Menee maku siinä vaiheessa vähän kaikesta ja ne todelliset ongelmat ...siis kun on oikeasti joku hätänä,nii sillon on ok saada kuuntelua ja tukea, mutta lilluminen ongelmissa jne ei vain käy järkeen ja ongelmilta mälläys.

Vierailija
32/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys. En vain voi sietää ajattelumallia, jossa vähätellään omia mokia, korostetaan ylitsepursuavasti omia hyveitä, hymistään toisen ihmisten hyvyyksille ja teloitetaan virheistä.

Olisi kirveelle töitä....

Vierailija
33/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ylimielisyys ja typeryys, kyvyttömyys tajuta asioita toisten kannalta.

Kamalimpia ovat itsekeskeiset ja tyhmät Lexus kuskit jotka parkkeeraavat autonsa pihoilla toisten autopaikkojen eteen (tai muutenkin ihan minne huvittaa). Näitä ääliöitä on muidenkin merkkien kuljettajissa, yleensä ovat nelikymppisiä paskantärkeitä miehiä.

Hirveitä ovat myös omahyväiset ja typerät ääriuskovaiset minkä tahansa uskonnon tai vakaumuksen kannattajat, jotka katsovat oikeudekseen jakaa ihmiset parempiin ja huonompiin ja joiden mielestä uskonnon tai ideologian varjolla voi huoletta kiusata ja syrjiä muita. Näitä on mm. homoliittojen vastustajissa, persuissa, muslimeissa.

Ylimielisyys on vastenmielistä, erityisesti jos kyseessä on varallisuutta tai asemaa perineestä vähemmän lahjakkaasta ihmisestä, jonka itsetunto on rakentunut vanhempien tai sukulaisten saavutusten varaan.

Työpaikoilla ärsyttävimpiä ovat ylimieliset 30-40 vuotiaat jotka tietävät mielestään kaiken paremmin kuin muut. Kunnes sitten saavat vähän vastuuta ja alkavat tajuta etteivät oikeasti osaakaan oikein mitään.

Vierailija
34/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:07"]

vihervasemmistolaisuus ja kaikkitietävyys. Yleensä molemmat ominaisuudet samassa persoonassa. En palkkaa koskaan vihervasuria ja se näkyy nopeasti ja teen pari kyssäriä haastattelussa missä totuus paljastuu nopeasti.

[/quote]

En ole vihervasuri, mutta sinä vaikutat todella typerältä ja ahdasmieliseltä. 

Vierailija
35/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että odottaa itseään kohdeltavan paremmin kuin itse kohtelee muita ihmisiä. Esimerkkinä vaikka tyypit, jotka vitsailevat muiden kustannuksella ja suuttuvat kun joku tekee heille samoin.

Vierailija
36/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei raivostuta enemmän kuin se, että toinen olettaa tietävänsä paremmin kuin minä itse miltä minusta tuntuu / on tuntunut ja mitä minulle on tapahtunut. Se olettaminen, yleistäminen ja lokerointi minua ja taustaani tuntematta.

Vierailija
37/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:08"]Lässyttävä puhetyyli, poissaolevuus, jatkuva tyhmien kysely syystä ettei itse vaivaudu miettimään/katselemaan ympärilleen, ylenpalttinen katkeruus, jatkuva toisten kadehtiminen, ainainen valitus ja itsesäälissä rypeminen, oman paremmuuden korostaminen, turha kirjaviisastelu, joka paikassa palvelusta tms valittaminen....
[/quote]

Niin mikä näistä on se ärsyttävin piirre?

Vierailija
38/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään yhtä asiaa ja ihminen vastaa 5 minuuttia. Toisaalta näin mutta toisaalta sitten taas noin.

Vierailija
39/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelutaidottomuus. Vaikka on kuuntelevinaan, kohta kysyy samaa asiaa, jonka juuri selitit. Opettajan ammatissa erittäin turhauttavaa.

Vierailija
40/75 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten erilaisia ihmisiä voi pitää ärsyttävänä. Mua ei ärsytä ylimieliset, tyhmät, laiskat tai itsekeskeiset itsestään puhujat. Mutta joudun aivan totaaliraivon valtaan ylivarovaisuudesta ja saamattomuudesta, joka ei ole laiskuutta vaan harkintaa ja varovaisuutta. Ei vastata esim. sähköpostiviestiin tai tekstariin, jos ei tunneta lähettäjää (voi kamalaa kone tai puhelin voi vaikka saastua siitä ja mennä tilttiin), ei kommentoida mitään jos joku loukkaa (perkele suuttukaa kerran elämässänne kunnolla!) ja jaksetaan odottaa ja märehtiä kuin lehmä vaikka 20 vuotta että saadaan asiat selvitetyksi asiallisesti, eli ei koskaan sorruta ylilyönteihin. Siis tuollainen epäinhimillinen asiallisuus ja varovaisuus ärsyttää, vihaan sellaisia ihmisiä - ja reippaasti ihan sydämeni pohjasta.