Ulkona +12 astetta ja aurinko paistaa, miksi olet edelleen sisällä?
Kommentit (106)
Koska ulkoilen silloin kun haluan, sää ei pakota minua ulos vaan oma tahto.
Suomalaisille lapsesta asti tuputettu pakkoulkoilu kun on kaunis ilma, ei ole ikinä tarttunut minuun. Voin siis hyvällä omalla tunnolla olla sisällä vaikka ulkona kuinka paistaa aurinko. Sää on alati muuttuva, pitää vain olla joka säähän sopivat varusteet niin voi ulkoilla just silloin kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Poden syöpä lääketiputuksesta johtuvaa pahoinvointia ja väsymystä :( koitan edes hetkeksi raahautua tänään ulos nauttimaan kelistä.
Voimia kovasti ❤️
Vierailija kirjoitti:
Koska aivan jäätävä darra
Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkoilen silloin kun haluan, sää ei pakota minua ulos vaan oma tahto.
Suomalaisille lapsesta asti tuputettu pakkoulkoilu kun on kaunis ilma, ei ole ikinä tarttunut minuun. Voin siis hyvällä omalla tunnolla olla sisällä vaikka ulkona kuinka paistaa aurinko. Sää on alati muuttuva, pitää vain olla joka säähän sopivat varusteet niin voi ulkoilla just silloin kun haluaa.
Siis tuo tuputtaminen lapsesta asti! Ja sama laulu jatkuu kaikkialla: mediassa, somessa ym. Minä vaan koen kamalaa painetta ulkoilusta, koska ”kaikki muutkin”, vaikka inhokkivuodenaikani ovat nimenomaan kevät ja kesä. Ulkoilenkin lopulta yleensä, jotta saan sielulleni rauhan, että tulipahan ulkoiltua ja ulkoilutettua koirat ”kauniissa säässä” 🤦♀️
Kaiken tämän lisäksi oma mieliala laskee keväisin valonmäärän kasvaessa. Myös auringossa ulkoilu/oleilu tekee minut ihan tolkuttoman väsyneeksi. Joudun ottamaan päiväunet, mikäli olen ulkoillut parikin tuntia todella aurinkoisena päivänä.
Koska aivan jäätävä darra