Ulkona +12 astetta ja aurinko paistaa, miksi olet edelleen sisällä?
Kommentit (106)
Kadun varret haisee koiran paskalle. Ei niitä vain saada kerättyä vaikka pitäs.
Kaikki kevyenliikenteenväylät on aivan peilijäässä ja vaikka itsellä onkin nastat niin tuolla on sellainen ryysis ihmisiä joilla ei ja jotka sitten tukkii kaikki paikat kun ne ei etene vaan vaappuvat kuin ankat.
Kävin jo aamulla parvekkeella tupakilla ja join kupin kaffeeta, kun sani paistoi kivasti.
Eikö se riitä? Mitä te minulta vielä oikein vaaditte?
Ulkona on pölyä niin vaikea hengittää
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole se paska. Mädäntynyt ruoho on se hajun aiheuttaja.
Onko pakko mennä ulos vaikkei taho?
Tahtoisin, mutten kerkiä millään.
Vauva-palsta ei pärjää ilman jatkuvaa päivystystäni ja älykkäitä kommenttejani.
Sitäpaitsi voisin menettää jotain elintärkeää tietoa ulkoillessani.
Olen sisällä koska laiskottaa eikä kiinnosta mennä ulos pelkän säätilan vuoksi. Enkä pidä auringonpaisteesta, mun iho menee siitä huonoksi. Menen ulos mieluummin sitten kun se on laskenut tai silloin kun se on pilvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole se paska. Mädäntynyt ruoho on se hajun aiheuttaja.
Mädän ruohon ja paskan hajun kyllä erottaa toisistaan. Kumpikaan ei tuoksu ruusuille, mutta vain toinen haisee selvälle paskalle.
En mene. Ihminen on keksinyt sisätilat siksi, ettei tartte mennä ulos.
Töissä sairaalassa :(
Harmillisesti potilaita ei voi käskeä kotiin vaikka on kaunis sää. Kehtaavatkin sairastaa sunnuntaina! :/
Onneksi enää tunti töitä ja sit lenkille!
Liukasta, loskaa ja syviä vesilammikoita joka puolella. Ei innosta.
Kova tetrasykliinikuuri. Tekee ihon niin herkäksi uv-säteilylle, etten uskalla mennä ulos kirkkaalla auringonpaisteella edes suojakertoimien kanssa.
Aikansa kutakin, ei tätä ole enää kuin pari viikkoa jäljellä. Kuukausi takana jo. Mieluummin nyt kuin kesällä.
Aurinko piristää kyllä sisällekin, oon hoitanut huonekasveja ja hyötypuutarhan taimia.
Aika paljon tähän kellon aikaan mennessä oon ehtinyt jo tänään ulkoillakin. Toisaalta olisin kyllä ulkoillut vaikka olisi ollut huonokin keli.
Kävelin 20 metriä tuossa etupihalla ja meinasin 3 kertaa lentää naamalleni tai selälleni jään päällä olevan sulaveden vuoksi. Ei tuolla voi liikkua kuin paikoitellen.
Pullatauko, kasvihuoneen pesu kesken.
Minulla on sairaudesta johtuvaa lihasheikkoutta ja tasapainovaikeuksia. Vaikea kävellä, kun paikoitellen on vielä jäätä tiellä, eikä penkeille pääse istumaan välillä.
Katupölyä on todella paljon, ja kuten moni muukin toteaa, auringon häikäisyä on liikaa.