Ulkona +12 astetta ja aurinko paistaa, miksi olet edelleen sisällä?
Kommentit (106)
Istuskelin partsilla tunnin verran, mutta kipsin kanssa hengailen himassa jo neljättä viikkoa. En sitten pysynyt pystyssä.
Kävelijä kirjoitti:
Laskin, että neljä kirjoittajaa oli jo ollut ulkona. Olen viides, tein 1,5 tunnin kävelylenkin, tuli suorastaan kuuma jo hieman jälkeen 11.00. Oli paikoin liukasta.
Tulee mieleen Urho Kekkosen lause: KAIKKI syyt olla liikkumatta ovat tekosyitä.
Olen jo ikivanha mummeli, pian 80-vuotias, mutta liikkuminen on yhtä tärkeää kuin syöminen. Jos pitää pitkiä taukoja liikkumisessa, siitä tulee helposti vastenmielistä. Ihanaa liikkua!!!!
En usko että 80v on tällä palstalla.
Olen ollut koko päivän ulkona omalla terassilla ja nauttinut auringosta. Puoli tuntia sitten tulin sisälle ruoanlaittoon ja nyt selailen nettiä, kun ruoka on uunissa.
Ensin ihmiset valittaa kun on pimeää ja nyt että on kirkasta.... että ei hiekoiteta kunnolla ja nyt on katupölyä liikaa.... 😆
Lähden vasta sitten ulkoileen kun nuo paskan jäät sulaa pyöräteiltä ja pääsee pyöräileen. En viitsi kävellä lintata ,hidasta ja tylsää. Ja muakin risoo kun jokainen hehkuttaa somessa omia ulkoilu sessioita.
Töihin kello viisi ja pitäisi siivota kotona . Laiskistunut.
Korona ja korkea kuume.
Join kyllä aamukahvin parvekkeella ennen kun kuume nousi.
Riideltiin miehen kanssa just pari tuntia, nyt oon ihan loppu ja poikki henkisesti. En jaksa mitään, harmittaa kun menee nyt kaunis päivä hukkaan. Taidan mennä tiskaamaan ja siivoomaan niin saan purettua ahdistusta tähän.
Harvoin tulee meille riitaa mutta sitten kun tulee niin minä ylireagoin ja säikähdän aina ihan liikaa. Turvattomuus-trauma lapsuudesta kai sen aiheuttaa.
Kävin kaupassa. Sekin on tällä liukkaudella yksi selviytymistaistelu, vaikka nastat onkin alla. Ei tuolla nyt huvikseen kävele. Vain isommat tiet ovat sulana. Tällä vauhdilla piha on jonkinlaisessa kunnossa vasta toukokuussa. En tajua, miksi tuo jää ei vaan sula, vaikka on kuinka lämmintä. Tai no sulaa päivällä liukkaaksi iljanteeksi, ja jäätyy taas yöllä. Järkkyä.
Liian kylmä. Nautin kesästä ja inhoan syksy-kevät väliä. Muutan suomesta pois neljän vuoden päästä koska ilmasto ei minulle selvästi sovi.
Flunssa / allergiaoireet vaivaa. Pientä lämpöä, nielu tukkoinen. Katupölyäkin on nyt ihan sikana :(
Koronassa olen enkä voi sietää näitä kevään aurinkoisia päiviä muutenkaan.. Vähän pitäis kyllä mennä kävelemään että tietää onko tiistaina jo työkuntoinen, mutta menen vasta illemmalla, vaikka auringoslaskun aikaan.
Ei viitsi koko päivää pelkästään katuja tallata. Puistot lumisia ja terassit kiinni, omaa pihaa ei kerrostalossa ole.
Koska haluan, ja mulla on siihen mahdollisuus. Muuta kysyttävää?
Asun Kouvolassa. Täällä ei ole mitään kivaa tekemistä. Jos haluan mennä ravintolaan syömään, en löydä hyvää selliasta. Jos menen baariin, alkaa kauhea juoruaminen siitä, että miksi tuo on aina baarissa.
Lisäksi inhottaa tämä kevään ja valon hehkutus. >Ikäänkuin et eläisi täysillä jos et ole koko ajan nauttimassa siitä ja siitä asiasta.
On minun asiani miten elämäni käytän ja mistä saan nautintoa.
Ja vielä.. kaikille ihmisille sama rahasumma käteen ja kertomaan sitten miten nauttivat elämästä juuri tänään, auringonvalossa.
Nyt elämme kaikenlaisen kaameuden varjossa, ei paljon kiinnostele facebookkivanhuksen luxusmatkat ja designlaukku.
Laavulle ja luonnonäärelle mulla ei ole kyytiä eikä jaksua.
En suorita elämää vaan elän sitä.
Aamulla olin koirien kanssa pitkällä lenkillä pellolla kun oli hyvä hankinanto. Aurinkolasit päässä ei yhtään häikäissyt.
Miehen kanssa syötiin lounas terassilla.
Nyt lapsen kanssa vaan sisällä, hän on vielä niin pieni että ulkoilu on vähäistä vaunuissa.
Ei muuten yhtään haittaa tässä kohtaa vuotta kun lapsi herättää klo6 aikaan. Ikkunoista tulvii aamun vaaleanpuna ja kuu vielä komeana yön jäljiltä.
Elämä on ihanaa<3
No muuta vaikka Siperiaan, hullu.